Webinaari: Vinkit energiahukan vähentämiseen ikkunoiden huollon tai ikkunaremontin avulla

Taloyhtiöissä on pyritty viime aikoina vähentämään energiaa kaikessa mahdollisessa ja energiankulutuksen vähentämisen tärkeys kasvaa tulevaisuudessa entisestään. Isännöintiliiton ja Pihlan 4.4.2023 järjestetyssä webinaarissa tarjottiin tietoa ja vinkkejä ikkunoiden energiakulutuksen hallitsemiseen taloyhtiössä.

Webinaarissa vastattiin muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Kuinka paljon ikkunat kuluttavat energiaa sekä
  • kuinka energiaa voisi säästää vanhoja ikkunoita huoltamalla tai ikkunaremontin keinoin

Webinaari tarjosi lisäksi eväitä siihen, mitä ikkunaremontin suunnittelussa tulisi huomioida ja miten lähteä remontissa liikkeelle. Webinaarin jälkeen sinulla on tietoa siitä, miten taloyhtiössä voidaan pienentää ikkunoiden energiahukkaa ja lisätä asumisviihtyvyyttä.

Webinaarissa aiheesta olivat kertomassa liiketoimintapäällikkö Jani Harja ja avainasiakaspäällikkö Tomi Nukari Pihla Group Oy:stä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi tästä.