Kun taloyhtiö valitsee isännöintiyrityksen, se saa käyttöönsä myös isännöinnin huolella rakentamat yhteistyöverkostot ja niiden erikoisosaamisen. Isännöinnin onnistumista asiakkaan silmissä mitataan myös isännöinnin kumppaniyritysten onnistumisella. Siksi isännöinti on tarkka yhteistyökumppaneidensa valinnassa.

Isännöintiliiton Palveluverkosto on ryhmä kiinteistöalan palveluja tarjoavia yrityksiä, joiden asiantuntijuus on isännöintialan käytössä. Palveluverkoston tavoitteena on kehittää isännöintitoimialan ja sille palveluja sekä tuotteita tuottavien yrityksien yhteistyötä.

Kiinteistöalan ytimessä

Palveluverkoston kautta yritykset pysyvät mukana alan kehityksessä sekä saavat tuoreimmat tunnusluvut ja tutkimukset käyttöönsä.

Palveluverkosto-yritykset ovat tiiviisti mukana Isännöintiliiton tapahtumissa, joiden kautta yrityksien edustajilla on mahdollisuus tavata vuosittain yli 1 000 isännöintialan päättäjää. Alan suurin tapahtuma on Isännöintipäivät, johon kokoontuu satoja isännöinnin ammattilaisia

Palveluverkostoon kuuluvien yritysten yhteystiedot löydät alapuolisesta linkkilistasta.

Palveluverkoston yritykset

• Abloy

ABLOY suojaa ihmisiä, omaisuutta sekä liiketoimintaa maalla, merellä ja ilmassa – olosuhteista riippumatta. Käyttäjien yksilöllisiin tarpeisiin luodut ratkaisut ulottuvat kotien lukinnasta äärimmäistä turvaa vaativiin ammattikohteisiin.

www.abloy.fi

• Alma Talent

Alma Talent Tietopalvelut on yksi maan johtavista yritys- ja kiinteistötietopalveluiden tarjoajista.

Isännöitsijöille tarjoamme mm. reaaliaikaiset asukastiedot sisältävän Asukaskyselypalvelun, vastikkeiden perinnässä, palautuksessa ja sopimusasioissa hyödynnettävän Henkilö- ja osoitehaun, kattavat yritys- ja kiinteistötiedot sekä henkilön maksuhäiriöt.

almatalent.fi/tietopalvelut

p. 0800 141 070

tietopalvelut@almatalent.fi

• Anticimex

Suomen suurimpana tuholaistorjunnan yrityksenä hoidamme tehokkaasti vaativatkin kohteet. Digitaalinen tuholaistorjunta, elintarvikehygienia ja sisäilmatutkimukset – kaikki palvelukokonaisuudet saman katon alta. Suomessa teemme vuosittain noin 50 000 asiakaskäyntiä ja palvelemme Hangosta aina Utsjoelle saakka. Anticimex-konserni on luonut terveellisiä ympäristöjä jo vuodesta 1934 lähtien ja toimintaa on maailmanlaajuisesti 17:ssa maassa.

www.anticimex.fi

p. 0207 495 706

asiakaspalvelu@anticimex.fi

• Asiakastieto

Asiakastieto Group on yksi Pohjoismaiden johtavista digitaalisten yritys- ja kuluttajatietopalveluiden tarjoajista. Konsernin tuotteita ja palveluita käytetään ensisijaisesti riskienhallinnassa, taloushallinnossa, päätöksenteossa sekä myynnissä ja markkinoinnissa.

Asiakastieto on yhdessä Visma Tampuurin kanssa rakentamassa uutta palvelua, jonka tarkoitus on mm. kehittää asuntokauppaan liittyviä prosesseja ja toimintatapoja sekä auttaa taloyhtiöitä ja isännöitsijöitä saamaan tehokkuushyötyjä digitalisaation keinoin.

www.asiakastieto.fi

p. 010 270 7200

asiakaspalvelu@asiakastieto.fi

• Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva

Olemme Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan sekä työsuhdeasioihin erikoistunut asianajotoimisto. Keskeisiä asiakasryhmiämme ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, henkilöasiakkaat sekä erilaiset kiinteistöalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja säätiöt. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella, asiakkaitamme palvelemme kuitenkin koko maan laajuisesti.

www.kak-laki.fi

etunimi.sukunimi@kak-laki.fi

• Balco

Lasitettujen parvekkeiden asentaminen yksittäiseen kiinteistöön on iso investointipäätös. Balco on vuonna 1987 perustettu johtava eurooppalainen lasitettujen ja avoimien parvekkeiden toimittaja. Asioidessasi Balcon kanssa saat asiantuntevan kumppanin tueksesi koko rakennusprosessin ajaksi, ensimmäisistä tiedusteluista lähtien aina takuukatselmukseen saakka. Pitkä kokemuksemme, vakaa ja terve talous tekevät meistä turvallisen yhteistyökumppanin.

