Kun taloyhtiö valitsee isännöintiyrityksen, se saa käyttöönsä myös isännöinnin huolella rakentamat yhteistyöverkostot ja niiden erikoisosaamisen. Isännöinnin onnistumista asiakkaan silmissä mitataan myös isännöinnin kumppaniyritysten onnistumisella. Siksi isännöinti on tarkka yhteistyökumppaneidensa valinnassa.

Isännöintiliiton Palveluverkosto on ryhmä kiinteistöalan palveluja tarjoavia yrityksiä, joiden asiantuntijuus on isännöintialan käytössä. Palveluverkoston yritykset saavat Isännöintiliitolta arvokasta taustatukea tietoiskujen, verkostoitumisen, tapahtumakumppanuuksien ja mediakanavien muodossa. Palveluverkostoon kuuluvien yritysten yhteystiedot löydät alapuolisesta linkkilistasta.

Isännöinnin ammattilaiset kohtaavat Palveluverkoston asiantuntijoita Isännöintiliiton tapahtumissa, kuten Isännöintipäivillä.

Palveluverkoston yritykset

• Anticimex

Suomen suurimpana tuholaistorjunnan yrityksenä hoidamme tehokkaasti vaativatkin kohteet. Digitaalinen tuholaistorjunta, elintarvikehygienia ja sisäilmatutkimukset – kaikki palvelukokonaisuudet saman katon alta. Suomessa teemme vuosittain noin 50 000 asiakaskäyntiä ja palvelemme Hangosta aina Utsjoelle saakka. Anticimex-konserni on luonut terveellisiä ympäristöjä jo vuodesta 1934 lähtien ja toimintaa on maailmanlaajuisesti 17:ssa maassa.

www.anticimex.fi

0207 495 706

asiakaspalvelu@anticimex.fi

• Balco

Lasitettujen parvekkeiden asentaminen yksittäiseen kiinteistöön on iso investointipäätös. Balco on vuonna 1987 perustettu johtava eurooppalainen lasitettujen ja avoimien parvekkeiden toimittaja. Asioidessasi Balcon kanssa saat asiantuntevan kumppanin tueksesi koko rakennusprosessin ajaksi, ensimmäisistä tiedusteluista lähtien aina takuukatselmukseen saakka. Pitkä kokemuksemme, vakaa ja terve talous tekevät meistä turvallisen yhteistyökumppanin.

www.balco.fi

puh: 045 668 6424

email: balco@balco.fi

• Bauer Watertechnologies

Bauer Watertechnology Oy on perustettu vuonna 1996 ja vuodesta 1999 alkaen markkinoinut ja tuonut maahan vedenkäsittelylaitteita. Kemikaaliton Bauer-vedenkäsittelylaitteemme säilyttää veden alkuperäiset kivennäisaineet, puhdistaa tehokkaasti tukkeutumat putkistoista ja lämmönvaihtimista sekä suojaa sisäiseltä korroosiolta. Laite mahdollistaa merkittävän energiansäästön sekä varmistaa erinomaisen vedenlaadun ympäristöystävällisesti, täysin ilman kemikaaleja.

Asiakkaisiimme lukeutuvat mm. taloyhtiöt, erilaiset kiinteistöt sekä omakotitalot.

www.bauer-wt.com

email: info@bauer-wt.com

mista.

• Berendsen

Berendsen vaihtomatot pysäyttävät ulkoa kulkeutuvan lian. Perinteisesti on laitettu monta nailonmattoa peräkkäin, mikä hidastaa siivousta ja nostaa kustannuksia. Kyllästyskäsitelty mikropuuvillamatto torjuu paremmin kosteaa ja pölyävää likaa, karkean lian pysäyttää puolestaan supermatto. Berendsenin mattoja tarpeen mukaan yhdistellen saadaan vähennettyä vaihtomattojen määrää, helpotettua siivousta ja karsittua kustannuksia. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

www.berendsen.fi

puh: 040 7705285

email: asiakaspalvelu@berendsen.fi

• Consti

Consti on yksi Suomen johtavista korjausrakentamiseen ja taloteknisiin palveluihin keskittyneistä yhtiöistä. Tarjoamme kattavasti talotekniikan, linjasaneerauksen, korjausurakoinnin sekä julkisivusaneerauksen korjausrakentamisen palveluita ja teknisiä palveluita.

