Kun taloyhtiö valitsee isännöintiyrityksen, se saa käyttöönsä myös isännöinnin huolella rakentamat yhteistyöverkostot ja niiden erikoisosaamisen. Isännöinnin onnistumista asiakkaan silmissä mitataan myös isännöinnin kumppaniyritysten onnistumisella. Siksi isännöinti on tarkka yhteistyökumppaneidensa valinnassa.

Isännöintiliiton Palveluverkosto on ryhmä kiinteistöalan palveluja tarjoavia yrityksiä, joiden asiantuntijuus on isännöintialan käytössä. Palveluverkosto on avoin kaikille kiinteistöalasta tai sen kehittämisestä kiinnostuneille yrityksille. Palveluverkoston tavoitteena on kehittää isännöintitoimialan ja sille palveluja sekä tuotteita tuottavien yrityksien yhteistyötä.

Kiinteistöalan ytimessä

Palveluverkoston kautta yritykset pysyvät mukana alan kehityksessä sekä saavat tuoreimmat tunnusluvut ja tutkimukset käyttöönsä.

Palveluverkosto-yritykset ovat tiiviisti mukana Isännöintiliiton tapahtumissa, joiden kautta yrityksien edustajilla on mahdollisuus tavata vuosittain yli 1 000 isännöintialan päättäjää. Alan suurin tapahtuma on Isännöintipäivät, johon kokoontuu satoja isännöinnin ammattilaisia

Palveluverkostoon kuuluvien yritysten yhteystiedot löydät alapuolisesta linkkilistasta.

Palveluverkoston yritykset

• Abloy

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta. Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin.

www.abloy.fi

• Air Termico

Air Termico Oy on vuodesta 1992 toiminut puhtaan sisäilman asiantuntija ja edelläkävijä tuloilmaikkunoiden ekologisessa lämmöntalteenotossa. Air Termico kehittää, valmistaa ja myy patentoituja Air Termico ja Air-In® -raitisilmaventtiilejä sekä äänenvaimentimia vaativiin tarpeisiin.

Vahvuutenamme on oma tuotekehitys, laadukkaat tuotteet ja nopeat toimitukset. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa. Valikoimaamme täydentävät Wood’s-ilmankäsittelylaitteet sekä RC Mannesmann vakiovirtausventtiilit.

www.airtermico.fi

asiakaspalvelu@airtermico.fi

• Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva

Olemme Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan sekä työsuhdeasioihin erikoistunut asianajotoimisto. Keskeisiä asiakasryhmiämme ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, henkilöasiakkaat sekä erilaiset kiinteistöalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja säätiöt. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella, asiakkaitamme palvelemme kuitenkin koko maan laajuisesti.

www.kak-laki.fi

etunimi.sukunimi@kak-laki.fi

• Balco

Lasitettujen parvekkeiden asentaminen yksittäiseen kiinteistöön on iso investointipäätös. Balco on vuonna 1987 perustettu johtava eurooppalainen lasitettujen ja avoimien parvekkeiden toimittaja. Asioidessasi Balcon kanssa saat asiantuntevan kumppanin tueksesi koko rakennusprosessin ajaksi, ensimmäisistä tiedusteluista lähtien aina takuukatselmukseen saakka. Pitkä kokemuksemme, vakaa ja terve talous tekevät meistä turvallisen yhteistyökumppanin.

www.balco.fi

balco@balco.fi

• Berendsen

Berendsen vaihtomatot pysäyttävät ulkoa kulkeutuvan lian. Perinteisesti on laitettu monta nailonmattoa peräkkäin, mikä hidastaa siivousta ja nostaa kustannuksia. Kyllästyskäsitelty mikropuuvillamatto torjuu paremmin kosteaa ja pölyävää likaa, karkean lian pysäyttää puolestaan supermatto. Berendsenin mattoja tarpeen mukaan yhdistellen saadaan vähennettyä vaihtomattojen määrää, helpotettua siivousta ja karsittua kustannuksia. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

www.berendsen.fi

asiakaspalvelu@berendsen.fi

• Cervi

Missiomme on olla asiakkaille paras ilmanvaihdon kumppani. Haluamme ymmärtää aidosti asiakkaan tarpeet ja tuoda heille ratkaisuja ja palveluja, joilla parannamme sisäilman laatua ja siten elämänlaatua. Taloudellisen säästön lisäksi säästyy energiaa ja luonnonvaroja, ja hiilijalanjälki pienenee.

www.cervi.fi

info@cervi.fi

• Danske Bank

Danske Bank haluaa olla taloyhtiösi luotetuin taloudellinen kumppani sen elinkaaren kaikissa vaiheissa. Riittävä ennakointi asunto-osakeyhtiön talouden suunnittelussa varmistaa taloyhtiölle hyvät työkalut arvon ja asumisviihtyvyyden säilyttämiseen.

Tarjoamme taloyhtiöllenne mielekkäimmät rahoitusvaihtoehdot sekä monipuolisen palvelu- ja tuotevalikoiman. Sinä voit keskittyä olennaiseen – elämään sellaista elämää, josta olet haaveillut.

Ota yhteyttä taloyhtiötiimiimme ja pyydä tarjous!

danskebank.fi/taloyhtiot

as.oy@danskebank.fi

0200 2580 ma–to 8–20, pe 8-18, la 10-16 (pvm/mpm)

• Delete

Delete on yksi pohjoismaiden johtavista ympäristöpalveluiden tarjoajista.

