Webinaari: Miten parannat lukitusturvallisuutta ja pienennät samalla kustannuksia?

Turvallisuus ja kustannusten hallinta ovat nyt taloyhtiöiden arjessa ajankohtaisempia teemoja kuin koskaan. 4.4.2024 järjestetyssä iLOQin ja Isännöintiliiton webinaarissa keskusteltiin siitä, miten taloyhtiön lukituksen voi uusia ilman investointia.

Webinaarissa tarjottiin vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Mistä taloyhtiön päätöksentekijät saavat apua lukitushankkeiden suunnittelussa?
  • Kuinka turvallisuus paranee kustannuksia samalla pienentäen?

Lisäksi webinaarissa tutustuttiin case-esimerkkinä Asunto Oy Munkkiniemen Kadettiin ja kerrottiin, kuinka taloyhtiön pääsynhallinta hoidetaan tehokkaasti ja turvallisesti remonttien aikana.

Webinaarissa vastattiin myös useisiin yleisökysymyksiin.

Webinaarissa aiheesta oli puhumassa iLOQin myyntipäällikkö Ville Vehviläinen. Hänen kanssaan keskustelemassa oli Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi tästä.

Webinaarin tallenteen voit katsoa täältä.