Webinaari: Ikkunoiden ja ovien huolto ja remontointi nykyisessä markkinatilanteessa

15.6.2022 järjestetyssä webinaarissa käsiteltiin nykyisen markkinatilanteen vaikutuksia taloyhtiöiden ikkuna- ja oviremontteihin sekä mitä tarkoittaa, kun puhutaan ikkunoiden huollosta remontoinnin sijaan.

Pihlan ja Isännöintiliiton webinaarissa tarjottiin ajankohtainen tilannekatsaus alalta: mikä on muuttunut ja miksi. Lisäksi, kerrottiin toimenpidesuositukset ja konkreettiset vinkit isännöitsijöille, jotta he voivat välttää sudenkuopat päätöksentekoprosessissa taloyhtiöiden päättäjien kanssa.

Webinaarin katsomalla saat:

• kokonaiskatsauksen nykyisestä markkinatilanteesta ja sen vaikutuksista alan toimintaan, sekä isännöitsijöiden ja taloyhtiöiden päätöksentekoprosessiin ikkunaremontteja ajatellen.
  • Lisäksi kerromme miksi ikkunoita ja ovia kannattaa huoltaa, ja milloin huolto on fiksumpi valinta ikkunaremontille.

Webinaarissa aiheesta olivat alustamassa taloyhtiömyynnin liiketoimintapäälliköt Jani Harja sekä Mika Nurmi Pihla Group Oy:stä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi alta.

Esitysmateriaali: Ikkunoiden ja ovien huolto ja remontointi nykyisessä markkinatilanteessa