www.balco.fi

balco@balco.fi

• Bauer Watertechnologies

Bauer Watertechnology Oy on perustettu vuonna 1996 ja vuodesta 1999 alkaen markkinoinut ja tuonut maahan vedenkäsittelylaitteita. Kemikaaliton Bauer-vedenkäsittelylaitteemme säilyttää veden alkuperäiset kivennäisaineet, puhdistaa tehokkaasti tukkeutumat putkistoista ja lämmönvaihtimista sekä suojaa sisäiseltä korroosiolta. Laite mahdollistaa merkittävän energiansäästön sekä varmistaa erinomaisen vedenlaadun ympäristöystävällisesti, täysin ilman kemikaaleja.

Asiakkaisiimme lukeutuvat mm. taloyhtiöt, erilaiset kiinteistöt sekä omakotitalot.

www.bauer-wt.com

info@bauer-wt.com

• Berendsen

Berendsen vaihtomatot pysäyttävät ulkoa kulkeutuvan lian. Perinteisesti on laitettu monta nailonmattoa peräkkäin, mikä hidastaa siivousta ja nostaa kustannuksia. Kyllästyskäsitelty mikropuuvillamatto torjuu paremmin kosteaa ja pölyävää likaa, karkean lian pysäyttää puolestaan supermatto. Berendsenin mattoja tarpeen mukaan yhdistellen saadaan vähennettyä vaihtomattojen määrää, helpotettua siivousta ja karsittua kustannuksia. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

www.berendsen.fi

asiakaspalvelu@berendsen.fi

• Cervi

Missiomme on olla asiakkaille paras ilmanvaihdon kumppani. Haluamme ymmärtää aidosti asiakkaan tarpeet ja tuoda heille ratkaisuja ja palveluja, joilla parannamme ilman laatua ja siten elämänlaatua. Taloudellisen säästön lisäksi säästyy energiaa ja luonnonvaroja, ja hiilijalanjälki pienenee.

www.cervi.fi

info@cervi.fi

• Data Group

Data Group on suomalainen vuonna 1992 perustettu valtakunnallisesti toimiva itsenäisten ict-kauppiaiden muodostama luotettava, osaava ja ammattitaitoinen tietotekniikan erikoisketju.

Työnteko sujuu, kun työkalut ovat kunnossa. Saat meiltä käyttöösi parhaat palvelut ja laitteet, jotta päivittäinen toimintasi olisi mahdollisimman helppoa ja kustannustehokasta. Ongelmatilanteissa asiantunteva paikallinen apumme toimii nopeasti. Data Group -liikkeitä on kaikkiaan 55 kpl ja niissä työskentelee noin 370 it-alan ammattilaista.

www.datagroup.fi

• Delete

Delete on yksi pohjoismaiden johtavista ympäristöpalveluiden tarjoajista.

Kiinteistöpalveluihimme kuuluu mm. viemärihuolto, katto- ja julkisivupesut, graffitipoistot, asbesti- ja sisäilmatutkimukset, jälkivahinkopalvelut, suurtehoimurointi ja -puhallus, palokatkotyöt, väestönsuojatarkastukset, saneeraus- ja kokonaispurkupalvelut sekä erilaiset kierrätyspalvelut kuten talkoolavat.

www.delete.fi

info@delete.fi

• Dir-Air

Dir-Air Oy on vuodesta 1992 toiminut puhtaan sisäilman asiantuntija ja edelläkävijä tuloilmaikkunoiden ekologisessa lämmöntalteenotossa. Dir-Air kehittää, valmistaa ja myy patentoituja Air Termico ja Air-In® -raitisilmaventtiilejä sekä äänenvaimentimia vaativiin tarpeisiin.

Vahvuutenamme on oma tuotekehitys, laadukkaat tuotteet ja nopeat toimitukset. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa. Valikoimaamme täydentävät Wood’s-ilmankäsittelylaitteet sekä RC Mannesmann vakiovirtausventtiilit.

www.dir-air.fi

asiakaspalvelu@dir-air.fi

• DNA

DNA toimittaa huippunopeat laajakaistat ja laadukkaat TV-palvelut kiinteistöihin. Tehokas uuden sukupolven DNA Valokuitu Plus -verkko mahdollistaa gigaluokan nopeudet kaikkiin DNA:n saatavuusalueen taloyhtiöihin. DNA:n taloyhtiömyynnin paikalliset asiantuntijat palvelevat omilla alueillaan kaikissa kiinteistölaajakaistaan ja TV-palveluihin liittyvissä kysymyksissä.

