Webinaari: Mitä tulee ottaa huomioon, kun taloyhtiössä on hissi?

Hissi kuuluu suomalaisen taloyhtiön peruskalustukseen. Me suomalaiset koemme hissin jokapäiväiseksi, tarpeelliseksi kulkuvälineeksi, jolta odotetaan turvallisuutta ja toimintavarmuutta.

22.11.2022 järjestetyn KONE Hissit Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa käytiin läpi taloyhtiöiden tyypillisimpiä hisseihin ja niiden vastuukysymyksiin liittyviä asioita.

Webinaarissa tarjottiin vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miten hissihuollon kokonaiskustannukset pysyvät hallinnassa? Esimerkkinä sähkö- ja energiatehokkuus.
  • Onko hissi esteettömyys- ja turvallisuusvaatimusten mukainen?
  • Mikä on milloinkin toimivin ratkaisu hissin peruskorjaukseen – koko hissin uusiminen vai osittainen uusiminen?
  • Miten taloyhtiöiden hissiremontti voidaan rahoittaa?

Aiheeseen voit tutustua myös seuraavien oppaiden avulla

Webinaarissa aiheesta kertoivat lisää KONE Hissit Oy:n liiketoimintajohtaja Pasi Paukkonen sekä tiiminvetäjä Timi Peltomäki. Heidän kanssaan keskustelemassa oli Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voi ladata itsellesi täältä.