Yritys, tavoita isännöitsijät ja taloyhtiöt tehokkaasti

Kuuluvatko taloyhtiöt ja isännöinti asiakkaisiisi? Parhaiten näyt heille liittymällä Isännöintiliiton Palveluverkostoon, joka on kiinteistöalan luottokumppaneiden joukko.

Isännöintiliiton Palveluverkosto koostuu yrityksistä, jotka tarjoavat palveluita ja ratkaisuita kiinteistöalan tarpeisiin. Kiinteistöt vaativat jatkuvaa ylläpitoa, kehitystä ja remontointia, joten isännöinti ja taloyhtiöt etsivät näihin tarpeisiin sopivia ja luotettavia yhteistyökumppaneita. Palveluverkostoon liittymällä yritys pääsee tavoittamaan isännöinti- ja taloyhtiökohderyhmän päättäjiä Isännöintiliiton tunnettujen kanavien ja laadukkaiden tapahtumien avulla sekä markkinointiyhteistyön kautta. Isännöintiliiton kautta on mahdollista tavoittaa jopa yli 550 isännöintiyritystä ja 80 000 taloyhtiöpäättäjää.

Kohtaamisia kiinteistöalalla

Isännöintiliitto tuottaa palkittuja printti- ja digimedioita, sekä järjestää laadukkaita webinaareja ja tapahtumia, joiden avulla yritys pystyy kasvattamaan brändinsä tunnettuutta, esittelemään tuotteitaan tai palveluitaan ja tuomaan esille asiantuntijuuttaan.

Palveluverkosto-yritysten edustajilla on mahdollisuus verkostoitua vuosittain yli 1 000 isännöintialan päättäjän kanssa eri tapahtumissa. Alan suurin tapahtuma on Isännöintipäivät, johon osallistuu vuosittain yli 500 isännöintialan ammattilaista.

Taloyhtiöt ympäri Suomen tavoitat tehokkaasti webinaarien ja medianäkyvyysratkaisujen avulla.

Näkyvyyksien ja tapahtumien lisäksi Palveluverkoston jäsenyritykset pääsevät kouluttautumaan ja verkostoitumaan keskenään Isännöintiliiton järjestämissä koulutustilaisuuksissa, joissa jaetaan ajankohtaista tietoa alasta sekä käsitellään tuoreimpia tutkimustuloksia. Palveluverkosto-yritysten edustajat saavat myös Isännöintiliiton tuottamien lehtien vuositilauksen ja kuukausittaisen Palveluverkoston uutiskirjeen.

Palveluverkostoon kuuluu tällä hetkellä yli 70 yritystä, voit tutustua yrityksiin täällä.

Palveluverkoston yhteistyösopimus räätälöidään aina yrityksen tarpeiden mukaan. Yhteyshenkilömme kertovat mielellään aiheesta lisää ja etsivät teille sopivan kokonaisuuden!

Palveluverkostoyhteistyö perustuu yrityksen kanssa tehtyyn markkinointisopimukseen. Isännöintiliitto sitoutuu pysyttelemään puolueettomana Palveluverkosto-yrityksiä kohtaan eikä suosittele tiettyjä yrityksiä jäsenilleen tai näiden asiakastaloyhtiöille.

Tilaisuuksissa Palveluverkoston edustajat kuulevat mielenkiintoisia puheenvuoroja, isännöinnin ajankohtaisia tarpeita, tuoreita tutkimustuloksia sekä verkostoituvat isännöitsijöiden ja muiden alalla toimivien yritysten kanssa.

Juha Ikonen, Senior Key Account Manager, Lindström Oy

Isännöintiliiton julkaisemat Kotitalo- ja Isännöinti-lehdet ovat tärkeitä tiedostuskanavia isännöitsijöille ja taloyhtiöille. Meillä on ollut Kotitalo-lehden välissä oma 20-sivuinen liite, jossa kerromme palveluistamme ja järkevästä energiataloudesta.

Tapio Tarpio, tj, Dir-Air Oy