Webinaari: Perinteinen lämmitysjärjestelmä vie isännöitsijän ajan ja taloyhtiön rahat – vinkki vaihtoehdoksi

Onko asiakkaillasi tarvetta löytää säätökohteita nousseiden kustannusten vuoksi, mutta mietit, mitä ratkaisua on turvallista ehdottaa? Meneekö aika ”huoneistossa on kylmä” -keskusteluihin asukkaiden kanssa? Ravaako huolto selvittämässä niin olosuhteita kuin lämmitysjärjestelmän toimintaa?

Lämmityksen ja ilmanvaihdon optimointi on turvallinen keino vähentää kiinteistön kustannuksia, parantaa asumisolosuhteita sekä säästää aikaa niin huollolta kuin isännöinniltäkin. Säästötakuu takaa, että taloyhtiö saavuttaa aina säästöä.

12.12. järjestetyssä Valvea Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Millaisella teknologialla lämmityksen ja ilmanvaihdon optimointia voidaan tehdä?
  • Millaisia kustannusvaikutuksia lämmityksen optimoinnilla on?
  • Millainen vaikutus lämmityksen optimoinnilla on isännöinnin, huollon ja asukkaan arkeen?
  • Minkälaisiin kiinteistöihin palvelu sopii?

Lisäksi kerrottiin esimerkkicase lämmityksen ja ilmanvaihdon optimoinnista.

Aiheesta oli kertomassa Valvea Oy:n toimitusjohtaja Jalmari Rossi. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi täältä.