Kohteitamme ovat erilaiset kiinteistöt, kuten asuintalot, erilaiset liiketilat sekä julkiset rakennukset ja arvokohteet. Constin liiketoiminta on keskittynyt Suomen kasvukeskuksiin eteläisessä ja läntisessä Suomessa. Toimimme Uudellamaalla, Pirkanmaalla sekä Turussa, Oulussa ja Lahdessa.

www.consti.fi

puh: 010 288 6000

email: asiakaspalvelu@consti.fi

• Danfoss

Yhdeltä toimittajalta energiatehokkaat ratkaisut kiinteistöjen lämmitykseen. Tarjoamme laadukkaita tuotteita uudisrakentamiseen ja saneeraukseen – yksittäisistä komponenteista kokonaisiin järjestelmiin.

www.lampo.danfoss.fi

puh: 0207 569 220

email: lampo@danfoss.fi

• Dir-Air

Dir-Air Oy on vuodesta 1992 toiminut puhtaan sisäilman asiantuntija ja edelläkävijä tuloilmaikkunoiden ekologisessa lämmöntalteenotossa. Dir-Air kehittää, valmistaa ja myy patentoituja Air Termico ja Air-In® -raitisilmaventtiilejä sekä äänenvaimentimia vaativiin tarpeisiin.

Vahvuutenamme on oma tuotekehitys, laadukkaat tuotteet ja nopeat toimitukset. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa. Valikoimaamme täydentävät Wood’s-ilmankäsittelylaitteet sekä RC Mannesmann vakiovirtausventtiilit.

www.dir-air.fi

puh: 010 4215 700

email: asiakaspalvelu@dir-air.fi

• DNA

DNA toimittaa huippunopeat laajakaistat ja laadukkaat TV-palvelut kiinteistöihin. Tehokas uuden sukupolven DNA Valokuitu Plus -verkko mahdollistaa gigaluokan nopeudet kaikkiin DNA:n saatavuusalueen taloyhtiöihin. DNA:n taloyhtiömyynnin paikalliset asiantuntijat palvelevat omilla alueillaan kaikissa kiinteistölaajakaistaan ja TV-palveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Täysin suomalainen DNA Oyj on maan suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija kaapeli- ja antenniverkossa.

www.dna.fi

email: taloyhtiomyynti@dna.fi.

• Eerola-Yhtiöt

Palvelemme kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikan ylläpitoa ja rakentamista. Teemme töitä, jotta kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikka toimii niin kuin pitää, säilyttää arvonsa ja tuo viihtyisyyttä, toimivuutta ja lisäarvoa omistajilleen. Palvelumme kattavat viemäri- ja erotinhuollon, suurtehoimuroinnin ja -puhalluksen, puhdasvesihuollon ja kuljetukset. Meiltä myös tapahtuma- ja tilapäis-WC:t.

www.eerolayhtiot.fi

puh: 09 855 30 40

email: toimisto@eerolayhtiot.fi

• Electrolux

Electrolux Professional Oy Pesulakoneet on osa maailmanlaajuista Electrolux-konsernia.

Tarjoamme asiakkaille kestäviä ja joustavia pesularatkaisuja kaikkiin kiinteistöihin sekä, yhdessä koko maan kattavan huoltoliikeverkostomme kanssa, pesuloiden huolettoman käytön ja toiminnan. Valikoimastamme löydät kaiken kiinteistösi pesutupaan, kuivaushuoneeseen ja mankelointitilaan.

www.suunnittelux.fi

• Elfin

Elfin – sähköalan ammattilainen on luotettava yhteistyökumppani jokaiselle isännöitsijälle ympäri Suomen.   Elfin-ketjuun kuuluu yli 200 itsenäistä sähköurakoitsijaa, joten olemme aina lähelläsi. Kauttamme hoituvat niin arkiset pikkurutiinit kuin laajemmat linjasaneerauksetkin. Kokenut ammattilainen tuntee alan säännökset ja tietää millainen ratkaisu on turvallisin, taloudellisin ja kestävin vuosiksi eteenpäin. Ota rohkeasti yhteyttä Elfin-sähköurakoitsijaamme!

www.elfin.fi

• Festum

Festum Software Oy on isännöinnin ja taloushallinnon toimintaprosessien automatisointiin erikoistunut yhtiö. Syyskuun 2017 Isännöintipäivillä Festum tuo markkinoille uuden kokonaisjärjestelmän kiinteistön hallintaan, kattaen sekä taloushallinnon että isännöinnin. Uudessa isännöinnin kokonaisjärjestelmässä hyödynnetään Festumin vankka taloushallinnon osaaminen.

Festumin Isännöinnin kokonaisjärjestelmä vastaa asukkaan ja isännöitsijän tarpeisiin tulevaisuuden asumisesta.

festum.fi

puh: 0207 909 700

email: info@festum.fi

• Finib

Finib Oy on vuodesta 1995 toiminut kotimainen vakuutusmeklariyhtiö. Olemme asiantuntijoita kiinteistö- ja yritysvakuuttamisessa sekä vahinkojen hoidossa.

Palvelumme tarkoitus on vapauttaa asiakkaidemme aikaa heidän omaan ydintekemiseensä. Hoidamme asiakkaidemme puolesta vakuuttamisen ja vahinkotilanteet 26 vakuutusalan ammattilaisen voimin.

