Yritys, liity Palveluverkostoon!

Isännöintiliiton Palveluverkosto on kiinteistöalalla vaikuttavien yritysten joukko, joiden tavoitteena on kehittää isännöintitoimialan ja sille palveluja sekä tuotteita tuottavien yrityksien yhteistyötä.

Palveluverkoston yritykset saavat Isännöintiliitolta arvokasta taustatukea tietoiskujen, verkostoitumisen, tapahtumakumppanuuksien ja mediakanavien muodossa.
Palveluverkoston kautta yritykset pysyvät mukana alan kehityksessä sekä saavat tuoreimmat tunnusluvut ja tutkimukset käyttöönsä.

Kohtaamisia kiinteistöalalla

Palveluverkoston asiantuntijat kohtaavat isännöinnin ammattilaisia Isännöintiliiton monissa tapahtumissa. Tapahtumisen kautta yritysten edustajilla on mahdollisuus tavata vuosittain yli 1 000 isännöintialan päättäjää. Alan suurin tapahtuma on Isännöintipäivät, johon osallistui vuonna 2019 lähes 1300 kiinteistöalan ammattilaista.

Isännöintiliitto tarjoaa Palveluverkosto-yrityksille neljä kertaa vuodessa maksuttomia Lisävirtaa myyntiin -tilaisuuksia, joiden tarkoituksena on edistää isännöitsijöiden ja palveluntarjoajien kohtaamisia.

Tilaisuuksissa Palveluverkoston edustajat kuulevat mielenkiintoisia puheenvuoroja, isännöinnin ajankohtaisia tarpeita, tuoreita tutkimustuloksia sekä verkostoituvat isännöitsijöiden ja muiden alalla toimivien yritysten kanssa.

Juha Ikonen, Senior Key Account Manager, Lindström Oy

Isännöintiliiton julkaisemat Kotitalo- ja Isännöinti-lehdet ovat tärkeitä tiedostuskanavia isännöitsijöille ja taloyhtiöille. Meillä on ollut Kotitalo-lehden välissä oma 20-sivuinen liite, jossa kerromme palveluistamme ja järkevästä energiataloudesta.

Tapio Tarpio, tj, Dir-Air Oy

Kiinnostuitko? Jätä yhteydenottopyyntö tästä!