Täysin suomalainen DNA Oyj on maan suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija kaapeli- ja antenniverkossa.

www.dna.fi

taloyhtiomyynti@dna.fi

• Eerola-Yhtiöt

Palvelemme kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikan ylläpitoa ja rakentamista. Teemme töitä, jotta kunnallis-, teollisuus- ja kiinteistötekniikka toimii niin kuin pitää, säilyttää arvonsa ja tuo viihtyisyyttä, toimivuutta ja lisäarvoa omistajilleen. Palvelumme kattavat viemäri- ja erotinhuollon, suurtehoimuroinnin ja -puhalluksen, puhdasvesihuollon ja kuljetukset. Meiltä myös tapahtuma- ja tilapäis-WC:t.

www.eerolayhtiot.fi

p. 09 855 30 40

toimisto@eerolayhtiot.fi

• Electrolux

Electrolux Professional Oy Pesulakoneet on osa maailmanlaajuista Electrolux-konsernia.

Tarjoamme asiakkaille kestäviä ja joustavia pesularatkaisuja kaikkiin kiinteistöihin sekä, yhdessä koko maan kattavan huoltoliikeverkostomme kanssa, pesuloiden huolettoman käytön ja toiminnan. Valikoimastamme löydät kaiken kiinteistösi pesutupaan, kuivaushuoneeseen ja mankelointitilaan.

www.suunnittelux.fi

• Elfin

Elfin – sähköalan ammattilainen on luotettava yhteistyökumppani jokaiselle isännöitsijälle ympäri Suomen.   Elfin-ketjuun kuuluu yli 200 itsenäistä sähköurakoitsijaa, joten olemme aina lähelläsi. Kauttamme hoituvat niin arkiset pikkurutiinit kuin laajemmat linjasaneerauksetkin. Kokenut ammattilainen tuntee alan säännökset ja tietää millainen ratkaisu on turvallisin, taloudellisin ja kestävin vuosiksi eteenpäin. Ota rohkeasti yhteyttä Elfin-sähköurakoitsijaamme!

www.elfin.fi

• Encore Ympäristöpalvelut

Isännöitsijä, järjestämme paperinkeräyksen kaikissa kiinteistöissäsi maksutta. Palvelemme luotettavasti taloyhtiösi sijainnista ja koosta riippumatta, myös pienimmillä paikkakunnilla.

Autamme keräysastioiden määrän ja lähtötilanteen selvittämisessä. Saat meiltä myös uudet astiat. Huolehdimme taloyhtiösi säiliöiden tyhjennyksestä avaimet käteen -palveluna veloituksetta.

Encore Ympäristöpalvelut Oy edustaa Suomen Keräyspaperi Tuottajayhteisö Oy:tä ja hoitaa kotikeräyspaperin tuottajavastuukeräyksen Suomessa.

encorepalvelut.fi

asiakaspalvelu@encorepalvelut.fi

• Etelä-Suomen Lämpöhuolto

Etelä-Suomen Lämpöhuolto Oy on Suomen ainoa pelkästään kaukolämpövaihtimiin erikoistunut yritys.

Vuonna 2013 perustettu yritys tarjoaa lämmitysratkaisut kaikenkokoisiin kiinteistöihin ja vastaa yli 500 kiinteistön kaukolämpösaneerauksista sekä ylläpidosta vuosittain. Yritys on kehittänyt ainutlaatuisen palvelumallin, jossa laitteiston omistaminen, ohjaus ja ylläpito kuuluvat asiakkaan sijaan Lämpöhuollolle. Palvelu kattaa 90 % Suomen kaukolämpöverkosta.

www.lampohuolto.com

myynti@lampohuolto.com

• Eversheds Asianajotoimisto Oy

Eversheds Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan erikoistunut täyden palvelun juridiikkatalo, jonka erityisvahvuuksia ovat mm. yritysjärjestelyt, ICT, riidanratkaisu, kiinteistö-, vero- ja maksukyvyttömyysasiat. Palvelemme yrityksiä, yksityishenkilöitä ja julkissektoria kotimaassa ja kansainvälisesti. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Tampereella ja Turussa. Autamme mielellämme Isännöintiliiton jäseniä juridiikassa.

eversheds.fi

Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!

010 684 1638 / Mirva Norén-Sluijter tai

010 684 1300 / Vaihde

mirva.noren-sluijter@eversheds.fi

• Festum / Hausvise

Festum Software Oy on isännöinnin ja taloushallinnon toimintaprosessien automatisointiin erikoistunut yhtiö.

Festum Softwaren uuden ajan isännöintijärjestelmä Hausvise yhdistää toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja taloyhtiön viestinnän yhteen helppokäyttöiseen pakettiin. Se nopeuttaa ja tehostaa isännöinnin arkea sekä mahdollistaa uudenlaiset taloyhtiön asukaspalvelut.

