Kun taloyhtiö valitsee isännöintiyrityksen, se saa käyttöönsä myös isännöinnin huolella rakentamat yhteistyöverkostot ja niiden erikoisosaamisen. Isännöinnin onnistumista asiakkaan silmissä mitataan myös isännöinnin kumppaniyritysten onnistumisella. Siksi isännöinti on tarkka yhteistyökumppaneidensa valinnassa.

Isännöintiliiton Palveluverkosto on ryhmä kiinteistöalan palveluja tarjoavia yrityksiä, joiden asiantuntijuus on isännöintialan käytössä. Palveluverkosto on avoin kaikille kiinteistöalasta tai sen kehittämisestä kiinnostuneille yrityksille. Palveluverkoston tavoitteena on kehittää isännöintitoimialan ja sille palveluja sekä tuotteita tuottavien yrityksien yhteistyötä.

Yritys, oletko kiinnostunut Palveluverkosto-jäsenyydestä?
Valitse toimiala

Autamme isännöitsijöitä toteuttamaan taloyhtiöiden hankkeet taloudellisesti kuntokartoituksista ja hankesuunnittelusta rakentamiseen ja vastaanottoon saakka.

Monipuolinen palveluketjumme taloyhtiöille kattaa projektin johtamisen ja valvonnan, suunnittelun ml. julkisivuremontit, vesikatto- ja parvekesaneeraukset, putkisaneeraukset sekä lisä- ja täydennysrakentamisen hankkeet.

Asiantuntijamme ovat pätevöityneitä myös kunto-, kosteus- ja sisäilmatutkimuksiin.

Suojeltujen ja arvorakennusten hanke- ja korjaussuunnittelu on osa erityisosaamistamme.

Yhdessä parasta rakennettua ympäristöä

0207 911 888

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta.

Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin.

www.abloy.fi

Olemme isännöitsijöiden tukena hankkeen koko elinkaaren ajan, alun selvityksistä ja strategisista valinnoista hanke- ja toteutussuunnitteluun sekä käytön ja ylläpidon tukeen.

Vauhditamme muutosta kohti kestävää yhteiskuntaa ja kiinteistönpitoa. Olemme 16 000 omistautunutta rakennetun ympäristön, teollisuus- ja energia-alojen sekä digitalisaation asiantuntijaa, jotka kehittävät kestäviä ratkaisuja tuleville sukupolville ympäri maailman.

Making Future

www.AFRY.fi

Air Termico Oy on vuodesta 1992 toiminut puhtaan sisäilman asiantuntija ja edelläkävijä tuloilmaikkunoiden ekologisessa lämmöntalteenotossa.

Air Termico kehittää, valmistaa ja myy patentoituja Air Termico ja Air-In® -raitisilmaventtiilejä sekä äänenvaimentimia vaativiin tarpeisiin.

Vahvuutenamme on oma tuotekehitys, laadukkaat tuotteet ja nopeat toimitukset. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa. Valikoimaamme täydentävät Wood’s-ilmankäsittelylaitteet sekä RC Mannesmann vakiovirtausventtiilit.

www.airtermico.fi

050 300 5474

asiakaspalvelu@airtermico.fi

Teemme asiakasta palvelevaa tuholaistorjuntaa ammattitaidolla. Työnjälkeemme laitamme ylpeästi oman nimemme perään; välineemme ja menetelmämme ovat alan huippua.

Antitec Oy tarjoaa hyvillä vasteajoilla tuholaistorjunnan sekä haittaeläinhallinnan palveluja valtakunnallisesti. Henkilökuntamme tietotaitoja pidetään jatkuvasti yllä, ja toimintaamme ohjaa aito asiakaslähtöisyys.

Palvelumme räätälöidään vastaamaan kiinteistöjesi tarpeisiin; asuntojen koot, määrät sekä erityispiirteet huomioiden. Pidemmät palvelusopimuksemme tuovat mielenrauhaa asumiseen 365 päivää vuodessa, tai voit kutsua meidät apuun myös keikkaluontoisesti.

www.antitec.fi

Olemme Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan sekä työsuhdeasioihin erikoistunut asianajotoimisto.

Keskeisiä asiakasryhmiämme ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, henkilöasiakkaat sekä erilaiset kiinteistöalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja säätiöt. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella, asiakkaitamme palvelemme kuitenkin koko maan laajuisesti.

www.kak-laki.fi

029 360 1100

etunimi.sukunimi@kak-laki.fi

Blue Import BIM Oy on 2007 perustettu teknisten- ja kuluttajatuotteiden maahantuoja ja tukkuliike. Panostamme tuotteidemme turvallisuuteen, laatuun ja testaamiseen.

Blue Import BIM Oy: FIRETRE ja FTLIGHT

Olemme vastuullinen, palveleva ja luotettava maahantuonnin kumppani.

Blue Import BIM Oy:n omistama Suomen Sammutinlaite tarjoaa laajan valikoiman paloturvatuotteita ammattikäyttöön. FIRETRE-brändiltämme löytyvät muun muassa palovaroittimet ja sammuttimet.

www.suomensammutinlaite.fi

FTLIGHT on ammattilaisille suunnattu valaisinbrändi. Tuotteemme ovat Suomessa suunniteltuja ja omassa testilaboratoriossamme huolellisesti testattuja.

www.ftlight.fi

Confirma on pohjoismainen ohjelmistotalo, jonka Domus-isännöintijärjestelmää käyttää lähes 300 isännöintiyritystä Suomessa.

Valtaosa yrityksistä käyttää Domusta pilvipalveluna hyödyntäen sähköisiä ratkaisuja taloushallinnossa, isännöinnissä, viestinnässä, toiminnanohjauksessa sekä tehtävienhallinnassa. Lopputuloksena on saumattomasti toimiva kiinteistöhallinnon kokonaisratkaisu.

www.confirma.fi

0207 343 711

Consti on yksi Suomen johtavista korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneistä yhtiöistä.

Consti tarjoaa kattavasti korjausrakentamisen ja talotekniikan sekä valikoidusti uudisrakentamisen palveluita taloyhtiöille, yrityksille ja sijoittajille sekä julkiselle sektorille Suomen kasvukeskuksissa.