Palvelumme on laadukasta, nopeaa ja henkilökohtaista. Asiakaspysyvyys ja positiivinen palaute todistavat, että olemme onnistuneet.

www.finib.fi

puh: 09-7517 0700

email: finib@finib.fi

• Fortum

Puhtaamman asumisen puolesta! Tarjoamme taloyhtiöllesi ekologista kaukolämpöä, viilennystä, sähköä, aurinkopaneeleja sekä energiatehokkuuspalveluja. Ota yhteyttä, kerromme mielellämme monipuolisista palveluistamme lisää!

fortum.fi

puh: 040 848 1020,

email: saila.talaskivi@fortum.com

HELEN

HELEN palvelee teitä sähkö-, kaukolämpö- ja kaukojäähdytysasioissa. Taloyhtiöille varmistatte parhaimmat sähkösopimukset, käyttämällä Isännöintisähköä johon sisältyy hintatakuu. Kaukolämpö on paras ja kustannustehokkain lämmitysmuoto Helsingissä, sitä voi hyödyntää kustannustehokasti myös esim. pihojen sulanapitoon. Kaukolämpöä saa nyt myös 100% uusiutuvana. Putkisaneerausten hankesuunnittelun yhteydessä on hyvä varmistaa kaukojäähdytyksen saatavuus.

www.helen.fi/taloyhtiot

puh: 09 6171

email: yritykset@helen.fi

• Howden

Howden on suomen suosituin kiinteistövakuutusmeklari. Olemme vakuutusyhtiöistä riippumaton asiakkaamme edustaja ja edunvalvoja vakuutusasioissa. Toimimme alan kehityksen kärjessä ja kehitämme jatkuvasti palveluitamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita. Henkilökohtainen meklari, asiantuntevat taustajoukot ja monipuoliset palvelukanavat takaavat helpon ja toimivan asiointikokemuksen. Tarjoamme asiakkaillemme kattavan palvelukokonaisuuden ja panostamme laatuun sekä luottamukseen.

www.howdenfinland.fi

puh: 09 5420 2400

email: finland@howdengroup.com

• Hämeen Laaturemontti

Hämeen Laaturemontilla on yli 23 vuoden ja yli 20 000 kattoremontin kokemus. Tutkimuksen mukaan 100 % taloyhtiöasiakkaistamme suosittelee meitä. Olemme alan edelläkävijä ja ensimmäinen toimija Suomessa, jolle on myönnetty alan ISO 9001-2015 -laatusertifikaatti. Käytämme vain omia suomalaisia työntekijöitä, ja koko tuotanto pellin profiloinnista viimeistelyyn tehdään omana työnä ilman alihankkijoita. Käytämme parhaita tuotteita, mm. Vesivekin kattovarusteita. Annamme asennukselle urakkahinnan ja laskutamme vasta, kun kohde on täysin valmis.

www.laaturemontti.fi

puh: 019 211 7336

email: myynti@laaturemontti.fi

• Icopal

Icopal Katto Oy kuuluu kansainväliseen Icopal-konserniin, joka on maailman johtava vedeneristysmateriaalien tuottaja ja Pohjoismaiden johtava kattourakointialan yritys. Maan kattava organisaatio, laatu ja vahvat perinteet ovat tehneet meistä maamme ykköstoimijan vedeneristysurakoinnissa ja vesikattojen elinkaaren hallinnassa. Toimimme kaiken tyyppisillä katoilla hyödyntäen alan viimeisimpiä menetelmiä.

www.icopal.fi

puh: 020 7436 200

• iLOQ

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQ S10 on maailman ainoa elektroninen lukitusjärjestelmä, joka saa sähköenergian avaimen työntöliikkeestä ja täten mahdollistaa elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. Pääsyoikeuksien hallinta on iLOQilla helpompaa ja turvallisempaa kuin mekaanisilla järjestelmillä. Ylläpitokustannukset ovat huomattavasti edullisemmat kuin mekaanisilla tai paristokäyttöisillä järjestelmillä.

www.iloq.com

puh: 040 3170204

email: myynti@iLOQ.com

• Intrum Justitia

Meillä muistuttamisessa ja perinnässä teitä palvelee vuokra- ja vastikesaataviin erikoistunut asiantuntijatiimi, joka tuntee alan lait ja säännökset. Teemme jatkuvasti kehitysyhteistyötä vuokratoimialan järjestelmätoimittajien kanssa, sillä haluamme olla alan edelläkävijä – nyt ja tulevaisuudessa. Kun on aika valita uusi yhteistyökumppani tai urakoitsija, kauttamme saat markkinoiden tuoreinta tietoa yritysten taloudellisesta tilanteesta. Ota yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa sinua!