Software.festum.fi

Hausvise.fi

info@festum.fi

• Finib

Finib Oy on vuodesta 1995 toiminut kotimainen vakuutusmeklariyhtiö. Olemme asiantuntijoita kiinteistö- ja yritysvakuuttamisessa sekä vahinkojen hoidossa.

Palvelumme tarkoitus on vapauttaa asiakkaidemme aikaa heidän omaan ydintekemiseensä. Hoidamme asiakkaidemme puolesta vakuuttamisen ja vahinkotilanteet 31 vakuutusalan ammattilaisen voimin.

Palvelumme on laadukasta, nopeaa ja henkilökohtaista. Asiakaspysyvyys ja positiivinen palaute todistavat, että olemme onnistuneet.

www.finib.fi

finib@finib.fi

• Finncont

Aina paras ratkaisu yksittäisten tuotteiden sijaan, sillä Finncont tarjoaa Suomen laajimman jätehuoltotuotteiden valikoiman tuhkakupista jätepuristimeen.

Valikoimasta löytyy myös Helsinki Siti piharoskakorit, hiekka-astiat sekä markkinoiden tyylikkäimmät ja turvallisimmat Finncont jätteenkeräysjärjestelmät.

Lisätietoa löydät osoitteesta www.roskisvalinta.fi sekä www.finncont.com.

• Fira

Fira Ketterä Putkiremontti hankesuunnittelusta toteutukseen – Helposti!

Fira Ketterä on parempi tapa tehdä putkiremontti, jonka lähtökohtana ovat elämisen tarpeet kodeissa ja koko kiinteistössä. Fira Ketterä on putkiremonttikonsepti, jossa koko remontin voi ostaa hankesuunnittelusta toteutukseen yhtenä kokonaisuutena.

Ketterässä putkiremontissa suunnittelun ja toteutuksen kaikki osapuolet sitoutuvat yhteisiin tavoitteisiin. Haluamme tarjota alan parhaan palvelukokemuksen. Ketterän konseptin avulla putkiremontti on mahdollista toteuttaa jopa kahdessa viikossa.

Yhteystiedot:

www.fira.fi/ketterä

kettera@fira.fi

Perttu Paavola

p. 0451310987

Projektipäällikkö

Myynti, Putkiremontit ja Hankekehitys

• Fortum

Puhtaamman asumisen puolesta! Tarjoamme taloyhtiöllesi ekologista kaukolämpöä, viilennystä, sähköä, sähköautojen latausratkaisuja sekä energiatehokkuuspalveluja. Ota yhteyttä, kerromme mielellämme monipuolisista palveluistamme lisää!

www.fortum.fi

laura.heinanen@fortum.com

• Granlund

Granlund on talotekniikkasuunnittelun, kiinteistö-, energia- ja ympäristöasioiden konsultoinnin, korjausrakentamisen sekä ohjelmistojen asiantuntijakonserni. Granlund on Suomessa talotekniikan johtava toimija, joka panostaa voimakkaasti innovaatio- ja kehitystoimintaan. Konsernissa työskentelee yli 800 asiantuntijaa ja toiminnan keskiössä on hyvinvoinnin edistäminen rakennetussa ympäristössä.

www.granlund.fi

• HELEN

HELEN palvelee teitä sähkö-, kaukolämpö- ja kaukojäähdytysasioissa. Taloyhtiöille varmistatte parhaimmat sähkösopimukset, käyttämällä Isännöintisähköä johon sisältyy hintatakuu. Kaukolämpö on paras ja kustannustehokkain lämmitysmuoto Helsingissä, sitä voi hyödyntää kustannustehokasti myös esim. pihojen sulanapitoon. Kaukolämpöä saa nyt myös 100% uusiutuvana. Putkisaneerausten hankesuunnittelun yhteydessä on hyvä varmistaa kaukojäähdytyksen saatavuus.

www.helen.fi/taloyhtiot

yritykset@helen.fi

• Howden

Howden on suomen suosituin kiinteistövakuutusmeklari. Olemme vakuutusyhtiöistä riippumaton asiakkaamme edustaja ja edunvalvoja vakuutusasioissa. Toimimme alan kehityksen kärjessä ja kehitämme jatkuvasti palveluitamme vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaidemme tarpeita. Henkilökohtainen meklari, asiantuntevat taustajoukot ja monipuoliset palvelukanavat takaavat helpon ja toimivan asiointikokemuksen. Tarjoamme asiakkaillemme kattavan palvelukokonaisuuden ja panostamme laatuun sekä luottamukseen.