Kiinteistöpalveluihimme kuuluu mm. viemärihuolto, katto- ja julkisivupesut, graffitipoistot, asbesti- ja sisäilmatutkimukset, jälkivahinkopalvelut, suurtehoimurointi ja -puhallus, palokatkotyöt, väestönsuojatarkastukset, saneeraus- ja kokonaispurkupalvelut sekä erilaiset kierrätyspalvelut kuten talkoolavat.

www.delete.fi

info@delete.fi

• DNA

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija. DNA:n kiinteän verkon palveluiden pohjalla toimii kymmeniä tuhansia kilometrejä valokuituverkkoa, joka mahdollistaa gigaluokan nopeudet kaikkiin DNA:n saatavuusalueen taloyhtiöihin. DNA:n taloyhtiömyynnin paikalliset asiantuntijat palvelevat omilla alueillaan kaikissa kiinteistölaajakaistaan ja TV-palveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

www.dna.fi/isannoitsijat-ja-rakennuttajat

taloyhtiomyynti@dna.fi

www.dna.fi/taloyhtiomyynnin-yhteystiedot

• Eerola-Yhtiöt

Palvelemme kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikan ylläpitoa ja rakentamista. Teemme töitä, jotta kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikka toimii niin kuin pitää, säilyttää arvonsa ja tuo viihtyisyyttä, toimivuutta ja lisäarvoa omistajilleen. Palvelumme kattavat viemäri- ja erotinhuollon, suurtehoimuroinnin ja -puhalluksen, puhdasvesihuollon ja kuljetukset. Meiltä myös tapahtuma- ja tilapäis-WC:t.

www.eerolayhtiot.fi

p. 09 855 30 40

toimisto@eerolayhtiot.fi

• Electrolux

Electrolux Professional Oy Pesulakoneet on osa maailmanlaajuista Electrolux-konsernia.

Tarjoamme asiakkaille kestäviä ja joustavia pesularatkaisuja kaikkiin kiinteistöihin sekä, yhdessä koko maan kattavan huoltoliikeverkostomme kanssa, pesuloiden huolettoman käytön ja toiminnan. Valikoimastamme löydät kaiken kiinteistösi pesutupaan, kuivaushuoneeseen ja mankelointitilaan.

profissional.electrolux.com/fi

• Etelä-Suomen Lämpöhuolto

Etelä-Suomen Lämpöhuolto Oy on Suomen ainoa pelkästään kaukolämpövaihtimiin erikoistunut yritys.

Vuonna 2013 perustettu yritys tarjoaa lämmitysratkaisut kaikenkokoisiin kiinteistöihin ja vastaa yli 500 kiinteistön kaukolämpösaneerauksista sekä ylläpidosta vuosittain. Yritys on kehittänyt ainutlaatuisen palvelumallin, jossa laitteiston omistaminen, ohjaus ja ylläpito kuuluvat asiakkaan sijaan Lämpöhuollolle. Palvelu kattaa 90 % Suomen kaukolämpöverkosta.

www.lampohuolto.com

myynti@lampohuolto.com

• Eversheds Asianajotoimisto Oy

Eversheds Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan erikoistunut täyden palvelun asianajotoimisto, jonka erityisvahvuuksia ovat mm. yritysjärjestelyt, ICT, riidanratkaisu, kiinteistö-, vero- ja maksukyvyttömyysasiat. Palvelemme yrityksiä, yksityishenkilöitä ja julkissektoria kotimaassa ja kansainvälisesti. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Tampereella ja Turussa. Autamme mielellämme Isännöintiliiton jäseniä juridiikassa.

eversheds.fi

Ota yhteyttä:

Emma Nurmela, emma.nurmela@eversheds.fi

tai 010 684 1300 / Vaihde

mail@eversheds.fi

• Festum / Hausvise

Festum Software Oy on isännöinnin ja taloushallinnon toimintaprosessien automatisointiin erikoistunut yhtiö.

Festum Softwaren uuden ajan isännöintijärjestelmä Hausvise yhdistää toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja taloyhtiön viestinnän yhteen helppokäyttöiseen pakettiin. Se nopeuttaa ja tehostaa isännöinnin arkea sekä mahdollistaa uudenlaiset taloyhtiön asukaspalvelut.

Software.festum.fi

Hausvise.fi

info@festum.fi

• Fiksuvesi

Fiksuvesi on isännöitsijän kumppani taloyhtiön vesitehokkuuden kehittämisessä. Reaaliaikaisen Fiksuvesi-etäseurannan piirissä on noin 7000 kiinteistöä. Palvelu on kehitetty Suomessa, suomalaisten taloyhtiöiden tarpeista käsin. Etäseurantapalvelun avulla kiinteistön vesivuodot saadaan kiinni nopeasti ja Fiksuvesi-vedensäästöpalvelun avulla taloyhtiöt säästävät vesikustannuksissaan keskimäärin 20%. Palvelu maksaa itsensä takaisin 6 – 18 kuukaudessa.

Ota yhteyttä:

asiakaspalvelu@fiksuvesi.fi

• Finib

Finib Oy on vuodesta 1995 toiminut kotimainen vakuutusmeklariyhtiö. Olemme asiantuntijoita kiinteistö- ja yritysvakuuttamisessa sekä vahinkojen hoidossa.

Palvelumme tarkoitus on vapauttaa asiakkaidemme aikaa heidän omaan ydintekemiseensä. Hoidamme asiakkaidemme puolesta vakuuttamisen ja vahinkotilanteet 31 vakuutusalan ammattilaisen voimin.

Palvelumme on laadukasta, nopeaa ja henkilökohtaista. Asiakaspysyvyys ja positiivinen palaute todistavat, että olemme onnistuneet.

www.finib.fi

finib@finib.fi

• Finncont

Finncont tarjoaa Suomen laajimman valikoiman jätehuolto- ja ympäristötuotteita. Luotettavat ja turvalliset ratkaisumme kattavat kaikki jätehuollon tarpeet.

Valikoimistamme löytyvät niin jätteenkeräysjärjestelmät kuin jäteastiat, piharoskakorit ja hiekka-astiat.

Lisätietoa www.finncont.com tai suunnittele oma jätepisteesi osoitteessa www.roskisvalinta.fi.

• Handelsbanken

Handelsbanken on henkilökohtaisen palvelun pankki ja isännöitsijän luotettava kumppani. Kiinteistörahoitukseen erikoistuneena pankkina tarjoamme rahoitusta pienestä korjauslainasta laajamittaiseen rakentamisrahoitukseen. Oma yhteyshenkilö auttaa sinua kaikissa asunto-osakeyhtiön rahoitukseen ja palveluihin liittyvissä kysymyksissä. Päätökset teemme nopeasti ja yhteyshenkilösi tavoitat helposti suorasta numerosta.

