Palveluverkosto

Isännöinti on tiimityötä, jossa isännöinnin onnistumisen taustalla on monen yrityksen joukko. Isännöintiliiton Palveluverkostossa kiinteistöalan yritysten parhaimmisto on valmiina auttamaan isännöintiä.

Palveluverkosto-yrityksen tunnistat tästä merkistä.

Kun taloyhtiö valitsee isännöintiyrityksen, se saa käyttöönsä myös isännöinnin huolella rakentamat yhteistyöverkostot ja niiden erikoisosaamisen. Isännöinnin onnistumista asiakkaan silmissä mitataan myös isännöinnin kumppaniyritysten onnistumisella. Siksi isännöinti on tarkka yhteistyökumppaneidensa valinnassa.

Isännöintiliiton Palveluverkosto on ryhmä kiinteistöalan palveluja tarjoavia yrityksiä, joiden asiantuntijuus on isännöintialan käytössä. Palveluverkoston yritykset saavat Isännöintiliitolta arvokasta taustatukea tietoiskujen, verkostoitumisen, tapahtumakumppanuuksien ja mediakanavien muodossa.

Isännöinnin ammattilaiset kohtaavat Palveluverkoston asiantuntijoita Isännöintiliiton tapahtumissa, kuten Isännöintipäivillä.

Tutustu Palveluverkoston yrityksiin

Oletko kiinnostunut tavoittamaan isännöinnin ammattilaisia ja liittymään Palveluverkostoon? Lue, mitä Isännöintiliitolla on tarjottavanaan Palveluverkoston yrityksille.