www.howdenfinland.fi

finland@howdengroup.com

• Icopal

Icopal Katto Oy kuuluu kansainväliseen Icopal-konserniin, joka on maailman johtava vedeneristysmateriaalien tuottaja ja Pohjoismaiden johtava kattourakointialan yritys. Maan kattava organisaatio, laatu ja vahvat perinteet ovat tehneet meistä maamme ykköstoimijan vedeneristysurakoinnissa ja vesikattojen elinkaaren hallinnassa. Toimimme kaiken tyyppisillä katoilla hyödyntäen alan viimeisimpiä menetelmiä.

www.icopal.fi

• iLOQ

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQ S10 on maailman ainoa elektroninen lukitusjärjestelmä, joka saa sähköenergian avaimen työntöliikkeestä ja täten mahdollistaa elektronisen lukituksen ilman paristoja tai kaapeleita. Pääsyoikeuksien hallinta on iLOQilla helpompaa ja turvallisempaa kuin mekaanisilla järjestelmillä. Ylläpitokustannukset ovat huomattavasti edullisemmat kuin mekaanisilla tai paristokäyttöisillä järjestelmillä.

www.iloq.com

myynti@iLOQ.com

• Intrum

Meillä muistuttamisessa ja perinnässä teitä palvelee vuokra- ja vastikesaataviin erikoistunut asiantuntijatiimi, joka tuntee alan lait ja säännökset. Teemme jatkuvasti kehitysyhteistyötä vuokratoimialan järjestelmätoimittajien kanssa, sillä haluamme olla alan edelläkävijä – nyt ja tulevaisuudessa. Kun on aika valita uusi yhteistyökumppani tai urakoitsija, kauttamme saat markkinoiden tuoreinta tietoa yritysten taloudellisesta tilanteesta. Ota yhteyttä ja katsotaan, miten voimme auttaa sinua!

www.intrum.fi/vuokrasaatavat

p. 09 315 448 80

asiakaspalvelu@intrum.com

• JJ-Kattohuolto

Olemme kattoammattilaisten ja peltiseppien lokakuussa 2017 perustama yritys. Meidän erikoisosaamistamme ovat kaikkien kattojen huollot, kattojen pinnoitukset, maalaukset sekä erikoisosaamista vaativat peltisepäntyöt ja saumapeltikatot useiden vuosikymmenien kokemuksella. Palvelemme asiakkaitamme koko Uudenmaan alueella panostaen työssämme laatuun ja luotettavuuteen.

KATTO VUOTAA MUTTA MISSÄ ON JJ ?? TULOSSA…

www.jj-kattohuolto.fi

• Järki-Saneeraus

Järki-Saneeraus Oy on laadukkaisiin kattoremontteihin erikoistunut yritys. Hoidamme niin omakotitalojen kuin taloyhtiöiden kattoremontit kuntoon Uudenmaan ja Kanta-Hämeen alueilla. Tiedämme kuinka kattoremontti tehdään oikein ja parhaista materiaaleista.

Toimimme ilman alihankkijoita ja yrityksemme suomalainen asennusryhmä hoitaa työn alusta loppuun ammattitaitoisesti ja laadukkaasti – koko palvelu yhden katon alta!

Oma profiilituotantotehdas, logistiikkakeskuksemme ja hallintomme on Lopella – keskeisellä paikalla toimialuettamme.

Ota rohkeasti yhteyttä, kun tarvitset parasta!

Järki-Saneeraus Oy

toimisto@jarkisaneeraus.fi

jarkikatto.fi

• Kattokeskus

Teemme kattoremontit ja vesikattotyöt Pirkanmaalla, Uudellamaalla sekä Savossa jo 20 vuoden kokemuksella! Toteutamme niin pelti- kuin tiilikatotkin laadukkailla materiaaleilla. Omat toimitilat, nykyaikainen kalusto, kokenut työnjohto ja ammattitaitoinen henkilöstö takaavat nopeat ja varmat toimitukset. Käytämme vain omia vakituisessa työsuhteessa olevia asentajia sekä omaa asennuskalustoa. Tutustu kotisivuiltamme tyytyväisten asiakkaidemme kertomuksiin!

www.kattokeskus.fi

kattokeskus@kattokeskus.fi

• Kattotutka

Kattotutka Oy on valtakunnallinen vesikattoihin erikoistunut asiantuntijayritys. Kattoremonttien ohella teemme myös kaikki muut kattotyöt: tarkastamme, korjaamme ja huollamme katot katemateriaalista riippumatta, saneeraamme vuotavat vesikourut, pinnoitamme tiilikatot, maalaamme peltikatot ja talvella pudotamme lumet katoilta. 26 vuoden, yli 50 000 kattotyön ja yli 18 000 kattotarkastuksen kokemuksella tiedämme, että valitsemalla Kattotutkan, muita sopimuskumppaneita katon kunnossapitoon ei tarvita. Asiakkaitamme ovat mm. taloyhtiöt, kiinteistöyhtiöt, seurakunnat, kaupungit ja kunnat.

www.kattotutka.fi

myynti@kattotutka.fi

• Kiwa Inspecta

Kiwa Inspecta tarjoaa laadukkaita, puolueettomia asiantuntijapalveluja kiinteistön elinkaaren ajan. Tarkastus-, testaus-, suunnittelu- sekä valvonta- ja projektinjohtopalvelujen lisäksi Kiwalab- laboratoriopalvelut ovat käytössä kaikille sidosryhmille. FINAS:in valvomat määräaikaistarkastuspalvelut kuuluvat toimenkuvaamme.