Consti tarjoaa myös palvelu-urakointia sekä sopimusasiakkaille toteutettavia huolto- ja ylläpitopalveluja.

www.consti.fi

010 288 6000 (Palvelemme arkipäivisin klo 8-16)

asiakaspalvelu@consti.fi

Olemme mukana rakentamassa kestävämpää tulevaisuutta tarjoamalla laadukasta ja asiantuntevaa korjausrakentamisen asiantuntijapalvelua isännöitsijöille ja taloyhtiöille.

Me Contrustilla olemme erikoistuneet kiinteistöjen ulkovaipparakenteiden korjaushankkeisiin ja siksi palveluntarjontamme keskittyy kiinteistöjen julkisivu-, parveke-, vesikatto-, salaoja-, piha- sekä pihakansirakenteiden kuntotutkimuksiin, suunnitteluun, rakennuttamiseen sekä projektinjohtoon ja valvontaan.

Contrustin asiantuntijoilta löytyy osaamista ja pätevyyksiä vaativiinkin korjaushankkeisiin ja kuntotutkimuksiin.

Aloita sinäkin kestävämpi korjausrakentaminen kanssamme!

puh. 044 530 0889

Danske Bank haluaa olla taloyhtiösi luotetuin taloudellinen kumppani sen elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Riittävä ennakointi asunto-osakeyhtiön talouden suunnittelussa varmistaa taloyhtiölle hyvät työkalut arvon ja asumisviihtyvyyden säilyttämiseen.

Tarjoamme taloyhtiöllenne mielekkäimmät rahoitusvaihtoehdot sekä monipuolisen palvelu- ja tuotevalikoiman. Sinä voit keskittyä olennaiseen – elämään sellaista elämää, josta olet haaveillut.

Ota yhteyttä taloyhtiötiimiimme ja pyydä tarjous!

danskebank.fi/taloyhtiot

as.oy@danskebank.fi

0200 2580 ma–to 8–20, pe 8-18, la 10-16 (pvm/mpm)

Digitalkkarit on digiarjen haasteisiin erikoistunut ketju. Tarjoamme asennus- ja opastuspalveluja taloyhtiöille, asukkaille ja pienyrityksille.

Vältä taloyhtiösi digihaasteet, säästä aikaa ja tilaa apuun asiantunteva Digitalkkarimme.

Autamme mm. taloyhtiönetin käyttöönotossa, taloyhtiön TV-palvelujen virittämisessä ja digilaitteiden asennuksissa ja käytön opastuksessa.

Tarjoamme myös lähitukipalvelua pienyrityksille.

mpy.fi/taloyhtiot/asennus-ja-opastus

Asiakaspalvelu p. 030 670 3044 (0,084 €/min), sähköposti tuki@digitalkkarit.fi

DNA on taloyhtiöiden luotettava kumppani kaikissa taloyhtiön tietoliikenteeseen ja digitaalisiin palveluihin liittyvissä asioissa.

DNA on asumisen avulias kumppani, jolta taloyhtiö saa kiinteän laajakaistan markkinajohtajan varmat ja nopeat yhteydet joka kodin tarpeisiin tänään ja tulevaisuudessa.

Tutustu myös DNA:n älylämmityspalvelu Wattiseen. Se lisää asumismukavuutta ja parantaa kiinteistön energiatehokkuutta.

Luotettavan kumppanin kanssa sujuvan asumisen asiat hoituvat mutkattomasti, sillä avuliaisuus on DNA:ssamme.

www.dna.fi/taloyhtiöt

Eerika Consulting Oy on rakennuttamiseen ja rakentamisen asiantuntijapalveluihin erikoistunut konsulttitoimisto.

Autamme asiakkaitamme onnistumaan rakennushankkeissa ja kiinteistönpidossa. Palveluitamme ovat mm. Hankesuunnittelu, sähkösuunnittelu, energia- ja sähköautojen latausinfrahankkeet, tarveselvitykset, rakennuttaminen ja projektinjohto sekä taloyhtiökorjauksissa että muiden kiinteistöjen korjaushankkeissa, työmaan valvontatehtävät, kuntoarviot, takuutarkastukset ja asiantuntijatehtävät.

Kysy lisää:

044 300 0860

info@eerika.com

www.eerika.com

Electrolux Professionalin Ammattipesulalaitteet on osa maailmanlaajuista Electrolux Professional -konsernia.

Tarjoamme kestäviä ja energiatehokkaita ammattipesularatkaisuita sekä pesuloiden huolettoman käytön ja toiminnan – yhdessä koko maan kattavan huoltoliikeverkostomme kanssa.

Valikoimastamme löydät kattavan valikoiman ammattipesulalaitteita lisätarvikkeineen kiinteistösi pesutupaan, kuivaushuoneeseen ja mankelointitilaan.

electroluxprofessional.com/fi

Puhelinvaihde: 09 39611

Elis – Yksinkertaisesti laadukasta vaihtomattopalvelua

Elis Textile Service Oy on osa Euroopan johtavaa tekstiilipalvelualan konsernia Elis SA:ta. Suomessa isännöintialan tarpeisiin tarjoamme korkealaatuista mattopalvelua sekä hygieniaratkaisuja. Panostamme henkilökohtaiseen ja hyvään palveluun. Muut Suomessa tarjolla olevat palvelut ovat työvaatteet, teollisuuspyyhkeet ja moppipalvelu. Ota meihin yhteyttä ja pyydä tarjousta palveluistamme!

www.elis.com

fi-tuusula.asiakaspalvelu@elis.com

Kaikki pysäköintiin yhdessä palvelussa!