Ota yhteyttä – lähimmän konttorin yhteystiedot näet osoitteesta
    handelsbanken.fi/fi/hae-konttori
    handelsbanken.fi/fi/yritysasiakkaat/taloyhtiot

• HELEN

HELEN palvelee teitä sähkö-, kaukolämpö- ja kaukojäähdytysasioissa. Taloyhtiöille varmistatte parhaimmat sähkösopimukset, käyttämällä Isännöintisähköä johon sisältyy hintatakuu. Kaukolämpö on paras ja kustannustehokkain lämmitysmuoto Helsingissä, sitä voi hyödyntää kustannustehokasti myös esim. pihojen sulanapitoon. Kaukolämpöä saa nyt myös 100% uusiutuvana. Putkisaneerausten hankesuunnittelun yhteydessä on hyvä varmistaa kaukojäähdytyksen saatavuus.

www.helen.fi/taloyhtiot

yritykset@helen.fi

• Howden

Howden on Suomen suurin vakuutusmeklari ja suosituin kiinteistövakuutusmeklari. Autamme yli 33.000 ammatti-isännöinnin piirissä olevaa taloyhtiötä vakuutus – ja vahinkoasioissa. Olemme vakuutusyhtiöistä riippumaton asiakkaamme edustaja ja edunvalvoja.

Toimimme alan kehityksen kärjessä ja kehitämme jatkuvasti toimintaamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita. Henkilökohtainen meklari, asiantuntevat taustajoukot ja monipuoliset palvelukanavat takaavat helpon ja toimivan asiointikokemuksen. Kaikki 86 asiantuntijaa yhtiössämme ovat sitoutuneet panostamaan henkilökohtaisesti asiakaspalvelun laadukkuuteen, nopeuteen ja luottamukseen.

www.howdenfinland.fi

finland@howdengroup.com

• iLOQ

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQ S10 on maailman ainoa elektroninen lukitusjärjestelmä, joka saa sähköenergian avaimen työntöliikkeestä ja täten mahdollistaa elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. Pääsyoikeuksien hallinta on iLOQilla helpompaa ja turvallisempaa kuin mekaanisilla järjestelmillä. Ylläpitokustannukset ovat huomattavasti edullisemmat kuin mekaanisilla tai paristokäyttöisillä järjestelmillä.

www.iloq.com

myynti@iLOQ.com

• Intrum

Meillä muistuttamisessa ja perinnässä teitä palvelee vuokra- ja vastikesaataviin erikoistunut asiantuntijatiimi, joka tuntee alan lait ja säännökset. Teemme jatkuvasti kehitysyhteistyötä vuokratoimialan järjestelmätoimittajien kanssa, sillä haluamme olla alan edelläkävijä – nyt ja tulevaisuudessa. Kun on aika valita uusi yhteistyökumppani tai urakoitsija, kauttamme saat markkinoiden tuoreinta tietoa yritysten taloudellisesta tilanteesta. Ota yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa sinua!

www.intrum.fi/vuokrasaatavat

p. 09 315 448 80

asiakaspalvelu@intrum.com

• Itä-Helsingin Lukko

Itä-Helsingin Lukko Oy on yli 50-vuotias luotettava Abloy ja iLOQ valtuutettu lukitus- ja turvallisuusratkaisujen moniosaaja.

Mekaanisten- ja sähköisten lukitusratkaisujen lisäksi suunnittelemme, asennamme ja huollamme mm. rikosilmoitin-, kameravalvonta-, kulunvalvonta-, ovipuhelin-, ​ja porttikonejärjestelmiä. Avaimet käteen periaatteella.

Olemme erikoistuneet myös avainhallintaan ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tietoturvalliset lukosto- ja avainhallintapalvelut.

Laatu- sekä erinomainen palvelu ovat toimintamme kulmakiviä, joista emme tingi.

Meille jokainen asiakas on avainasiakas.

www.itahelsinginlukko.fi

myynti@itahelsinginlukko.fi

• JJ-Kattohuolto

Olemme kattoammattilaisten ja peltiseppien lokakuussa 2017 perustama yritys. Meidän erikoisosaamistamme ovat kaikkien kattojen huollot, kattojen pinnoitukset, maalaukset sekä erikoisosaamista vaativat peltisepäntyöt ja saumapeltikatot useiden vuosikymmenien kokemuksella. Palvelemme asiakkaitamme koko Uudenmaan alueella panostaen työssämme laatuun ja luotettavuuteen.

KATTO VUOTAA MUTTA MISSÄ ON JJ ?? TULOSSA…

www.jj-kattohuolto.fi

• Kattokeskus

Teemme kattoremontit ja vesikattotyöt Pirkanmaalla, Uudellamaalla sekä Savossa jo 20 vuoden kokemuksella! Toteutamme niin pelti- kuin tiilikatotkin laadukkailla materiaaleilla. Omat toimitilat, nykyaikainen kalusto, kokenut työnjohto ja ammattitaitoinen henkilöstö takaavat nopeat ja varmat toimitukset. Käytämme vain omia vakituisessa työsuhteessa olevia asentajia sekä omaa asennuskalustoa. Tutustu kotisivuiltamme tyytyväisten asiakkaidemme kertomuksiin!

www.kattokeskus.fi

kattokeskus@kattokeskus.fi

• Kattotutka

Kattotutka Oy on valtakunnallinen vesikattoihin erikoistunut asiantuntijayritys. Kattoremonttien ohella teemme myös kaikki muut kattotyöt: tarkastamme, korjaamme ja huollamme katot katemateriaalista riippumatta, saneeraamme vuotavat vesikourut, pinnoitamme tiilikatot, maalaamme peltikatot ja talvella pudotamme lumet katoilta. 26 vuoden, yli 50 000 kattotyön ja yli 18 000 kattotarkastuksen kokemuksella tiedämme, että valitsemalla Kattotutkan, muita sopimuskumppaneita katon kunnossapitoon ei tarvita. Asiakkaitamme ovat mm. taloyhtiöt, kiinteistöyhtiöt, seurakunnat, kaupungit ja kunnat.

www.kattotutka.fi

myynti@kattotutka.fi

• Keravan Energia

Keravan Energia on paras kumppani kaikissa energia-asioissa. Toimitamme taloyhtiöiden tarpeisiin sähköauton latauspisteitä, aurinkopaneeleja ja sähköä kaikkialle Suomeen, sekä ympäristöystävällistä bioenergialla tuotettua kaukolämpöä Keravalla ja Sipoossa.

p. (09) 5849 5559

myyntipalvelu@keoy.fi

• Kiwa Inspecta

Kiwa Inspecta tarjoaa laadukkaita, puolueettomia asiantuntijapalveluja kiinteistön elinkaaren ajan. Tarkastus-, testaus-, suunnittelu- sekä valvonta- ja projektinjohtopalvelujen lisäksi Kiwalab- laboratoriopalvelut ovat käytössä kaikille sidosryhmille. FINAS:in valvomat määräaikaistarkastuspalvelut kuuluvat toimenkuvaamme.