Kiwa Inspecta tarjoaa neuvoa ja tukea, auttaa asiakkaita onnistumaan laadukkaammin, kestävämmin ja luotettavammin. Henkilökohtainen palvelumme takaa joustavan asioinnin.

p.  010 521 600

fi.asiakaspalvelu@kiwa.com

riitta.mustonen@kiwa.com

sami.wahlman@kiwa.com

• Kotikatu Oy

Kotikatu on paikallinen ja ketterä kiinteistöpalveluyritys, joka tuottaa kiinteistön ylläpitopalvelut kattavasti, vaivattomasti ja luotettavasti. Teemme työt laadukkaasti kerralla kuntoon ja toimimme aina asiakkaamme lähellä, hänen tarpeitaan ja toiveitaan kuunnellen. Lupauksemme on ”havaitsemme, hoidamme, huolehdimme”.  Tarinamme alkoi vuonna 1989 pienestä paikallisesti toimivasta kiinteistöhuoltoyhtiöstä, jonka tärkein tehtävä oli palvella asiakkaita niin pienissä kuin suurissa tarpeissa nopeasti ja laadukkaasti. Toiminta on jatkunut kehittäen ja asiakasta kuunnellen ja tällä hetkellä paikallisia yksiköitä on 50.

www.kotikatu.fi

myynti@kotikatu.fi

• Lammin

Lammin ikkunat ja ovet valmistetaan mittatilauksena uusinta tekniikkaa hyödyntäen vastaamaan rakentamisen tiukimpia vaatimuksia. Kaikki Lammin tuotteet on suunniteltu ja tehty kotimaassa. Tuotteitamme ovat puuikkunat, alumiinisuojatut puuikkunat, energiaikkunat, ikkunaseinät ja erikoistuotteet sekä monipuolinen valikoima ovia. Meiltä saat kokonaispalvelun projektin suunnittelusta takuutarkastukseen. Tutustu monipuoliseen mallistoomme Ikkuna- ja Ovistudiossa kotisivuillamme www.lammin.fi.

www.lammin.fi

myynti@lammin.fi

• Lassila & Tikanoja

L&T pitää huolta katoista, lattioista ja ihmisistä niiden välillä. Tarjoamme kaikki palvelut kiinteistöille ja asukkaille. Kauttamme saat esimerkiksi jätehuollon, viemärihuollon, kiinteistöhoidon, siivouksen, kiinteistötekniikan, viherpalveluiden ja korjausrakentamisen monipuoliset palvelut. Me autamme kiinteistöjä lisäämään jätteiden kierrätystä, pitämään huolta viemäreistä sekä hoitamaan kiinteistöjä energiatehokkaammin.

www.lassila-tikanoja.fi/asioi

• LeaseGreen

LeaseGreenin ja OP:n Energiaremontti auttaa taloyhtiöitä säästämään energiaa ja lisäämään samalla asumisen mukavuutta. Me tuomme taloyhtiöihin markkinoiden parhaan tekniikan ja valmiuden tulevaisuuden muutoksiin. Keinovalikoimaamme kuuluvat mm. LTO-järjestelmät, erilaiset lämpöpumput ja aurinkosähkö, vedensäästöratkaisut, LED-valaisimet sekä uuden tekniikan älykäs ohjaus.

Laske, miten paljon sinun taloyhtiösi voi säästää:

energiaremontti.fi

Kysy lisää:

Lari Paavolainen

lari.paavolainen@leasegreen.fi

• Lindström

Me Lindströmillä huolehdimme ihmisistä työssä. Joustavat ja arkea helpottavat tekstiilivuokrapalvelumme parantavat asiakkaidemme turvallisuutta, hygieniaa ja yrityskuvaa. Olemme vastuullinen työnantaja ja huolehdimme työntekijöistämme. Lindströmillä työskentelee yli 3500 ihmistä Euroopassa ja Aasiassa. Konsernin vuoden 2016 liikevaihto oli 323 miljoonaa euroa. Visiomme on olla vakavarainen, puolen miljardin euron yritys, jonka sitoutuneet työntekijät tuottavat erinomaisen asiakaskokemuksen.

