Webinaari: Apua lukituksen uusimiseen – kartoitus, kilpailutus ja tarjousmateriaalit

Lukituksen uudistaminen koetaan usein työlääksi ja sekavaksi. Isännöintiliiton ja Abloyn 8.3.2023 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten lukitushankkeen kartoitus ja kilpailutus hoidetaan niin, että se on isännöitsijälle mahdollisimman vaivatonta.

Webinaarissa käytiin läpi:

• yleisempiä lukitushankkeen alun ongelmakohtia ja miten niiltä voidaan välttyä
  • miksi kartoitus kannattaa tehdä huolella
  • miten tarjousmateriaaleja vertaillaan tehokkaasti

Aiheeseen paneuduttiin aitojen esimerkkien kautta. Webinaarista saat käyttöösi lukitushankkeen läpiviemisen check-listan seuraavaa lukitushanketta varten.

Webinaarissa aiheesta olivat kertomassa avainasiakaspäällikkö Ville Arolainen ja projektimyyntipäällikkö Tapani Alanko Abloylta. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäki.

Esitysmateriaalin voit ladata itsellesi tästä.