Kiwa Inspecta tarjoaa neuvoa ja tukea, auttaa asiakkaita onnistumaan laadukkaammin, kestävämmin ja luotettavammin. Henkilökohtainen palvelumme takaa joustavan asioinnin.

p.  010 521 600

fi.asiakaspalvelu@kiwa.com

riitta.mustonen@kiwa.com

sami.wahlman@kiwa.com

• KONE Hissit Oy

KONE valmistaa hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoaa ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin. Haluamme tarjota parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen toimittamalla innovatiivisia ratkaisuja, jotka mahdollistavat liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti ja esteettömästi. Tuemme asiakkaitamme rakennuksen koko elinkaaren ajan laitteiden suunnittelusta ja asennuksesta kunnossapitoon ja peruskorjaukseen.

Paikallisen yhteyshenkilön löydät parhaiten: www.kone.fi/yhteystiedot

KONE Hissit Oy:n asiakaspalvelu asiakaspalvelu@kone.com tai +358 (0) 800 150 63

• Lammin Ikkuna Oy

Lammin ikkunat ja ovet valmistetaan mittatilauksena uusinta tekniikkaa hyödyntäen vastaamaan rakentamisen tiukimpia vaatimuksia. Kaikki Lammin tuotteet on suunniteltu ja tehty kotimaassa. Tuotteitamme ovat puuikkunat, alumiinisuojatut puuikkunat, energiaikkunat, ikkunaseinät ja erikoistuotteet sekä monipuolinen valikoima ovia. Meiltä saat kokonaispalvelun projektin suunnittelusta takuutarkastukseen. Tutustu monipuoliseen mallistoomme Ikkuna- ja Ovistudiossa kotisivuillamme www.lammin.fi.

www.lammin.fi

myynti@lammin.fi

• Lassila & Tikanoja

L&T pitää huolta katoista, lattioista ja ihmisistä niiden välillä. Tarjoamme kaikki palvelut kiinteistöille ja asukkaille. Kauttamme saat esimerkiksi jätehuollon, viemärihuollon, kiinteistöhoidon, siivouksen, kiinteistötekniikan, viherpalveluiden ja korjausrakentamisen monipuoliset palvelut. Me autamme kiinteistöjä lisäämään jätteiden kierrätystä, pitämään huolta viemäreistä sekä hoitamaan kiinteistöjä energiatehokkaammin.

www.lassila-tikanoja.fi/asioi

• LeaseGreen

LeaseGreen on isojen taloyhtiöiden kumppani, jonka toteuttamana Energiaremontti auttaa taloyhtiöitä säästämään energiaa ja ottamaan merkittävän askeleen kohti hiilineutraaliutta sekä lisäämään samalla asumisen mukavuutta. Me tuomme taloyhtiöihin markkinoiden parhaan tekniikan ja valmiuden tulevaisuuden innovaatioiden hyödyntämiseen. Keinovalikoimaamme kuuluvat mm. maalämmön ja maaviileän hyödyntäminen, erilaiset lämpöpumppuratkaisut, LTO-järjestelmät ja aurinkosähkö. Toteutamme hankkeidemme yhteydessä myös sähköautojen latausinfran rakentamista. Järjestelmät sidomme yhdeksi älyllistetyksi kokonaisuudeksi, joka auttaa teitä leikkaamaan jopa puolet energiakuluistanne.

Laske, miten paljon sinun taloyhtiösi voi säästää:

energiaremontti.fi

Kysy lisää:

Sami Läntinen

sami.lantinen@leasegreen.com

• Lindström

Olemme yksi Euroopan johtavista tekstiilipalveluyrityksistä, jolla on yli 170-vuotinen kokemus tekstiilialalta. Tarjoamme ratkaisuja toimitilojen siisteyteen ja sisustamiseen, työpukeutumiseen ja suojautumiseen sekä tytäryhtiömme Comfortan kautta hotellien ja terveydenhuollon tekstiilipalveluita. Toimimme 24 maassa, Euroopassa ja Aasiassa.

Tehtävänämme on vahvistaa asiakkaidemme yrityskuvaa ja helpottaa palveluidemme avulla asiakkaidemme arkea. Tekstiilipalvelu on kustannustehokas ja ympäristömyönteinen tapa hoitaa yrityksen tekstiilitarpeet.

www.lindstromgroup.com/fi

asiakaspalvelu@lindstromgroup.com

• Linercom

Linercom toteuttaa putkistosaneerauksia sukitusmenetelmällä sekä kokonaisvaltaisia linjasaneerauksia. Toteutamme kaikki putkiin liittyvät saneeraukset helposti avaimet käteen -periaatteella ja nopealla toimitusajalla. Linercom-menetelmä on nopeampi, edullisempi ja ennen kaikkea asiakkaalle helpompi vaihtoehto putkistosaneerauksiin. Taloyhtiöiden putkiremonttia toteutettaessa korostuu tiimistämme löytyvä ammattitaitoinen työnjohto, tekninen tietämys sekä kokemus erilaisten projektien läpivienneistä.

www.linercom.fi

• Lumixia

Olemme lamppujen ja valaistuksen asiantuntija sekä palveleva ammattilaistukku. Saat meiltä kaiken tarvittavan tilojen optimoituun valaistukseen. Edustamme maailman tunnetuimpia ja valaistusbrändejä, kuten Sylvaniaa, GE / Tungsramia ja Hidealitea, sekä muita luotettavia laatumerkkejä. Niiden kattavista valikoimista löytyy kestävät ja pitkäikäiset tuotteet hyvällä hinta-laatusuhteella.