www.intrum.com/vuokrasaatavat

puh: 09 315 448 80

email: asiakaspalvelu@intrum.com

• Kattokeskus

Teemme kattoremontit ja vesikattotyöt Pirkanmaalla, Uudellamaalla sekä Savossa jo 20 vuoden kokemuksella! Toteutamme niin pelti- kuin tiilikatotkin laadukkailla materiaaleilla. Omat toimitilat, nykyaikainen kalusto, kokenut työnjohto ja ammattitaitoinen henkilöstö takaavat nopeat ja varmat toimitukset. Käytämme vain omia vakituisessa työsuhteessa olevia asentajia sekä omaa asennuskalustoa. Tutustu kotisivuiltamme tyytyväisten asiakkaidemme kertomuksiin!

www.kattokeskus.fi

puh: 010 2290 190

email: kattokeskus@kattokeskus.fi

• Kattotutka

Kattotutka Oy on valtakunnallinen vesikattoihin erikoistunut asiantuntijayritys. Kattoremonttien ohella teemme myös kaikki muut kattotyöt: tarkastamme, korjaamme ja huollamme katot katemateriaalista riippumatta, saneeraamme vuotavat vesikourut, pinnoitamme tiilikatot, maalaamme peltikatot ja talvella pudotamme lumet katoilta. 24 vuoden ja yli 50 000 kattotyön kokemuksella tiedämme, että valitsemalla Kattotutkan, muita sopimuskumppaneita katon kunnossapitoon ei tarvita. Asiakkaitamme ovat mm. taloyhtiöt, kiinteistöyhtiöt, seurakunnat, kaupungit ja kunnat sekä kotitaloudet.

www.kattotutka.fi

puh: 010 680 4000

email: myynti@kattotutka.fi

• KerabitPro

KerabitPro – katto- ja vedeneristysrakentamisen osaaja palveluksessanne! KerabitProlta saat avaimet käteen -periaatteella uudiskatot (bitumi, pelti, tiili, viher), kattoremontit, pienkorjaukset sekä kattohuollot. Lisäksi teemme sokkelien ja pihakansien vedeneristykset.

Meillä on sadan vuoden kokemus ja ammattitaito. Jälki on sen mukaista, pitävää ja pätevää.

www.kerabitpro.fi

• KONE Hissit

KONEen missio on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Ymmärrämme, miten rakennuksissa ja niiden välillä liikutaan, ja teemme liikkumisesta turvallista, mukavaa ja sujuvaa. Tästä lähtökohdasta tarjoamme innovatiivisia hissi-, liukuporras-, automaattiovi- ja erilaisia liikkumisen älyratkaisuja.

Maailmalla olemme yksi alamme johtavia yrityksiä. Suomessa puolestaan toimimme ainoana hissialan yrityksenä koko maassa, aidosti paikallisesti Hangosta Rovaniemelle.

kone.fi

• Lammin

Lammin ikkunat ja ovet valmistetaan mittatilauksena uusinta tekniikkaa hyödyntäen vastaamaan rakentamisen tiukimpia vaatimuksia. Kaikki Lammin tuotteet on suunniteltu ja tehty kotimaassa. Tuotteitamme ovat puuikkunat, alumiinisuojatut puuikkunat, energiaikkunat, ikkunaseinät ja erikoistuotteet sekä monipuolinen valikoima ovia. Meiltä saat kokonaispalvelun projektin suunnittelusta takuutarkastukseen. Tutustu monipuoliseen mallistoomme Ikkuna- ja Ovistudiossa kotisivuillamme www.lammin.fi.

www.lammin.fi

puh: 010 8411 700

email: myynti@lammin.fi

• Lassila ja Tikanoja

L&T pitää huolta katoista, lattioista ja ihmisistä niiden välillä. Tarjoamme kaikki palvelut kiinteistöille ja asukkaille. Kauttamme saat esimerkiksi jätehuollon, viemärihuollon, kiinteistöhoidon, siivouksen, kiinteistötekniikan, viherpalveluiden ja korjausrakentamisen monipuoliset palvelut. Me autamme kiinteistöjä lisäämään jätteiden kierrätystä, pitämään huolta viemäreistä sekä hoitamaan kiinteistöjä energiatehokkaammin.

www.lassila-tikanoja.fi/asioi

• Lindström

Me Lindströmillä huolehdimme ihmisistä työssä. Joustavat ja arkea helpottavat tekstiilivuokrapalvelumme parantavat asiakkaidemme turvallisuutta, hygieniaa ja yrityskuvaa. Olemme vastuullinen työnantaja ja huolehdimme työntekijöistämme. Lindströmillä työskentelee yli 3500 ihmistä Euroopassa ja Aasiassa. Konsernin vuoden 2016 liikevaihto oli 323 miljoonaa euroa. Visiomme on olla vakavarainen, puolen miljardin euron yritys, jonka sitoutuneet työntekijät tuottavat erinomaisen asiakaskokemuksen.

www.lindstrom.fi

puh: 020 111 600

email: lindstrom@lindstromgroup.com

• Lumon

Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen ja asennukseen keskittynyt kansainvälinen konserni. Tyylikkäillä ja helppokäyttöisillä ratkaisuillamme autamme asiakkaitamme viihtymään.