www.lindstrom.fi

lindstrom@lindstromgroup.com

• Linercom

Linercom toteuttaa putkistosaneerauksia sukitusmenetelmällä sekä kokonaisvaltaisia linjasaneerauksia. Toteutamme kaikki putkiin liittyvät saneeraukset helposti avaimet käteen -periaatteella ja nopealla toimitusajalla. Linercom-menetelmä on nopeampi, edullisempi ja ennen kaikkea asiakkaalle helpompi vaihtoehto putkistosaneerauksiin. Taloyhtiöiden putkiremonttia toteutettaessa korostuu tiimistämme löytyvä ammattitaitoinen työnjohto, tekninen tietämys sekä kokemus erilaisten projektien läpivienneistä.

www.linercom.fi

• Lumixia

Olemme lamppujen ja valaistuksen asiantuntija sekä palveleva ammattilaistukku. Saat meiltä kaiken tarvittavan tilojen optimoituun valaistukseen. Edustamme maailman tunnetuimpia ja valaistusbrändejä, kuten Sylvaniaa, GE / Tungsramia ja Hidealitea, sekä muita luotettavia laatumerkkejä. Niiden kattavista valikoimista löytyy kestävät ja pitkäikäiset tuotteet hyvällä hinta-laatusuhteella.

Haluamme olla kumppanisi valaistusasioissa – parantaa yhdessä turvallisuutta, viihtyisyyttä ja energiatehokkuutta optimaalisella valaistuksella. Ota yhteys lähimpään myyjämme ja kerro tarpeesi – me autamme.

www.lumixia.fi

info@lumixia.fi

• Lumon

Lumon on parvekejulkisivu- ja terassituotteiden myyntiin, valmistukseen ja asennukseen keskittynyt kansainvälinen konserni. Tyylikkäillä ja helppokäyttöisillä ratkaisuillamme autamme asiakkaitamme viihtymään.

Tänään perheyritys Lumon on tunnettu yritys ja haluttu merkki, johon asiakkaat ovat oppineet luottamaan. Lumonin tuotevalikoima on laajentunut parvekelaseista ja kaiteista lasiterasseihin, tilanjakajiin ja erilaisiin parvekejulkisivuratkaisuihin. Yksinkertaisesti paras ja halutuin!

lumon.com/fi

• Molok

Molok Oy valmistaa kotimaisin voimin jätteen keräykseen ja kierrätykseen tarkoitettuja Molok®-jätesäiliöitä. Laaja tuoteperhe koostuu sekä osittain maan alle menevistä Syväkeräys®-säiliöistä että pinta-astioista.

Yli 25 toimintavuotensa aikana Molok Oy on laajentunut kansainväliseksi yritykseksi, jonka tuotteet tunnetaan maailmanlaajuisesti. Ympäristöä, kustannuksia ja aikaa säästävää järjestelmää käyttävät päivittäin miljoonat ihmiset ympäri maailmaa. Yrityksen toiminta on sertifioitu laadun, ympäristön ja työturvallisuuden alueilla.

www.molok.fi

molok@molok.com

• Nordea

Nordea on isännöitsijöiden tukena: Nordealla on koko maan kattava taloyhtiöyksikkötoiminta Helsingissä, Lahdessa, Tampereella, Raisiossa, Kuopiossa, Vaasassa ja Oulussa.

Nämä taloyhtiöliiketoimintaan keskittyneiden osaamiskeskusten tavoitteena on olla isännöitsijöiden tukena kaikessa taloyhtiöiden rahoitukseen ja maksuliikeasioihin liittyvissä asioissa. Tulemme mielellämme myös yhtiö- tai hallitusten kokouksiin sekä asukasinfoihin kertomaan eri rahoitusvaihtoehdoista ja ajankohtaisista asioista.

www.nordea.fi/yritysasiakkaat

• Onninen

Onninen tarjoaa kattavia materiaali- ja tietovirtapalveluja urakoitsijoille, teollisuudelle, julkisille organisaatioille ja teknisten tuotteiden jälleenmyyjille sekä tavarantoimittajille. Olemme alalla vuodesta 1913 toiminut suomalainen yhtiö. Työllistämme Suomen, Ruotsin, Norjan, Puolan, Venäjän ja Baltian toiminnoissamme yhteensä 3 100 henkilöä. Onninen on osa K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaa.

www.onninen.fi

• Oras

Oras Group on merkittävä talotekniikan vesikalustetoimittaja: markkinajohtaja Pohjoismaissa ja johtava yritys Manner-Euroopassa. Oras tekee veden käytöstä helppoa sekä ympäristöä säästävää. Visionamme on tulla kehittyneiden vesikalusteiden eurooppalaiseksi markkinajohtajaksi.