Unohda taulukot, ota eParking! eParking on järjestelmä, jonka avulla pysäköinnin hallinta taloyhtiössä sujuu vaivatta. Asukas ohjaa sovelluksella lataustolppaansa ja maksaa tolppansa ja pysäköintinsä kulut. Taloyhtiö hallinnoi pysäköintilupia ja maksuja sekä seuraa tolppien sähkönkulutusta. Järjestelmässä hoituu kaikki pysäköinnin maksuliikenne. eParking vähentää hallinnointiin kuluvaa aikaa ja helpottaa isännöitsijän työtä!

eparking.fi

etolppa.fi

Rakentamisen sertifikaatti auttaa löytämään sertifioidun rakentamisen ammattilaisen. Eurofins Expert Services Oy:n myöntämät Rakentamisen sertifikaatit ja hyväksynnät löydät sertifikaattihaku.fi

Tarjoamme kattavia asiantuntija-, sertifiointi- ja tuotehyväksyntä- sekä testaus- ja tarkastuspalveluja.
Me testaamme, tarkastamme ja sertifioimme, jotta maailmamme olisi terveellisempi ja turvallisempi paikka meille kaikille. Teemme liki 200 ammattilaisen voimin töitä päivittäin sen eteen, että meillä kaikilla on turvallinen elinympäristö.
Etsitkö rakentamisen sertifioitua ammattilaista? Olitpa remontin tilaaja tai kuntotutkimuksen teettäjä, Rakentamisen sertifikaatti auttaa löytämään aitoja ammattilaisia erityistä osaamista edellyttäviin tehtäviin. Sivustolta Sertifikaattihaku.fi löydät kaikki Eurofins Expert Services Oy:n myöntämät Rakentamisen sertifikaatit ja hyväksynnät.
Ota rohkeasti yhteyttä, autamme mielellämme.

info.expertservices@eurofins.fi
Puhelin (vaihde) 040 631 1311

Olemme täyden palvelun asianajotoimisto, joka auttaa asiakkaitaan mm. asunto-osakeyhtiöasioissa ja kiinteistöjuridiikassa.

Palvelemme asunto-osakeyhtiöitä, yrityksiä, yksityishenkilöitä ja julkissektoria. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Tampereella, Turussa ja Oulussa.

Ota yhteyttä:

Sirkka Terho

sirkka.terho@eversheds.fi

040 671 7701

tai vaihde 010 684 1300

mail@eversheds.fi

Kotelointien ja sähkötekniikan asiantuntijana valmistamme kotimaisia ratkaisuja sähköautonlataukseen ja autonlämmitykseen vihreämmän liikkumisen puolesta.

Fibox Charging Solutions Oy kehittää ja valmistaa huippuluokan auton lataus- ja lämmitystuotteita erityisesti taloyhtiöiden ja isompien pysäköintikokonaisuuksien tarpeisiin. Teemme yhteistyötä johtavien latausoperaattorien, sähköurakointiyritysten, energiayhtiöiden ja asentajien kanssa, jotta voimme tukea asiakkaitamme ja autoilijoita kohti kestävämpää ja älykkäämpää tulevaisuutta. Yhtiö on osa suomalaista Fibox-konsernia.

Lue lisää: https://www.fibox.com/fi/autonlataus-ja-lammitys

Finib Oy on vuodesta 1995 toiminut kotimainen vakuutusmeklariyhtiö. Olemme asiantuntijoita kiinteistö- ja yritysvakuuttamisessa sekä vahinkojen hoidossa.

Palvelumme tarkoitus on vapauttaa asiakkaidemme aikaa heidän omaan ydintekemiseensä. Hoidamme asiakkaidemme puolesta vakuuttamisen ja vahinkotilanteet reilun 30 vakuutusalan ammattilaisen voimin.

Palvelumme on laadukasta, nopeaa ja henkilökohtaista. Asiakaspysyvyys ja positiivinen palaute todistavat, että olemme onnistuneet.

www.finib.fi

09 7517 0700

finib@finib.fi

Finncont tarjoaa Suomen laajimman valikoiman jätehuolto- ja ympäristötuotteita.

Luotettavat ja turvalliset ratkaisumme kattavat kaikki jätehuollon tarpeet.

Valikoimistamme löytyvät niin jätteenkeräysjärjestelmät kuin jäteastiat, piharoskakorit ja hiekka-astiat.

Lisätietoa www.finncont.com.

Suomen suurin kodin- ja pesulakoneiden asennus ja huoltoyritys.

Hakonen on suomalainen perheyritys, jolla on yli sadan vuoden kokemus pesula- ja kodinkonealalta. Panostamme asiakaslähtöiseen, innovatiiviseen ja laadukkaaseen palveluun. Kestävä kehitys ja ympäristöarvot ovat keskeinen osa Hakosen

toimintaa. Siksi tarjoamme palveluita, jotka helpottavat asiakkaidemme arkea ja pitävät huolta laitteista kokon niiden pitkän elinkaaren ajan.

Palvelumme sisältää kaiken, mitä kiinteistö tarvitsee

• tarvekartoituksen ja suunnittelun
  • laajan valikoiman kestäviä ja laadukkaita koneita
  • kuljetuksen
  • laitteen asennuksen ja käyttöönoton
  • huollot, korjaukset ja varaosat
  • vanhan laitteen poisviennin ja kierrättämisen

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin kerromme lisää! myynti@hakonen.fi

Handelsbanken on henkilökohtaisen palvelun pankki ja isännöitsijän luotettava kumppani.

Kiinteistörahoitukseen erikoistuneena pankkina tarjoamme rahoitusta pienestä korjauslainasta laajamittaiseen rakentamisrahoitukseen. Oma yhteyshenkilö auttaa sinua kaikissa asunto-osakeyhtiön rahoitukseen ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Päätökset teemme nopeasti ja yhteyshenkilösi tavoitat helposti suorasta numerosta.

Ota yhteyttä – lähimmän konttorin yhteystiedot näet osoitteesta
handelsbanken.fi/fi/hae-konttori
handelsbanken.fi/fi/yritysasiakkaat/taloyhtiot

Hausvise on markkinoiden modernein isännöintijärjestelmä, joka yhdistää taloyhtiön toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja nykyaikaiset asukaspalvelut yhteen pakettiin.

Visman uuden ajan isännöintijärjestelmä Hausvise mahdollistaa isännöintitoimiston arjen toimien hoitamisen yhden helppokäyttöisen järjestelmän kautta. Markkinoiden tehokkain ja kattavin järjestelmä automatisoi isännöinnin perustoimintoja ja mahdollistaa uudenlaisten palveluiden tuottamisen taloyhtiöille.

Lue lisää: Hausvise.fi

Pyydä maksuton esittely: myynti@hausvise.fi

vismarealestate.fi

0207 909 700

Howden on Suomen suurin vakuutusmeklari ja suosituin kiinteistövakuutusmeklari.