Tänään perheyritys Lumon on tunnettu yritys ja haluttu merkki, johon asiakkaat ovat oppineet luottamaan. Lumonin tuotevalikoima on laajentunut parvekelaseista ja kaiteista lasiterasseihin, tilanjakajiin ja erilaisiin parvekejulkisivuratkaisuihin. Yksinkertaisesti paras ja halutuin!

lumon.com/fi

puh: 020 7403 200

• Molok

Molok Oy valmistaa kotimaisin voimin jätteen keräykseen ja kierrätykseen tarkoitettuja Molok®-jätesäiliöitä. Laaja tuoteperhe koostuu sekä osittain maan alle menevistä Syväkeräys®-säiliöistä että pinta-astioista.

Yli 25 toimintavuotensa aikana Molok Oy on laajentunut kansainväliseksi yritykseksi, jonka tuotteet tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ympäristöä, kustannuksia ja aikaa säästävää järjestelmää käyttävät päivittäin miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Yrityksen toiminta on sertifioitu laadun, ympäristön ja työturvallisuuden alueilla.

www.molok.fi

puh: 010 3429 400

email: molok@molok.com

• Nordea

Nordea on isännöitsijöiden tukena: Nordealla on koko maan kattava taloyhtiöyksikkötoiminta Helsingissä, Lahdessa, Tampereella, Raisiossa, Kuopiossa, Vaasassa ja Oulussa.

Nämä taloyhtiöliiketoimintaan keskittyneiden osaamiskeskusten tavoitteena on olla isännöitsijöiden tukena kaikessa taloyhtiöiden rahoitukseen ja maksuliikeasioihin liittyvissä asioissa. Tulemme mielellämme myös yhtiö- tai hallitusten kokouksiin sekä asukasinfoihin kertomaan eri rahoitusvaihtoehdoista ja ajankohtaisista asioista.

www.nordea.fi/yritysasiakkaat

puh: 0200 2121

• Optima

Optima Solutions tarjoaa helppokäyttöiset toiminnanohjausjärjestelmät yrityksille ja kiinteistön toimijoille. Järjestelmä parantaa tiedonkulkua ja viestintää, helpottaa rutiinitöiden suorittamista sekä mahdollistaa budjetoinnin ja taloudenhallinnan. Optima tarjoaa kattavasti myös älykkäät ratkaisut kulunhallintaan, kiinteistön valvontaan ja asiakaspalveluun. Optima Kiinteistöpalvelut tarjoaa lisäksi kiinteistön kokonaisvaltaiset huolto- ja talotekniikan työt asiantuntevasti ja asiakaslähtöisesti.

www.optima.fi

puh: 020 710 9170

email: myynti@optima.fi

• Oras

Oras Group on merkittävä talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Oras tekee veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää. Visionamme on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi.

Oraksella parannamme ihmisten päivittäistä elämää niin kotona kuin julkisissakin tiloissa. Tuotteidemme suunnittelun kulmakivinä ovat toiminnallisuus, ajaton muotoilu, ympäristöystävällisyys sekä kestävyys.

www.oras.com

puh: 02 83 161

email: info.finland@oras.com

• Paperinkeräys

Isännöitsijä, järjestämme paperinkeräyksen kaikissa kiinteistöissäsi maksutta. Palvelemme luotettavasti taloyhtiösi sijainnista ja koosta riippumatta, myös pienimmillä paikkakunnilla.

Autamme keräysastioiden määrän ja lähtötilanteen selvittämisessä. Saat meiltä myös uudet astiat. Huolehdimme taloyhtiösi säiliöiden tyhjennyksestä avaimet käteen -palveluna veloituksetta.

Paperinkeräys Oy edustaa Suomen Keräyspaperi Tuottajayhteisö Oy:tä ja hoitaa kotikeräyspaperin tuottajavastuukeräyksen Suomessa.

paperinkerays.fi

puh: 09 228 191

email: info@paperinkerays.fi

• Pihla

Pihla on kerros- ja rivitalojen ikkunaremonttien markkinajohtaja. Olemme valmistaneet kotimaisia laadukkaita ikkunoita ja ovia jo 20 vuoden ajan. Tuotteemme ovat testattuja ja ne valmistetaan Suomessa, Ruovedellä. Ikkunoillamme on jopa 25 vuoden lahoamattomuustakuu. Pihlan ikkuna- ja oviremontti on turvallinen valinta. Kokeneet ja koulutetut projektipäällikkömme ja asentajamme huolehtivat siitä, että remontti toteutuu luotettavasti ja joustavasti talon elämä huomioiden. Pihla – Varmasti hyvä.