Haluamme olla kumppanisi valaistusasioissa – parantaa yhdessä turvallisuutta, viihtyisyyttä ja energiatehokkuutta optimaalisella valaistuksella. Ota yhteys lähimpään myyjämme ja kerro tarpeesi – me autamme.

www.lumixia.fi

info@lumixia.fi

• Lumon

Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen ja asennukseen keskittynyt kansainvälinen konserni. Tyylikkäillä ja helppokäyttöisillä ratkaisuillamme autamme asiakkaitamme viihtymään.

Tänään perheyritys Lumon on tunnettu yritys ja haluttu merkki, johon asiakkaat ovat oppineet luottamaan. Lumonin tuotevalikoima on laajentunut parvekelaseista ja kaiteista lasiterasseihin, tilanjakajiin ja erilaisiin parvekejulkisivuratkaisuihin. Yksinkertaisesti paras ja halutuin!

lumon.com/fi

• Molok

Molok Oy valmistaa kotimaisin voimin jätteen keräykseen ja kierrätykseen tarkoitettuja Molok®-jätesäiliöitä. Laaja tuoteperhe koostuu sekä osittain maan alle menevistä Syväkeräys®-säiliöistä että pinta-astioista.

Yli 25 toimintavuotensa aikana Molok Oy on laajentunut kansainväliseksi yritykseksi, jonka tuotteet tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ympäristöä, kustannuksia ja aikaa säästävää järjestelmää käyttävät päivittäin miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Yrityksen toiminta on sertifioitu laadun, ympäristön ja työturvallisuuden alueilla.

www.molok.fi

molok@molok.com

• Oras

Oras Group on merkittävä talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Oras tekee veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää. Visionamme on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi.

Oraksella parannamme ihmisten päivittäistä elämää niin kotona kuin julkisissakin tiloissa. Tuotteidemme suunnittelun kulmakivinä ovat toiminnallisuus, ajaton muotoilu, ympäristöystävällisyys sekä kestävyys.

www.oras.com

info.finland@oras.com

• Osuria

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi virallisesti vahvasti tunnistetuille käyttäjille. Rajoittamattomilla räätälöintimahdollisuuksilla mahdollistamme todellisten kilpailuetujen luomisen sähköiseen asiointikanavaasi. #proptech

Pyydä tästä tarjous!

www.osuria.com

tai soita/meilaa

tuomas@osuria.com

• Pihla Group Oy

Pihla Group Oy pyrkii kodin ja asumisen jatkuvaan kehittämiseen ja parantamiseen. Pihla Groupin brändejä ovat mm. Pihla ja Tiivi.

Pihla on kerros- ja rivitalojen ikkunaremonttien markkinajohtaja. Olemme valmistaneet kotimaisia laadukkaita ikkunoita ja ovia jo 20 vuoden ajan. Tuotteemme ovat testattuja ja ne valmistetaan Suomessa, Ruovedellä. Ikkunoillamme on jopa 25 vuoden lahoamattomuustakuu. Pihlan ikkuna- ja oviremontti on turvallinen valinta. Kokeneet ja koulutetut projektipäällikkömme ja asentajamme huolehtivat siitä, että remontti toteutuu luotettavasti ja joustavasti talon elämä huomioiden. Pihla – Varmasti hyvä.

www.pihla.fi

p. 0800 550 880

info@pihla.fi

Tiivi on toiminut jo 40 vuoden ajan suomalaisen ikkunavalmistuksen suunnannäyttäjänä. Markkinoiden laajin tuotevalikoima, laadukkaat tuotteet ja ylivoimainen projektiosaaminen ovat tehneet Tiivistä halutuimman yhteistyökumppanin myös kerros- ja rivitalosaneerauksissa. Tiivi Invent -ilmanvaihtoratkaisu ohjaa älykkäästi talon ilmanvaihtoa, parantaen sisäilman laatua ja asumisviihtyvyyttä. Tiivi tarjoaa markkinoiden laajimman tuotetakuun ja myös 10 v. takuun asennustyölle. Tiivi-Showroom, Äyritie 22, 01510 Vantaa

www.tiivi.fi

jari.peltonen@tiivi.fi

• Polygon Finland

Polygon Finland Oy on kiinteistövahinkojen, sisäilmaongelmien ja olosuhdehallinnan asiantuntija. Vahinkopalveluihin kuuluvat vesi- ja palovahinkojen kartoitus, kuivaus ja korjaus sekä jvt-työt. Niitä täydentävät mm. hajunpoistokäsittelyt. Sisäilmapalveluihin kuuluvat sisäilmatutkimukset ja korjaukset sekä ilmanpuhdistimien vuokrauspalvelu. Olemme Auktorisoitu Vahinkoalan Urakoitsija ja Luotettava Kumppani. Päivystys 24h 020748400. Olemme valmiina toimimaan aina parhaaksesi, kun tarvitset meitä.

www.polygongroup.fi

finland@polygongroup.com

• Purkupiha Group

Purkupiha on yksi Suomen suurimmista purkualan yrityksistä ja yksi johtavista rakennusten purkajista.

Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto on yli 30 miljoonaa euroa.

Asiakas saa saman katon alta luotettavat ja asiantuntevat palvelut asbestipurkutöissä sekä kaikki rakennusten ja teollisuuden purkutyöt ja rakennus- ja purkujätteen kierrätyspalvelut.

www.purkupiha.fi

• QL Protection Oy

QL Protection Oy on vakavaraisen Quattro Lining Oy:n tytäryhtiö, ja malli on kehitetty pitkäaikaisen asiakkaamme tarpeeseen. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Espoossa ja aluekonttori Joensuussa.

Laske viemäristön ylläpidon hinta-arvio kiinteistöllesi laskurillamme.

www.qlprotection.fi

• Rakennuttajakaari

Rakennuttajakaari on korjausrakentamisen projektinjohtoon, suunnitteluun, valvontaan ja tutkimuksiin erikoistunut yritys. Olemme työskennelleet suomalaisen kiinteistöomaisuuden arvon suotuisan kehityksen puolesta vuodesta 2011.

Uskomme, että menestyksemme perustuu poikkeukselliseen osaamiseemme ja siihen, että kohtelemme kiinteistöjä kuten kohtelemme ihmisiä: lämmöllä ja arvostaen, mutta jämäkästi. Kyllä kiinteistöjä voi rakastaa.

