Webinaarissa käsitellään uudistetun rakennusten energiatehokkuusdirektiivin (EPBD) sisältöä ja mitä muutoksia se tuo suomalaisille taloyhtiöille, urakoitsijoille ja tekniselle kaupalle. Webinaari toteutetaan yhteistyössä Isännöintiliiton, Talotekniikkaliiton sekä Sähköteknisen kaupan liiton kanssa.

Direktiivin tavoitteena on vähentää rakennusten energiankulutusta ja rakennuksista aiheutuvia kasvihuonekaasupäästöjä. Tuoko direktiivi mukanaan parjattuja pakkoremontteja vai hyötyvätkö taloyhtiöt, urakoitsijat ja tekninen kauppa direktiivistä?

Webinaarissa kerrotaan direktiivin olennainen sisältö suomalaisen taloyhtiökentän osalta, mitä direktiivi tuo suunnittelun, urakoinnin ja rakennuskannan uudistumisen näkökulmasta sekä miten taloyhtiöt saavat rahoitusta direktiivin vaatimille energiatehokkuusremonteille.

Webinaarin asiantuntijoina on:

• Sari Rapinoja, lainsäädäntöneuvos, Ympäristöministeriö
  • Tuomas Takalo, yksikön johtaja TALO, Energia, elinkaari ja automaatio, Sitowise
  • Ville Roihu, johtaja, Danske Bank

Osallistumisehdot:

Webinaari on maksuton. Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja paikallisyhdistysten henkilöjäsenet, Talotekniikkaliiton jäsenjärjestöjen jäsenet sekä Sähköteknisen kaupan liiton jäsenyritysten henkilökunta. Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme: https://www.isannointiliitto.fi/tutustu-meihin/hallitus-ja-paatoksenteko/kaytannot-tapahtumissa-ja-kokouksissa/