www.pihla.fi

puh: 0800 550 880

email: info@pihla.fi

• PKS Sähkökauppa

PKS Sähkökauppa myy tämän päivän älykkäitä sähkösopimuksia henkilö- ja yritysasiakkaille koko maassa. Palvelumme säästää aikaasi ja tuo säästöjä myös taloyhtiöiden energiakustannuksiin. Priimaplus-sopimuksella pääset kaikkien isännöimiesi taloyhtiöiden sähkönkäyttö- ja kustannustietoihin yhdellä kertaa. Sähkön hinta taloyhtiöille on luonnollisesti kilpailukykyinen ja läpinäkyvä. Isännöitsijä! Soita, niin keskustellaan lisää.

priimaplus.pks.fi

puh: 0400 1273434

email: lotta.lilja@pks.fi

• Polygon Finland

Polygon Finland Oy on kiinteistövahinkojen, sisäilmaongelmien ja olosuhdehallinnan asiantuntija. Vahinkopalveluihin kuuluvat vesi- ja palovahinkojen kartoitus, kuivaus ja korjaus sekä jvt-työt. Niitä täydentävät mm. hajunpoistokäsittelyt. Sisäilmapalveluihin kuuluvat sisäilmatutkimukset ja korjaukset sekä ilmanpuhdistimien vuokrauspalvelu. Olemme Auktorisoitu Vahinkoalan Urakoitsija ja Luotettava Kumppani. Päivystys 24h 020748400. Olemme valmiina toimimaan aina parhaaksesi, kun tarvitset meitä.

www.polygongroup.fi

puh: 020 7484 01

email: finland@polygongroup.com

• Premis

Premis on kokonaisvaltainen kiinteistötiedon hallinnan ja toiminnanohjauksen järjestelmä, joka vastaa kiinteistötoimialan digitalisoinnin haasteeseen yhdistämällä relevantin tiedon yhteen eheään kokonaisuuteen.

Premisissä tiedot ja dokumentit ovat kootusti yhdessä paikassa. Premis tehostaa isännöintityötä hyödyntämällä massatoiminnallisuuksia ja automatisoimalla laskutuksen, hankintatoimen, viestinnän ja palvelupyyntöjen ohjauksen kaltaisia taustatoimintoja. Aikaa säästyy ja tiedot pysyvät ajan tasalla.

www.premis.fi

puh: 029 170 4500

email: info@premis.fi

• Raksystems

Raksystems on vuonna 1989 perustettu rakennus- ja kiinteistöalan asiantuntijayritys. Olemme Suomen suurin kuntotarkastusyhtiö. Olemme tehneet yli 100 000 kuntotarkastusta ja -tutkimusta sekä suunnitelleet ja valvoneet satoja peruskorjaushankkeita.

Tarjoamme asiakkaillemme palvelukokonaisuuksia, joiden avulla varmistamme kiinteistöomaisuuden arvon säilymisen ja terveellisen elinympäristön. Toimimme aktiivisesti alan kehitystehtävissä kiinteistöjen ja kansallisomaisuutemme edunvalvojina.

www.raksystems.fi

puh: 030 670 550

email: asiakaspalvelu@raksystems.fi

• Skaala

Skaala on vuonna 1956 perustettu, Pohjoismaiden suurimpiin kuuluva ikkuna-, ovi- ja lasiratkaisuihin erikoistunut palvelutoimittaja.

Kotimainen perheyritys tunnetaan etenkin energiatehokkaasta tuoteperheestä ja kokonaisvaltaisesta palvelukonseptistaan.

www.skaala.com

puh: 010 8354 700

email: info@skaala.com

• Sweco

Olemme valtakunnallisesti merkittävä ja arvostettu korjausrakentamisalan palvelutuottaja. Asuinrakennusten julkisivukorjauksiin ja putkiremontteihin tarjoamme monipuolista kokonaispalvelua varusteenamme vuosikymmenien kokemus ja ammattitaito.

Palvelut kattavat kaikki korjauksiin liittyvät osa-alueet: tutkimukset, hankesuunnittelu, toteutussuunnittelu (arkkitehti-, rakenne-, LVI- ja sähkösuunnittelu), visualisointi, rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta, viestintä, mallinnus ja energiapalvelut.

www.sweco.fi/taloyhtiopalvelut

puh: 0207 393 000

email: taloyhtiopalvelut@sweco.fi

• Talokeskus

Työkalut isännöintiin ja taloushallintoon, viestintävälineet osakas- ja asukasviestintään, korjaushankkeiden suunnittelu- ja valvontatyöt sekä kaikki asiantuntijapalvelut kiinteistöjen koko elinkaarelle. Talokeskus on isännöitsijän monipuolinen kumppani tarjoten 270 asiantuntijan osaamisen ja yli 90 vuoden kokemuksen. Innovatiivisesti! Digitaalisesti! Asiantuntevasti!

www.talokeskus.fi

email: viestinta@talokeskus.fi

• Talosivu.com

Talosivu on taloyhtiön tiedon keskipiste. Paikka, josta tiedotteet ja asiat löytyvät. Paikka, jota hallituksen on helppo ylläpitää ja tiedottaa asukkaille.