Yhteystiedot:

p. +358 10 320 6580

info@rakennuttajakaari.fi

• Raksystems

Suomen suurimpana kuntotarkastus- ja sisäilmayhtiönä olemme tehneet yli 150 000 kuntotarkastusta ja -tutkimusta sekä suunnitelleet ja valvoneet tuhansia peruskorjaushankkeita. Ruotsissa toimintamme keskittyy rakentamisen aikaisen kosteudenhallinnan, energian sekä ympäristön johtaviin palveluihin.

Tarjoamme asiakkaillemme palvelukokonaisuuksia, joiden avulla varmistamme kiinteistöomaisuuden arvon säilymisen ja terveellisen elinympäristön. Toimimme aktiivisesti alan kehitystehtävissä kiinteistöjen ja kansallisomaisuutemme edunvalvojina.

www.raksystems.fi

p. 030 670 550

asiakaspalvelu@raksystems.fi

• Recover Nordic

Recover Nordic on pohjoismaiden johtava vahinkosaneerauksen ja korjausrakentamisen ammattilainen. Suomessa tarjoamme laadukkaita palveluitamme yrityksille, yhteisöille ja yksityisille asiakkaillemme. Suomessa Recover Nordic Oy on toiminut yli 5 vuotta ja meitä on tällä hetkellä yli 60 vahinkosaneerauksen ammattilaista. Henkilökuntaamme koulutamme säännöllisesti ylläpitääksemme ammattitaitoa. Olemme JVT- ja Kuivausliikkeiden liiton jäsenyritys sekä vakuutusyhtiöiden suosittelema vahinkosaneerausyritys.

Teemme kosteuskartoitukset, desinfioinnit, purkutyöt, kuivaukset ja korjausrakentamisen, niin vesi- kuin palovahinkojenkin osalta. Korjausrakentamispalvelumme kattaa kaiken pienistä kylpyhuone- tai keittiökorjauksista monipuolisiin yritysten ja julkisten tilojen korjaus- ja tasonnostoprojekteihin. Meidät tavoittaa hädän hetkellä Uudellamaalla, vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden niin vesi- palo- kuin muidenkin vahinkojen sattuessa.

www.recovernordic.fi
    Asiakaspalvelu 09 23 14 3700
    24h päivystys Uusimaa 020 13 13 555
    vahinko@recovernordic.fi

• RKM Group Oy

Kiinteistöjen asiantuntija palveluksessasi. Autamme asiakkaitamme kaikissa kiinteistöjen tutkimukseen ja korjaukseen liittyvissä asioissa pitkällä kokemuksella. Palveluihimme kuuluu mm. vahinkosaneeraus, korjausrakentaminen, kuivaus ja olosuhdehallinta. Tuotamme laajasti myös kiinteistön kuntoon ja käyttöön liittyvät tutkimukset. Olemme osa valtakunnallista Kuivaustekniikka Ryhmää: www.kuivaustekniikka.fi

Päivystämme 24h

Työtilaukset/tarjouspyynnöt info@rkmgroup.fi

www.rkmgroup.fi

• Rusttet

Suunnittelutoimisto Rusttet on erikoistunut korjausrakentamiseen niin pienissä projekteissa kuin isoissa putkiremonttihankkeissa. Vuosikymmenien kokemus ja asiakaslähtöisyys takaavat parhaan tuen taloyhtiöille ja isännöitsijöille.

Palvelumme kattavat laajasti korjausrakentamisen eri osa-alueet: hankesuunnittelun, toteutussuunnittelun
    (LVI-, arkkitehti-, rakenne- ja sähkösuunnittelu), projektinjohdon ja valvonnan. Kauttamme saat myös viestinnän ammattilaisen projektillesi, kartoitukset ja selvitykset.

www.rusttet.fi

myynti@rusttet.fi

Timo Haapea, p. 045 222 5626, timo.haapea@rusttet.fi

Kim Rinne, p. 050 350 5495, kim.rinne@rusttet.fi

• Sadex

Sadex Oy on kotimainen kattoturvatuotteiden ja sadevesijärjestelmien asennuksen asiantuntija, jonka tavoitteena on suojata ja turvata suomalaisten taloyhtiöiden asukkaiden asumista. Valikoimastamme löytyvät markkinoiden tutkitusti pitävimmät tikkaat, hiljaisimmat sadevesijärjestelmät ja laaja valikoima kattoturvatuotteita.

Teemme taloyhtiösi turvallisuudesta huolehtimisesta helppoa:

• asiantuntijamme kartoittavat kohteesi veloituksetta
    • saat turvatuotteet ja sadevesijärjestelmät määräysten mukaisesti mitoitettuina
    • kokeneet valmistajan valtuuttamat asentajamme asentavat tuotteet turvallisiksi
    • kattava asennus- ja tuotetakuu

Katso lisätiedot ja tilaa ilmainen taloyhtiösi kattoturvan ja sadevesijärjestelmien kartoitus osoitteesta:

www.sadex.fi

• Safetum

Olemme kiinteistöjen paloturvallisuuden uusi standardi ja alan johtava toimija. Teemme koko sydämellämme työtä paloturvallisempien kiinteistöjen puolesta.

Olemme paloturvallisuuden johtava asiantuntija Suomessa. Jo yli 12 000 kiinteistöä Suomessa on luottanut meille palo- ja pelastusturvallisuuden kokonaisvaltaisen hoitamisen. Asiantuntijoidemme tehtävä on löytää kiinteistöjen paloturvallisuusriskit, ylläpitää pelastussuunnitelmat, huoltaa paloturvallisuuslaitteet ja varmistaa lakisääteisten vaatimuksien noudattaminen.

Yhteystiedot:

www.safetum.fi

asiakaspalvelu@safetum.fi

• Sitowise

Sitowise on 1400 hengen asiantuntijayritys, joka tarjoaa kaikki rakennetun ympäristön suunnittelu-, asiantuntija- ja digitaaliset palvelut saman katon alta. Palvelumme kattavat kaikki korjausrakentamisen palvelut tutkimus- ja tarkastuspalveluista suunnittelupalveluihin, rakennuttamiseen ja valvontaan niin pienissä projekteissa kuin mittavissa, koko kiinteistön laajuisissa peruskorjaushankkeissakin.