Autamme yli 33 000 ammatti-isännöinnin piirissä olevaa taloyhtiötä vakuutus – ja vahinkoasioissa. Olemme vakuutusyhtiöistä riippumaton asiakkaamme edustaja ja edunvalvoja.

Toimimme alan kehityksen kärjessä ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita. Henkilökohtainen meklari, asiantuntevat taustajoukot ja monipuoliset palvelukanavat takaavat helpon ja toimivan asiointikokemuksen. Kaikki yli 100 asiantuntijaa yhtiössämme ovat sitoutuneet panostamaan henkilökohtaisesti asiakaspalvelun laadukkuuteen, nopeuteen ja luottamukseen.

www.howdenfinland.fi

09 5420 2400

finland@howdenfinland.fi

Olemme asiantuntijoita kaikissa ilmanvaihtoon ja sisäilmaan liittyvissä asioissa. Ammattilaisemme takaavat toimivan ja laadukkaan sisäilman jokaiseen tilaan, kohteeseen katsomatta.

Nuohous- ja ilmastointitohtorit on laatulupaus – lupaus asiantuntemuksesta ja aina laadukkaasta, dokumentoidusta työstä.

Meistä jokainen haluaa hengittää puhdasta sisäilmaa. Yhtä tärkeää on kuitenkin myös tieto siitä, miten työt etenevät, milloin työ suoritetaan omassa asunnossa ja koska työ valmistuu. Pidämmekin erityistä huolta siitä, että asiakkaamme ovat aina ajan tasalla – uskomme kumppanuuteen ja hyvään yhteistyöhön myös tässä.

Olemme kasvaneet alueemme suurimmaksi toimijaksi – kiitos ammattitaitoisen ja sitoutuneen henkilökuntamme.

Ota meihin yhteyttä – tehdään yhdessä hyvä sisäilma!

www.ilmastointitohtorit.fi

myynti@ilmastointitohtorit.fi

+358 400 173 901

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi.

iLOQ tarjoaa älykkäitä kulunhallinnan kokonaisratkaisuja yksittäisestä rakennuksesta aina isoihin kiinteistökokonaisuuksiin. Vastaamme tarpeisiin digitaalisilla- ja mobiiliratkaisuilla, jotka tehostavat pääsyoikeuksien jakamista, sekä hallintaa.

Olemme alamme edelläkävijä ja tehtävämme on helpottaa päivittäistä elämää monipuolisella valikoimalla turvallisia, ja kestävän kehityksen mukaisia, tuotteita.

www.iLOQ.com
myynti@iLOQ.com

Meillä muistuttamisessa ja perinnässä teitä palvelee vuokra- ja vastikesaataviin erikoistunut asiantuntijatiimi, joka tuntee alan lait ja säännökset.

Teemme jatkuvasti kehitysyhteistyötä vuokratoimialan järjestelmätoimittajien kanssa, sillä haluamme olla alan edelläkävijä – nyt ja tulevaisuudessa. Kun on aika valita uusi yhteistyökumppani tai urakoitsija, kauttamme saat markkinoiden tuoreinta tietoa yritysten taloudellisesta tilanteesta. Ota yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa sinua!

www.intrum.fi/vuokrasaatavat

09 2291 1600

asiakaspalvelu@intrum.com

Kattotutka on valtakunnallisesti toimiva suomalainen kattoalan perheyritys. Vesikaton turvallisina ammattilaisina tarkastamme, korjaamme ja huollamme vesikatot isoissa sekä pienissä kiinteistöissä.

Kattotutka on valtakunnallisesti toimiva turvallinen kattojen ammattilainen. Olemme vuodesta 1993 asti toiminut suomalainen perheyritys. Toimimme asiakkaidemme kokonaisvaltaisena vesikaton luotettavana kumppanina. Tarkastamme, korjaamme ja huollamme vesikatot – niin isoissa kuin pienissäkin kiinteistöissä. Peltikatto- ja huopakattoremontti voidaan tehdä myös ELINKAARIKATTO®-urakkamallilla ylivertaisella 25 vuoden takuulla.

www.kattotutka.fi

010 680 4000

myynti@kattotutka.fi

Kiilto Oy on luotettava ja kotimainen kumppanisi rakentamisen elinkaaren kaikissa vaiheissa.

Toimimme yhdessä rakennushankkeessasi työn alusta lähtien aina sen valmistumiseen ja käyttöön saakka. Vahvuutemme on varmistaa märkätilojen sekä sisäilmahankkeiden toteutuksen ongelmaton suunnittelu ja rakentaminen, sekä tarjota kohteeseesi turvalliset ja laadukkaat rakennustuotteet.

Rautaista ammattitaitoa, neuvoa ja koulutuksia Kiillosta:

Koulutus – Suunnittelu – Yhteystiedot:

Kiinko on isännöintialan oma kouluttaja, jolla on laaja tarjonta tutkintoja, täydennyskoulutuksia ja verkkokoulutuksia – kaikille isännöinnin osa-alueille.

Kiinkolla on kiinteistöalan laajin koulutustarjonta, joka kattaa niin alalle tulijoiden, jo ammatissa toimivien, että ylimmän johdon koulutustarpeet. Olemme alan viimeisintä tietoa tarjoava koulutuskumppani, jonka koulutuksissa voit hankkia ammattitutkinnon, muun tutkinnon, osallistua seminaareihin tai opiskella itsenäisesti verkossa. Meillä on kyky innostaa ja kannustaa. Teemme tätä asiakkaidemme ja alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa, suurella sydämellä. Koulutuksesta vaikuttavuutta käytäntöön ja hyötyä asiakkaidemme liiketoimintaan on tavoitteemme, johon haluamme olla vaikuttamassa alan johtavana kouluttajana. Nyt ja tulevaisuudessa.

kiinko.fi
kiinkoakatemia.fi
koulutus@kiinko.fi

Kiinteistölakimies on Suomen suurin kiinteistöjuridiikkaan erikoistunut lakitoimistokonserni. Meiltä saat asiantuntevaa lakiapua maanlaajuisesti.