Enää ei tarvitse säilyttää kaikkea kun asiat löytyvät myöhemminkin Talosivulta. Uutiset, ohjeet ja säännöt sekä yhteystiedot ja muuta käytännön asiat. Kaikki kätevästi yhdestä paikasta!

www.talosivu.com

• Taloyhtio.Info

Olemme asumisviihtyvyyteen keskittynyt yritys. Sähköisen asioinnin kanavana luomme mahdollisuuden asukkaillesi hoitaa asumiseen liittyvät asiat heille sopivana ajankohtana juuri sieltä missä he ovat. Sinulle isännöitsijänä tuomme mahdollisuuden tehdä keskitettyjä toimenpiteitä taloyhtiöillesi sekä mahdollisuuden päästä yhdellä kirjautumisella kaikkien yhteistyökumppaneidesi tarjoamiin järjestelmiin yhdestä paikasta, keskitetysti. Sinun asukkaidesi hyvinvointi ja asumisviihtyvyys on myös meidän asiamme!

www.taloyhtio.info

puh: 040 727 5183

email: tuomas@taloyhtio.info

• Talpet

Talopesulat Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys. Olemme erikoistuneet pesulakoneiden ja kuivauslaitteiden valmistukseen ja myyntiin. Talpet-tuotevalikoimaan sisältyvät kaikki nykyaikaisessa pesulassa tarvittavat koneet ja kalusteet. Talpet-pesulakoneiden parhaat ominaisuudet ovat kestävyys ja helppokäyttöisyys, jotka on testattu jo tuhansissa kohteissa pesuteollisuudessa, sairaaloissa, hoitolaitoksissa, taloyhtiöissä, opiskelija- ja nuorisoasuntokohteissa ja siivouskeskuksissa.

talpet.fi

puh: 09 686 9750

email: info@talpet.fi

• Tampereen Puhelin

Tampereen Puhelin on paikallinen tietoliikenne- ja ratkaisutalo. Päätoimialueemme on Pirkanmaa, mutta joustavaan palveluumme kuuluu, että palvelut tuodaan sinne, missä niitä tarvitaan.

Tarjoamme kattavat tietoliikenne-, viestintä- ja ICT-ratkaisut niin kuluttajien, taloyhtiöiden kuin yritysten tarpeisiin. Saat meiltä laitteet ja järjestelmät, asennuksen, huollon ja koulutuksen. Paikallisena kumppanina meillä on mahdollisuus tarjota nopeaa, kasvollista ja ketterää palvelua.

tampereenpuhelin.fi

puh: 03 455 1000

email: asiakaspalvelu@tampereenpuhelin.fi

• Telia

Telia on uuden sukupolven kansainvälinen ja paikallisesti vahva operaattori. Autamme luomaan uudenlaisia yhteyksiä ja haluamme helpottaa sinun, yrityksesi ja yhteisösi arkea. Sijoitamme joka vuosi suomalaisiin yhteyksiin noin 200 miljoonaa euroa, tarjoamme töitä noin 3300 ihmiselle ja työllistämme välillisesti tuhansia muita. Maailmanlaajuisten yhteyksien ansiosta tarjoamme sinulle parhaat palvelut missä ikinä liikutkin.

telia.fi/taloyhtio

puh: 020032333

• Tietoaika / Domus

Tietoaika on valtakunnallisesti toimiva kotimainen ohjelmistotalo, jonka kehittämää Domus-isännöintijärjestelmää käyttää jo lähes 300 isännöintiyritystä. Valtaosa yrityksistä käyttää Domusta pilvipalveluna hyödyntäen sähköisiä ratkaisuja taloushallinnossa, isännöinnissä, viestinnässä, toiminnanohjauksessa sekä tehtävienhallinnassa. Pitkälle integroidun järjestelmän kaikki Domus-ohjelmaosat on kehitetty Tietoajassa. Lopputuloksena on saumattomasti toimiva kiinteistöhallinnon kokonaisratkaisu.