Tarjoamme kaiken mitä korjaushankkeessasi tarvitset – koko Suomessa.

www.sitowise.com/taloyhtiopalvelut

• Suomen Sukittajat Oy

Uudet putket ilman remonttia. Viemärien saneeraus sukittamalla säästää vaivaa ja rahaa. Sukitettaessa vanhan putken sisään asennetaan uusi ja itsekantava saumaton putki, joka korjaa vanhan putken reiät sekä halkeamat. Menetelmä on laadukas, nopea, ja maksaa vain osan perinteisen saneerauksen hinnasta.

Sukittajat – Menee Putkeen.

www.sukittajat.fi

info@sukittajat.fi

• Sweco

Olemme valtakunnallisesti merkittävä ja arvostettu korjausrakentamisalan palvelutuottaja. Asuinrakennusten julkisivukorjauksiin ja putkiremontteihin tarjoamme monipuolista kokonaispalvelua varusteenamme vuosikymmenien kokemus ja ammattitaito.

Palvelut kattavat kaikki korjauksiin liittyvät osa-alueet: tutkimukset, hankesuunnittelu, toteutussuunnittelu (arkkitehti-, rakenne-, LVI- ja sähkösuunnittelu), visualisointi, rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta, viestintä, mallinnus ja energiapalvelut.

www.sweco.fi/taloyhtiopalvelut

p. 0207 393 000

taloyhtiopalvelut@sweco.fi

• Taitotalo

Taitotalo (AEL-Amiedu Oy) on aikuiskoulutuksen suurin toimija Suomessa, koulutustarjontaa on yli 30:lle ammattialalle. Olemme myös isännöinnin, kiinteistönhoidon ja puhtauspalvelujen ammattilaisten kouluttajakumppani. Alat kehittyvät, monipuolistuvat ja alojen ammattitaitovaatimukset lisääntyvät muun muassa digitaalisuuden yleistyessä. Taitotalon tutkinnoilla ja koulutuksilla varmistetaan, että osaaminen vastaa tämän päivän tarpeeseen. Tutustu tarjontaamme www.taitotalo.fi

• Talokeskus

Suomen Talokeskus Oy huolehtii kiinteistöistä koko niiden elinkaaren ajan. Talokeskuksessa työskentelee yli 110 rakennusalan asiantuntijaa – he auttavat ennakoimaan, pystyvät ratkaisemaan ja varmistavat lopputuloksen, kun korjaat vanhaa ja rakennat uutta.

www.talokeskus.fi

• Talpet

Talopesulat Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys. Olemme erikoistuneet pesulakoneiden ja kuivauslaitteiden valmistukseen ja myyntiin. Talpet-tuotevalikoimaan sisältyvät kaikki nykyaikaisessa pesulassa tarvittavat koneet ja kalusteet. Talpet-pesulakoneiden parhaat ominaisuudet ovat kestävyys ja helppokäyttöisyys, jotka on testattu jo tuhansissa kohteissa pesuteollisuudessa, sairaaloissa, hoitolaitoksissa, taloyhtiöissä, opiskelija- ja nuorisoasuntokohteissa ja siivouskeskuksissa.

talpet.fi

info@talpet.fi

• Teknos

Tarjoamme laajan valikoiman laadukkaita maaleja ja pintakäsittelyaineita rakennusalan ammattilaisille. Projekti- ja suunnittelupalveluun erikoistunut asiantuntijatiimimme palvelee rakennushankkeen eri osapuolia koko hankkeen elinkaaren aikana.

• Telia

Telia on uuden sukupolven kansainvälinen ja paikallisesti vahva operaattori. Autamme luomaan uudenlaisia yhteyksiä ja haluamme helpottaa sinun, yrityksesi ja yhteisösi arkea. Sijoitamme joka vuosi suomalaisiin yhteyksiin noin 200 miljoonaa euroa, tarjoamme töitä noin 3300 ihmiselle ja työllistämme välillisesti tuhansia muita. Maailmanlaajuisten yhteyksien ansiosta tarjoamme sinulle parhaat palvelut missä ikinä liikutkin.

telia.fi/taloyhtio

p. 020032333

• Tietoaika / Domus

Tietoaika on valtakunnallisesti toimiva kotimainen ohjelmistotalo, jonka kehittämää Domus-isännöintijärjestelmää käyttää jo lähes 300 isännöintiyritystä. Valtaosa yrityksistä käyttää Domusta pilvipalveluna hyödyntäen sähköisiä ratkaisuja taloushallinnossa, isännöinnissä, viestinnässä, toiminnanohjauksessa sekä tehtävienhallinnassa. Pitkälle integroidun järjestelmän kaikki Domus-ohjelmaosat on kehitetty Tietoajassa. Lopputuloksena on saumattomasti toimiva kiinteistöhallinnon kokonaisratkaisu.

www.tietoaika.fi

p. 0207 343 711

myynti@tietoaika.fi

• Turku Energia

Turku Energia edeltäjineen on valaissut ja lämmittänyt koteja, tehtaita ja toimistoja Aurajoen rannoilla jo yli sadan vuoden ajan, vuodesta 1898. Olemme Varsinais-Suomen johtava energiayhtiö ja sitoutuneet kehittämään energia-alaa ja toimimaan alan edelläkävijänä. Tarjoamme asiakkaillemme ympäristöä, elämänlaatua ja kilpailukykyä parantavia energiapalveluita.

Olemme lähellä, näemme kauas.

www.turkuenergia.fi

Asiakaspalvelu: puh. 02 2628 111 tai asiakaspalvelu@turkuenergia.fi

• Turun Lukko

Turun Lukko tarjoaa laadukkaat lukitusratkaisut koteihin ja yrityksiin aina suunnittelusta toteutukseen asti.