Erikoistumisemme avulla pystymme tarjoamaan kustannustehokasta lakipalvelua ja neuvontaa sopimusten laadintaan, riidanratkaisuun, oikeudenkäynteihin ja hallinnollisiin ongelmiin. Juristimme tuntevat yhtiölainsäädännön monimutkaisuudet ja ovat tukenasi kaikissa isännöinnin ja kiinteistöyhtiöiden lakiasioissa.

kiinteistölakimies.fi, p. 020 752 8400

Maksuton alkukartoitus

Koka Oy tarjoaa markkinoiden kehittyneimmät vedenmittausjärjestelmät isännöitsijän ja asukkaiden käyttöön.

Koka Oy on Suomen johtava vedenmittaukseen ja siihen liittyvän tiedon siirtoon ja palveluihin erikoistunut yritys.

Tuotteemme ja palvelumme tekevät kulutuksen seurannasta ja laskutuksesta erittäin helppoa ja luotettavaa. Mobiiliapplikaatiomme osallistaa myös asukkaat kiinteistön energiakustannusten pienentämiseen. Ratkaisujemme avulla haluamme olla myös yhdessä edistämässä suura tavoitetta, energian säästämistä, hiilijalanjäljen pienentämistä ja parempaa tulevaisuutta.

www.koka.fi

010 286 2000

Olemme valtakunnallisesti toimiva korjausrakentamisen asiantuntijapalveluihin erikoistunut konsulttitoimisto.

Putkiremontti, julkisivuremontti, piharemontti tai joku muu pienempi homma – kaikkeen löytyy meiltä kokenut asiantuntija, joka auttaa koko hankkeen läpiviennissä tai jossakin pienemmässä tehtävässä. Avullamme löytyy sopiva korjaustapa, toimintamalli ja hyvät yhteistyökumppanit.

Korjausrakentamisen kokenein kumppani palveluksessasi!

toimisto@korjauspartnerit.fi

www.korjauspartnerit.fi

KSS Energia Oy on valtakunnallinen, monialainen energiayhtiö. Myymme, tuotamme tai urakoimme Puhtaasti Parasta energiaa ja energiaratkaisuja.

Palveluihimme kuuluvat esimerkiksi sähkön myynti sekä energiaratkaisuiden kuten aurinkovoimaloiden ja sähköauton latausratkaisuiden suunnittelu, myynti ja toteutus -avaimet käteen toimituksella. Kymenlaakson alueella energiaratkaisuja toimittaa KSS Energia ja pääkaupunkiseudulla sekä Päijät-Hämeessä KSS Energia -konserniin kuuluva Suomen Energia-Urakointi (SEU).

Lue lisää: kssenergia.fi tai ole yhteydessä myynti@kssenergia.fi.

Laattapiste-Pukkila on kylpyhuoneiden ja erilaisten pintamateriaalien monipuolinen erikoispiste, joka palvelee kuluttajien lisäksi myös ammattilaisia.

Laattapiste-Pukkila on onnistumisen lähtöpiste niin kuluttajille, kuin rakentamisen ja remontoinnin ammattilaisille. Laattojen lisäksi Laattapisteen tuotevalikoima on vuosien saatossa laajentunut kattamaan laajasti erilaisia pintamateriaaleja, kuten tekstiililaattoja ja vinyyleitä. Näiden lisäksi tuotteiden joukosta löydät reilusti erilaisia kylpyhuoneen kalusteita.

Tutustu tuotteisiimme ja palveluihimme verkossa: https://www.laattapiste.fi/

Olemme yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on yli 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta.

Tarjoamme ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen ja suojautumiseen sekä tytäryhtiömme Comfortan kautta hotellien ja terveydenhuollon tekstiilipalveluita. Toimimme 24 maassa, Euroopassa ja Aasiassa.

Tehtävänämme on vahvistaa asiakkaidemme yrityskuvaa ja helpottaa palveluidemme avulla asiakkaidemme arkea. Tekstiilipalvelu on kustannustehokas ja ympäristömyönteinen tapa hoitaa yrityksen tekstiilitarpeet.

www.lindstromgroup.com/fi

020 111 6363

Lounea Valokuidun avulla saat taloyhtiöösi huippunopean nettiyhteyden sekä häiriöttömän kaapeli-TV:n. Valokuitu on ylivoimainen nopeudeltaan ja tiedon määrän käsittelykyvyltään.

Digipalveluyhtiö Lounea on suomalainen yhteyksien rakentaja ja liiketoimintamme koostuu valokuitu-, yrityspalvelu- ja mastoliiketoiminnoista.

Markkina-alueemme on koko Suomi mutta olemme vahvasti paikallinen, aktiivinen ja nopea toimija. Digimaailman monimutkaistuessa meidän tehtävämme on tehdä siitä yksinkertaisempaa ja helpompaa. Tämä tarkoittaa entistä selkeämpiä ja helpommin ostettavia tietoliikenneyhteyksiä ja yrityspalveluita.  Lounealaisen kulttuurin ytimessä ovat luotettavat palvelut: toimintavarma valokuituverkko sekä auttava ja asiantunteva asiakastuki. Vastuullinen toiminta on meille keskeinen arvo. Asiakkaillemme se tarkoittaa luotettavuutta, asiantuntijuutta ja läpinäkyvyyttä.

www.lounea.fi

Asiakaspalvelu puh. 0800 30300 tai asiakaspalvelu@lounea.fi

Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen ja asennukseen keskittynyt kansainvälinen konserni.

Tyylikkäillä ja helppokäyttöisillä ratkaisuillamme autamme asiakkaitamme viihtymään.

Tänään perheyritys Lumon on tunnettu yritys ja haluttu merkki, johon asiakkaat ovat oppineet luottamaan. Lumonin tuotevalikoima on laajentunut parvekelaseista ja kaiteista lasiterasseihin, tilanjakajiin ja erilaisiin parvekejulkisivuratkaisuihin. Yksinkertaisesti paras ja halutuin!

lumon.com/fi

020 7403 200

Molok Oy valmistaa kotimaisin voimin jätteen keräykseen ja kierrätykseen tarkoitettuja Molok®-jätesäiliöitä.

Laaja tuoteperhe koostuu sekä osittain maan alle menevistä Syväkeräys®-säiliöistä että pinta-astioista.