www.tietoaika.fi

puh: 0207 343 711

email: myynti@tietoaika.fi

• Tiivi

Tiivi on toiminut jo 40 vuoden ajan suomalaisen ikkunavalmistuksen suunnannäyttäjänä. Markkinoiden laajin tuotevalikoima, laadukkaat tuotteet ja ylivoimainen projektiosaaminen ovat tehneet Tiivistä halutuimman yhteistyökumppanin myös kerros- ja rivitalosaneerauksissa. Tiivi Invent -ilmanvaihtoratkaisu ohjaa älykkäästi talon ilmanvaihtoa, parantaen sisäilman laatua ja asumisviihtyvyyttä. Tiivi tarjoaa markkinoiden laajimman tuotetakuun ja myös 10 v. takuun asennustyölle. Tiivi-Showroom, Äyritie 22, 01510 Vantaa

www.tiivi.fi

puh: 040 500 3738

email: jari.peltonen@tiivi.fi

• Tilaajavastuu

Tarjoamme palvelut tilaajavastuulain ja veronumerolain noudattamista varten. Toimitamme asiakkaillemme joko suoraan tai partneriemme kautta sähköisiä palveluita, jotka helpottavat organisaatioiden hallinnollisten velvoitteiden hoitamista.

tilaajavastuu.fi

puh: 0600 301 339

email: asiakaspalvelu@tilaajavastuu.fi

• Vahanen

Vahanen-yhtiöt on isännöitsijän luotettavin asiantuntijakumppani, jonka avulla onnistut kiinteistönpidossa. Tarjoamme isännöinnin tueksi kaikki kiinteistössä tarvitsemasi asiantuntijapalvelut, kuten taloyhtiöstrategia ja tutkimuspalvelut sekä korjaus- ja lisärakentamisen rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta ja suunnittelu.

Taloyhtiöhankkeissamme panostamme erityisesti viestintään ja hyvään yhteispeliin. Meille on tärkeää, että jokainen hanke viedään läpi asiakkaan etua vaalien.

www.vahanen.com

Puh: 020 7698 698

email: info@vahanen.com

• Verto / Vecron

Vercon Oy Verto myy ja valmistaa laadukkaita huoneistokohtaisia vedenmittausjärjestelmiä yli 30 vuoden kokemuksella. Yhtiöstä on kasvanut johtava huoneistokohtaisen vedenmittaustiedon palvelutoimittaja, jolla on jo yli 200 000 tyytyväistä asiakasta ympäri Suomea. Yhtiö on tunnettu tuotteidensa korkeasta laadusta, nopeista toimituksista, ensiluokkaisesta asiakaspalvelustaan ja asiantuntemuksesta toimintaympäristössänsä.

Vercon Oy on osa Partnos -konsernia, yli 50-vuotiasta suomalaista perheyritystä.

www.verto.fi

puh: 010 7340 700

email: verto@verto.fi

• Vesivek

Vesivek on maan johtava kattoturva- ja sadevesiratkaisujen toimittaja jo yli 30 vuoden kokemuksella. Toimimme valtakunnallisesti 19 toimipisteessä. Oma tehdas ja jatkuva tuotekehitys takaavat, että tuotteemme ovat pitkäikäisiä, turvallisia ja huolettomia käyttää. Tuotteemme täyttävät uusimmat RakMk F2:n määräykset. Arvo-alumiinikourulle annamme peräti 100 vuoden puhkiruostumattomuustakuun. Käytämme asentajina ainoana Suomessa FI-sertifioituja peltiseppiä, joiden asennustyölle myönnämme 5 vuoden asennustakuun.

www.vesivek.fi

puh: 019 211 7336

email: myynti@vesivek.fi

• Virta

Virta auttaa isännöitsijöitä vastaamaan sähköautojen latauksen kasvavaan kysyntään. Kotimaisten energiayhtiöiden suosittelema palvelu sisältää kaiken tarvittavan latauslaitteista 24/7 asiakaspalveluun. Palvelu mahdollistaa käytön rajaamisen asukkaille, automaattisen laskutuksen sekä nopean ja turvallisen lataamisen. Virran älykäs latauspalvelu kestää pitkälle tulevaisuuteen, sillä se on SESKO:n suositusten mukainen ja täyttää EU:n latausjärjestelmän teknisiä ratkaisuja koskevan direktiivin määräykset.

www.virta.fi

puh: 044 567 9923

email: olli.kananen@virta.fi

• Visma

Visma Software on Suomen johtava pk-yrityksille ERP- ja taloushallintojärjestelmiä tuottava ohjelmistoyritys. Visma Fivaldi on kiinteistöhallinnan kokonaisjärjestelmä, jolla hyödynnät sähköisen toimintaympäristön tuomat mahdollisuudet ja palvelet asiakkaitasi paremmin. Järjestelmällä hallitaan yli 12 000 taloyhtiötä ympäri Suomen. Isännöinnin, huollon ja talouden toiminnot samassa järjestelmässä takaavat, että työ hoituu mutkattomasti. Digitaaliset taustaprosessit ja viestintäkanavat mahdollistavat tehokkaan hallitustyöskentelyn sekä sujuvan arjen asukkaille.

visma.fi/fivaldi-isannointi

puh: 010 756 2992