CALLOCK -avaa ovet puhelinsoitolla! Valittavissa 2 eri vaihtoehtoa maksullisuuteen liittyen:

Maksullinen aukaisu

• käyttäjä maksaa käytön joka laskutetaan hänen puhelinlaskulla -> tilanhaltija saa tuloutuksen tililleen

Kuukausi tai käyttäjäkohtainen hinnoittelu:

• taloyhtiöissä esim. autotallin nosto-ovissa joissa hinta määräytyy autopaikkojen/asuntojen mukaan (käyttäjäkohtainen).
    • tai yritysten tiloissa ulkoportissa / kulunvalvontana ovissa hinta määräytyy käyttäjien mukaan (kk. perusteinen).

youtu.be/turunlukko/callock

www.turunlukko.fi

info@turunlukko.fi

• Turvakolmio Group Oy

Turvakolmio Group Oy on kotimainen turva-alan moniosaaja. Palvelumme ja ratkaisumme koostuvat turvatekniikan, lukituksen ja paloturvallisuuden monipuolisista järjestelmistä.

Kehittämämme CLAUDO® palvelukokonaisuuden ansiosta pystymme tarjoamaan ajantasaiset ratkaisut sekä asiantuntemuksemme myös helposti, kustannustehokkaasti ja vaivattomasti avaimet käteen -palveluna.

Turvakolmio Group – tukenasi turvallisuudessa. Aina.

Lisätietoja:

myynti@turvakolmio.fi

• Vahanen

Vahanen-yhtiöt on isännöitsijän luotettavin asiantuntijakumppani, jonka avulla onnistut kiinteistönpidossa. Tarjoamme isännöinnin tueksi kaikki kiinteistössä tarvitsemasi asiantuntijapalvelut, kuten taloyhtiöstrategia ja tutkimuspalvelut sekä korjaus- ja lisärakentamisen rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta ja suunnittelu.

Taloyhtiöhankkeissamme panostamme erityisesti viestintään ja hyvään yhteispeliin. Meille on tärkeää, että jokainen hanke viedään läpi asiakkaan etua vaalien.

www.vahanen.com

info@vahanen.com

• Verto / Vercon

Verto on markkinoiden älykkäin vedenmittausjärjestelmä ja Suomen johtava vedenkulutustiedon asiantuntija. Valmistamme ja myymme huoneistokohtaisia, etäluettavia Verto-vedenmittausjärjestelmiä yli 35 vuoden kokemuksella. Pääkonttorimme sijaitsee Sastamalassa ja meillä on toimipisteet Helsingissä, Tampereella ja Turussa.

Meillä on 350 000 asiakasta ja olemme Suomen markkinajohtaja. Verto on tunnettu palvelun korkeasta laadusta, nopeasta toimituksesta, ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta ja asiantuntemuksesta. Verto-vedenmittausjärjestelmät suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa, siis täysin kotimainen huippupalvelu. Siksi sille on myönnetty Avainlippu.

Vercon Oy on osa Partnos -konsernia, yli 50-vuotiasta suomalaista perheyritystä.

www.verto.fi

verto@verto.fi

• Vesivek

Vesivek on tehnyt 25 000 kattoremonttia ja yli 200 000 ränni- tai kattotuoteasennusta. Kotimainen yhtiö työllistää lähes 600 ammattilaista. Tehtävämme on yllättää asiakkaamme neljänsuoralla: palvelulla, tehokkuudella, laadulla ja siisteydellä.

www.vesivek.fi

myynti@vesivek.fi

• Viilu Solutions Oy

Viilu on kotimainen verkkosovellus ja palvelu, joka yhdistää kaiken taloyhtiön hallintaan, päätöksentekoon ja viestintään liittyvän yhteen käyttöliittymään ja kokonaisuuteen.

Viilu on kohdennettu isännöintiyrityksille, taloyhtiöiden hallituksille, osakkaille ja asukkaille. Palvelulla hoituvat kiinteistön hallinta, päätöksenteko, viestintä, raportointi, asiakirjojen hallinta, tehtävienhallinta ja etäkokoukset sekä äänestäminen kokouksissa.

0207656070

asiakaspalvelu@vii.lu

• Villeroy & Boch Gustavsberg

Villeroy & Boch Gustavsberg on pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Konserniin kuuluvat tuotemerkit Gustavsberg ja Villeroy & Boch, joiden valikoimissa on kylpyhuonetuotteita koko kylpyhuoneeseen, kuten esimerkiksi WC-istuimia, pesualtaita, hanoja, kylpyhuonekalusteita, kylpyammeita ja poreammeita. Yhteistä kaikille tuotteillemme on kauniin ajattoman designin lisäksi fiksut ominaisuudet, joista hyötyy niin käyttäjä kuin ympäristökin. Vuosisatojen kokemuksella tuomme markkinoille jatkuvasti uusia innovaatioita helpottamaan jokapäiväistä elämää.

Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoa tuotteista, sekä inspiraatiota kylpyhuoneen sisustamiseen löydät osoitteesta www.gustavsberg.fi tai www.villeroy-boch.eu.

Myyntipalvelumme puhelinnumero ja sähköpostiosoite:

p. (09) 32918811

myynti@gustavsberg.com

• Visma

Visma Software on Suomen johtava pk-yrityksille ERP- ja taloushallintojärjestelmiä tuottava ohjelmistoyritys. Visma Fivaldi on kiinteistöhallinnan kokonaisjärjestelmä, jolla hyödynnät sähköisen toimintaympäristön tuomat mahdollisuudet ja palvelet asiakkaitasi paremmin. Järjestelmällä hallitaan yli 12 000 taloyhtiötä ympäri Suomen. Isännöinnin, huollon ja talouden toiminnot samassa järjestelmässä takaavat, että työ hoituu mutkattomasti. Digitaaliset taustaprosessit ja viestintäkanavat mahdollistavat tehokkaan hallitustyöskentelyn sekä sujuvan arjen asukkaille.

visma.fi/fivaldi-isannointi

fivaldimyynti@visma.com

• Wattinen

Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattisen älykkäällä lämmityksen ohjauksella taloyhtiö säästää lämmityskustannuksissa helposti 15-30 % ja tekee samalla hyvän ilmastoteon. Säästöt syntyvät mm. ylilämmittämistä ja venttiilien epätasapainoisuutta vähentämällä. Asukkaille Wattinen tuo parempaa asumismukavuutta säätämällä kodin lämpötilan kullekin sopivaksi. Kuukausimaksullisella palvelulla ei ole määräaikaista sitoutumista.

www.wattinen.fi

myynti@wattinen.fi