Yli 25 toimintavuotensa aikana Molok Oy on laajentunut kansainväliseksi yritykseksi, jonka tuotteet tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ympäristöä, kustannuksia ja aikaa säästävää järjestelmää käyttävät päivittäin miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Yrityksen toiminta on sertifioitu laadun, ympäristön ja työturvallisuuden alueilla.

www.molok.fi

010 3429 400

molok@molok.com

Kotimainen One4all Finland Oy tarjoaa digitaalisia viestinnän ja asumisen palveluita taloyhtiöiden tarpeisiin ja helpottamaan isännöinnin työtä.

Digitaalinen porrasnäyttö, asukassovellus ja sähköinen varausjärjestelmä automaatioineen ja lisäpalveluineen (mm. kulunohjaus ja maksupalvelu) mahdollistavat tehokkaan ajantasaisen tiedottamisen ja laadukkaan asumiskokemuksen.

Kehitetty helpottamaan taloyhtiön hallinnon, isännöinnin sekä huollon työtä, ja vastaamaan taloyhtiön monipuolisiin tarpeisiin.

Rajapintoina mm. Hausvise, Tampuuri, Fivaldi, AFRY, Smartvatten.

one4all.fi

myynti@one4all.fi

OrasGroup keskittyy tuotannossaan yksityisten ja julkisten tilojen korkealaatuisiin ja innovatiivisiin vesikalusteratkaisuihin.

Oras tekee veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää. Visionamme on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi.

Oraksella parannamme ihmisten päivittäistä elämää niin kotona kuin julkisissakin tiloissa. Tuotteidemme suunnittelun kulmakivinä ovat toiminnallisuus, ajaton muotoilu, ympäristöystävällisyys sekä kestävyys.

www.oras.com

02 83 161

info.finland@oras.com

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi.

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi virallisesti vahvasti tunnistetuille käyttäjille. Rajoittamattomilla räätälöintimahdollisuuksilla mahdollistamme todellisten kilpailuetujen luomisen sähköiseen asiointikanavaasi. #proptech

Pyydä tästä tarjous!

www.osuria.com

tai soita/meilaa

040 727 5183

tuomas@osuria.com

ParkkiPate Oy on toimialansa kärkeä edustava pysäköintioperaattori. Räätälöityjä pysäköintiratkaisuja asiantuntevasti ja valtakunnallisesti.

ParkkiPate on valtakunnallisesti toimiva pysäköintiratkaisujen tuottaja. Asiakaskuntaamme kuuluu kasvava joukko mm. hotelleja, sairaaloita, kauppakeskuksia, taloyhtiöitä ja liikekiinteistöjä. Olemme toimittaneet vuodesta 2010 asti pysäköinnin kokonaisratkaisuja asiakkaillemme ympäri Suomen. Ammattitaitoisen ja alalle koulutetun henkilökuntamme avulla teemme pysäköinnistä kaikille sujuvaa ja miellyttävää. Lue lisää osoitteessa www.parkkipate.fi

Picote on vuonna 2008 perustettu kiinteistöjen sisäpuolisen viemärisukituksen pioneeri ja innovaattori, kansainvälisesti palkittu alan johtava asiantuntijayritys niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti

Viemäriremontti rakenteita rikkomatta. Meillä on jo yli 14-vuoden kokemus sukittamisesta, elementtikerrostaloista aina yli 100-vuotta vanhoihin arvokiinteistöihin. Myös pienemmät huolto-tyyppiset korjauspalvelut kauttamme. Suunnittelemme urakan alusta loppuun avaimet käteen palveluna. Projektinhallinta on hiottu huippuunsa vuosien saatossa. Oma laite- ja työkaluvalmistus tekee meistä alan innovaattorin ja edelläkävijän, jonka tuotteet ja menetelmät tunnetaan maailmanlaajuisesti. Meillä on jo yli 250 kansainvälistä patenttia ja hyödyllisyysmallia liittyen putkistojen saneeraukseen ja työkaluihin. Saneeraamme Suomessa vuosittain yli 20 km kiinteistöjen sisäpuolisia viemäreitä ja PICOTE-sukitusmenetelmällä on Eurofins Expert Services Oy:n (ent. VTT) myöntämä tuotesertifikaatti EUFI29- 20004643-C.

044 500 2760

myynti@picote.fi

Ikkuna- ja oviremontti taloyhtiön korkeimpiin odotuksiin

Pihla ja Tiivi on kerros- ja rivitalojen ikkuna- ja oviremonttien vahva ammattilainen vuosikymmenten kokemuksella. Olemme parantaneet satojentuhansien suomalaisten asumismukavuutta remontoimalla taloyhtiöitä miljoonilla ympäristöystävällisillä ja Suomen olosuhteisiin valmistetuilla laadukkailla ikkunoilla ja ovilla, kotimaisilla Pihla- ja Tiivi -tuotemerkeillä.

www.pihla.fi

0800 550 880

www.tiivi.fi

0800 184 484

Plugit toteuttaa kaiken kokoisiin taloyhtiöihin sähköautojen latausratkaisun luotettavasti avaimet käteen -periaatteella.

Olemme vuodesta 2012 toteuttaneet aikaa ja käyttöä kestäviä älykkäitä sähköautojen latausratkaisuja kaiken kokoisiin taloyhtiöihin kaikkialle Suomeen. Olemme tunnettuja palveluhalukkuudesta ja teemme latausratkaisun kokonaisvaltaisesti; kartoitamme, suunnittelemme, asennamme ja ylläpidämme. Otamme latauskokonaisuudesta täyden vastuun muodostaen siitä luotettavan avaimet käteen -latauspalvelun.

Lue lisää: https://plugit.fi/sahkoauton-lataus-taloyhtiossa/

Katso lähin myyjä: https://plugit.fi/myyjat/

Polygon Finland Oy on kiinteistövahinkojen, sisäilmaongelmien ja olosuhdehallinnan asiantuntija.

