Webinaari: Miten lukitushankkeen saa onnistuneesti käyntiin?

23.3.2021 järjestyssä Abloyn ja Isännöintiliiton webinaarissa avattiin lukitushankkeen alkuvaiheita tarvekartoituksesta tarjousten vertailuun. Webinaarissa käsiteltiin seuraavia aiheita:

• Mistä tietää, milloin lukituksen uusimishanke tulee ajankohtaiseksi?
  • Millainen on lukitushankeprosessi tarvekartoituksesta tarjousten vertailuun ja mitä isännöinnin tulee ottaa prosessissa huomioon?
  • Mitkä ovat yleisimmät sudenkuopat lukitushankkeen valmistelussa ja tarjousten vertailussa?

Webinaarissa sivuttiin myös, miten Abloyn avaintuotteet istuvat taaksepäin ja mitä hyötyä tästä on taloyhtiöille.

Aiheesta olivat alustamassa projektimyyntipäällikkö Tero Korhonen ja avainasiakaspäällikkö Markku Winberg Abloylta. Kokemusasiantuntijana aiheesta oli keskustelemassa Isännöinti Euramaa Oy:n yrittäjä Jukka Euramaa.Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Esitysmateriaali: Miten lukitushankkeen saa onnistuneesti käyntiin?