Webinaari: Isännöintitoimiston toiminnanohjaus: Selkeämmät työkulut, tehokkaampi arki

Isännöintijärjestelmä kuuluu olennaisena osana isännöitsijän arkipäivään. Miten isännöintijärjestelmää ja isännöinnin toiminnanohjausta olisi mahdollista kehittää isännöitsijän työtä helpottavammaksi?

7.11.2023 järjestetyssä Avaa Solutions Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Isännöintitoimiston toiminnanohjaus: Miten se eroaa muista aloista ja miksi se on tärkeä?
  • Isännöintitoimiston järjestelmät: Mitä järjestelmiä nykypäivänä käytetään ja mihin tarpeisiin niitä hyödynnetään?
  • Toiminnanohjaus työn tehostajana: Kuinka toiminnanohjaus voi merkittävästi parantaa työn sujuvuutta, seurattavuutta ja tehokkuutta?
  • Milloin toiminnanohjaus voittaa vanhan tavan tehdä töitä? Tutustumme tilanteisiin, joissa toiminnanohjaus erottuu, erityisesti isännöintitoimiston kasvun näkökulmasta.
  • Pelkkä järjestelmä ei riitä: Miten toiminnanohjaus mahdollistaa toimintatapojen muutoksen ja miksi se on niin tärkeää?
  • Työkulkujen määrittely ja tehostaminen: Kuinka voit määritellä ja optimoida työkulut saavuttaaksesi parhaan mahdollisen tehokkuuden.

Aiheesta oli kertomassa Avaa Solutions Oy:n toimitusjohtaja Jani Neulaniemi. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi täältä.

Webinaarin tallenteen voit katsoa täältä.