Vahinkopalveluihin kuuluvat vesi- ja palovahinkojen kartoitus, kuivaus ja korjaus sekä jvt-työt. Niitä täydentävät mm. hajunpoistokäsittelyt. Sisäilmapalveluihin kuuluvat sisäilmatutkimukset ja korjaukset sekä ilmanpuhdistimien vuokrauspalvelu. Olemme Auktorisoitu Vahinkoalan Urakoitsija ja Luotettava Kumppani. Päivystys 24h 020748400. Olemme valmiina toimimaan aina parhaaksesi, kun tarvitset meitä.

www.polygongroup.fi

020 7484 01

finland@polygongroup.com

Olemme Pohjoismaiden johtava rakennus- ja kiinteistöalan asiantuntijayritys. Autamme isännöitsijöitä ja hallituksen jäseniä taloyhtiön ennakoivassa kiinteistönpidossa.

Avullamme taloyhtiön kunnossapito hoituu ammattitaitoisesti, taloudellisesti ja aikataulussa. Kokeneet asiantuntijamme kuuntelevat tarpeitasi ja räätälöimme palvelumme niitä vastaavaksi.

Saat asiantuntijoiltamme mm. kuntoarviot, kuntotutkimukset, projektinjohdon, suunnittelun, valvonnan, vuositarkastukset ja energiapalvelut kautta maan.

Autamme sinua yli kolmenkymmenen vuoden kokemuksella ja 300 asiantuntijan voimin.

www.raksystems.fi

030 670 5500

asiakaspalvelu@raksystems.fi

Sadex Oy on kotimainen kattoturvatuotteiden ja sadevesijärjestelmien asennuksen asiantuntija, jonka tavoitteena on suojata ja turvata suomalaisten taloyhtiöiden asukkaiden asumista.

Valikoimastamme löytyvät markkinoiden tutkitusti pitävimmät tikkaat, hiljaisimmat sadevesijärjestelmät ja laaja valikoima kattoturvatuotteita.

Teemme taloyhtiösi turvallisuudesta huolehtimisesta helppoa:

• asiantuntijamme kartoittavat kohteesi veloituksetta
  • saat turvatuotteet ja sadevesijärjestelmät määräysten mukaisesti mitoitettuina
  • kokeneet valmistajan valtuuttamat asentajamme asentavat tuotteet turvallisiksi
  • kattava asennus- ja tuotetakuu

Katso lisätiedot ja tilaa ilmainen taloyhtiösi kattoturvan ja sadevesijärjestelmien kartoitus osoitteesta:

www.sadex.fi

010 320 5500

Olemme kiinteistöjen paloturvallisuuden uusi standardi ja alan johtava toimija.

Teemme koko sydämellämme työtä paloturvallisempien kiinteistöjen puolesta.

Olemme paloturvallisuuden johtava asiantuntija Suomessa. Jo yli 12 000 kiinteistöä Suomessa on luottanut meille palo- ja pelastusturvallisuuden kokonaisvaltaisen hoitamisen. Asiantuntijoidemme tehtävä on löytää kiinteistöjen paloturvallisuusriskit, ylläpitää pelastussuunnitelmat, huoltaa paloturvallisuuslaitteet ja varmistaa lakisääteisten vaatimuksien noudattaminen.

Yhteystiedot:

www.safetum.fi

029 1701 100

asiakaspalvelu@safetum.fi

Älykkäitä kaupunkeja ja elämisen tiloja, joissa arki on tahditettu kestävälle pohjalle ja vastuullisille valinnoille. Sitä me Sitowisellä teemme. The Smart City Company.

Palvelumme kattavat kaikki korjausrakentamisen palvelut tutkimus- ja tarkastuspalveluista suunnittelupalveluihin, rakennuttamiseen ja valvontaan niin pienissä projekteissa kuin mittavissa, koko kiinteistön laajuisissa peruskorjaushankkeissakin.

Tarjoamme kaiken mitä korjaushankkeessasi tarvitset – koko Suomessa.

020 747 6000

Markkinoiden mutkattomin ikkuna- ja oviremontti Skaalalta. Valitse taloyhtiön ovi- ja ikkunaremonttiin kokenut kumppani – Skaala IFN Oy.

Skaala auttaa, kun on ikkuna- ja oviremontin aika.

Pohjoisiin olosuhteisiin suunnitellut ikkunat ja ovet valmistetaan mittatilaustyönä tehtaillamme Etelä-Pohjanmaalla yli 65 vuoden kokemuksella. Meillä on mittava kokemus erilaisten projektien läpiviennistä, joten tiedämme, miten sujuva ikkunaremontti toteutetaan.

Valitse Skaalan palkitut energiatehokkaat edelläkävijätuotteet ja markkinoiden mutkattomin ikkunaremontti.

skaala.com

info@skaala.com

Smartvatten on kasvava vuonna 2013 perustettu Pohjois-Euroopan johtava vesitehokkuusteknologian toimittaja. Kehitämme, valmistamme ja myymme kiinteistöalalle ja vesilaitossektorille tuotteita ja palveluita, jotka kattavat veden koko kiertokulun. Luomme vesitehokkaan tulevaisuuden, jossa puhdasta vettä arvostetaan ja sen vastuulliseen käyttöön pyritään jatkuvasti ja kaikkialla maailmassa. Meillä on yli 110 työntekijää kahdeksassa eri maassa ja toimitilat Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Hollannissa ja Saksassa. Olemme yritys, jossa niin työntekijät kuin sidosryhmämme ovat sitoutuneita auttamaan globaalin vesikriisin ratkaisemisessa yhdessä innostuen, asiantuntevasti, yhteistyöllä ja vastuullisesti.

smartvatten.fi

020 741 4020

info@smartvatten.com

Hyvästi paperiarkistot! Tarjoamme tehokasta ja sujuvaa tiedostonhallintaa asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöille niiden koko elinkaaren ajaksi.

SokoPron Kiinteistöpankissa asiakirjat säilyvät yhdessä paikassa. Kiinteistöpankissa hallitset ylläpidon lisäksi remontit ja projektit rakennukselle tai asunnolle, yhdellä alustalla kustannustehokkaasti. SokoPron avulla kilpailutat myös kaikenkokoiset urakat.

Vältät yllättävät lisäkulut, koska saat käyttöösi rajattoman tallennustilan sekä käyttäjämäärän.

Ota yhteyttä ja jutellaan lisää!

Ilona Huuhtanen
ilona.huuhtanen@sokopro.fi
www.sokopro.com

Olemme valtakunnallisesti merkittävä ja arvostettu korjausrakentamisalan palvelutuottaja.

Asuinrakennusten julkisivukorjauksiin ja putkiremontteihin tarjoamme monipuolista kokonaispalvelua varusteenamme vuosikymmenien kokemus ja ammattitaito.

Palvelut kattavat kaikki korjauksiin liittyvät osa-alueet: tutkimukset, hankesuunnittelu, toteutussuunnittelu (arkkitehti-, rakenne-, LVI- ja sähkösuunnittelu), visualisointi, rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta, viestintä, mallinnus ja energiapalvelut.

www.sweco.fi/taloyhtiopalvelut

0207 393 000

taloyhtiopalvelut@sweco.fi

Taitotalo (AEL-Amiedu Oy) on aikuiskoulutuksen suurin toimija Suomessa, koulutustarjontaa on yli 30:lle ammattialalle.

Olemme myös isännöinnin, kiinteistönhoidon ja puhtauspalvelujen ammattilaisten kouluttajakumppani. Alat kehittyvät, monipuolistuvat ja alojen ammattitaitovaatimukset lisääntyvät muun muassa digitaalisuuden yleistyessä. Taitotalon tutkinnoilla ja koulutuksilla varmistetaan, että osaaminen vastaa tämän päivän tarpeeseen. Tutustu tarjontaamme www.taitotalo.fi

Talotuntija antaa selkeän ja ajantasaisen kuvan taloyhtiön kunnosta ja tulevista korjaustarpeista. Säästä työaikaa ja päivitä työkalusi nykypäivään.

Talotuntija säästää isännöitsijän työaikaa, kun yhtiöiden kuntoon liittyvät tiedot löytyvät keskitetysti yhdestä paikasta, kuntoarvio on aina ajan tasalla ja ehdotus kunnossapitotarpeesta tulee ohjelmasta automaattisesti.

Lue lisää: www.talotuntija.fi

Yhteydenotot, myynti

Taina Linnakylä

taina@talotuntija.fi

044 300 5679

Talopesulat Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys.

Olemme erikoistuneet pesulakoneiden ja kuivauslaitteiden valmistukseen ja myyntiin. Talpet-tuotevalikoimaan sisältyvät kaikki nykyaikaisessa pesulassa tarvittavat koneet ja kalusteet. Talpet-pesulakoneiden parhaat ominaisuudet ovat kestävyys ja helppokäyttöisyys, jotka on testattu jo tuhansissa kohteissa pesuteollisuudessa, sairaaloissa, hoitolaitoksissa, taloyhtiöissä, opiskelija- ja nuorisoasuntokohteissa ja siivouskeskuksissa.

talpet.fi

09 686 9750

info@talpet.fi

Autamme isännöitsijöitä pyytämään vertailukelpoisia tarjouksia ja myymään isännöitsijätodistukset suoraan nettisivuilta. Säästä aikaa digityökaluilla.

Thinger tarjoaa yksinkertaiset ohjelmistopalvelut kiinteistöalalle kahdella eri tuotteella. Hankinta-sovelluksemme avulla kilpailutat hankkeet helposti ja läpinäkyvästi valmiilla tarjouspyyntöpohjilla. Toinen palvelumme on verkkokauppa, jossa voit myydä isännöitsijäntodistukset tai osakasmuutosten valvontatyöt. Näin vähennät laskutustyötä ja estät luottotappiot.

Ota yhteyttä: Ari Alkila, 040 570 1395

www.thinger.fi

Optimoi taloyhtiösi hallittavuus ja talon toimivuus Tunesmartin taloteknologialla. Palvelut lämmityksen, ilman, veden ja turvallisuuden hallintaan.

Tunesmartin taloteknologiapalvelulla päivität talosi:

• Kaukolämmityksen optimoinnin nykyaikaan
  • Vedenkulutuksen seurannan ja laskutuksen digitalisoinnin asuntokohtaisesti
  • Turvallisuuden moderneilla palovaroittimilla

Tunesmart-päivityksen voi tehdä minkä ikäiseen kerrostaloon tahansa – tulokset ovat nähtävissä heti.

Kysy Marjalta lisää 050 910 4534.

Pääkonttorimme on Vantaalla ja kokemusta alalta meillä on yli 20v ajalta. www.tunesmart.fi

Vatajankoski tuo taloyhtiölle jatkuvaa säästöä. Se on lupauksemme myös sinulle. Tervetuloa asiakkaaksi.

Vatajankosken asiakkaana taloyhtiösi saa edulliseen kuukausihintaan käyttöönsä uusinta teknologiaa rahan ja energian säästöön. Sinun ei tarvitse investoida laitteisiin, eikä liioin huolehtia niiden toimivuudesta – me teemme sen puolestasi. Ja mikä parasta, palvelumme säästää enemmän kuin maksaa.

Koska aloitetaan?

www.vatajankoski.fi

02 5782 5316

myynti@vatajankoski.fi

Viilu on kotimainen verkkosovellus ja palvelu, joka yhdistää kaiken taloyhtiön hallintaan, päätöksentekoon ja viestintään liittyvän yhteen käyttöliittymään ja kokonaisuuteen.

Viilu on kohdennettu isännöintiyrityksille, taloyhtiöiden hallituksille, osakkaille ja asukkaille. Palvelulla hoituvat kiinteistön hallinta, päätöksenteko, viestintä, raportointi, asiakirjojen hallinta, tehtävienhallinta ja etäkokoukset sekä äänestäminen kokouksissa.

0207656070

asiakaspalvelu@vii.lu

Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä.

Wattisen älykkäällä lämmityksen ohjauksella taloyhtiö säästää lämmityskustannuksissa helposti 15-30 % ja tekee samalla hyvän ilmastoteon. Säästöt syntyvät mm. ylilämmittämistä ja venttiilien epätasapainoisuutta vähentämällä. Asukkaille Wattinen tuo parempaa asumismukavuutta säätämällä kodin lämpötilan kullekin sopivaksi. Kuukausimaksullisella palvelulla ei ole määräaikaista sitoutumista.

www.wattinen.fi

myynti@wattinen.fi

044 044 8100

Yritys, oletko kiinnostunut Palveluverkosto-jäsenyydestä?