Oraksella parannamme ihmisten päivittäistä elämää niin kotona kuin julkisissakin tiloissa. Tuotteidemme suunnittelun kulmakivinä ovat toiminnallisuus, ajaton muotoilu, ympäristöystävällisyys sekä kestävyys.

www.oras.com

info.finland@oras.com

• Palmia Oy

Meidän taloyhtiö -palvelukonsepti on asumisen asialla. Saat meiltä kaiken taloyhtiösi sujuvaan toimintaan liittyvän yhdestä paikasta ja räätälöidysti: ylläpito- ja turvallisuuspalvelut, tekniset ja digitaaliset palvelut sekä asiantuntijapalvelut. Sinä voit keskittyä omaan arkeesi luottaen, että kiinteistösi pysyy kunnossa, säilyttää arvonsa – ja asukkaat sekä osakkaat ovat tyytyväisiä. Viihtyisä ja toimiva taloyhtiö on yhteinen asia.

Palmia Oy tarjoaa kiinteistö-, siivous-, turvallisuus- ja ruokapalveluja kaikkialla Suomessa.

www.palmia.fi

p. 0303 22 222

myynti@palmia.fi

• Pestes Oy

Olemme kotimainen, vahvasti kasvava täyden palvelun tuhoeläinhallinnan yritys.

Hoidamme lintusuojaukset valtakunnallisesti ja muut tuhoeläintorjunnat Etelä-Suomen alueella. Teemme aktiivista yhteistyötä taloyhtiöiden ja isännöitsijöiden kanssa.

Haluamme ratkaista asiakkaidemme lintu- ja tuholaisongelmat tehokkaasti ja täsmällisesti. Laadukas, ammattitaitoinen palvelu ja raportointi ovat toimintamme kivijalka.

Tarjous ja kustannusarvio aina veloituksetta.

www.pestes.fi / www.lintusuojaus.fi

p. 010 326 9200

pestes@pestes.fi

• Pihla Group Oy

Pihla Group Oy pyrkii kodin ja asumisen jatkuvaan kehittämiseen ja parantamiseen. Pihla Groupin brändejä ovat mm. Pihla ja Tiivi.

Pihla on kerros- ja rivitalojen ikkunaremonttien markkinajohtaja. Olemme valmistaneet kotimaisia laadukkaita ikkunoita ja ovia jo 20 vuoden ajan. Tuotteemme ovat testattuja ja ne valmistetaan Suomessa, Ruovedellä. Ikkunoillamme on jopa 25 vuoden lahoamattomuustakuu. Pihlan ikkuna- ja oviremontti on turvallinen valinta. Kokeneet ja koulutetut projektipäällikkömme ja asentajamme huolehtivat siitä, että remontti toteutuu luotettavasti ja joustavasti talon elämä huomioiden. Pihla – Varmasti hyvä.

www.pihla.fi

p. 0800 550 880

info@pihla.fi

Tiivi on toiminut jo 40 vuoden ajan suomalaisen ikkunavalmistuksen suunnannäyttäjänä. Markkinoiden laajin tuotevalikoima, laadukkaat tuotteet ja ylivoimainen projektiosaaminen ovat tehneet Tiivistä halutuimman yhteistyökumppanin myös kerros- ja rivitalosaneerauksissa. Tiivi Invent -ilmanvaihtoratkaisu ohjaa älykkäästi talon ilmanvaihtoa, parantaen sisäilman laatua ja asumisviihtyvyyttä. Tiivi tarjoaa markkinoiden laajimman tuotetakuun ja myös 10 v. takuun asennustyölle. Tiivi-Showroom, Äyritie 22, 01510 Vantaa

www.tiivi.fi

jari.peltonen@tiivi.fi

• Polygon Finland

Polygon Finland Oy on kiinteistövahinkojen, sisäilmaongelmien ja olosuhdehallinnan asiantuntija. Vahinkopalveluihin kuuluvat vesi- ja palovahinkojen kartoitus, kuivaus ja korjaus sekä jvt-työt. Niitä täydentävät mm. hajunpoistokäsittelyt. Sisäilmapalveluihin kuuluvat sisäilmatutkimukset ja korjaukset sekä ilmanpuhdistimien vuokrauspalvelu. Olemme Auktorisoitu Vahinkoalan Urakoitsija ja Luotettava Kumppani. Päivystys 24h 020748400. Olemme valmiina toimimaan aina parhaaksesi, kun tarvitset meitä.

www.polygongroup.fi

finland@polygongroup.com

• Posti

Posti on palveluyritys, joka toimittaa markkinoiden älykkäimmät ja asiakaslähtöisimmät postin ja logistiikan ratkaisut. Posti kasvaa uusille palvelualueille ja on entistä merkityksellisempi asiakkaidensa arjessa. Uusi Smartpost-palvelu on nyt saatavilla kerrostalo- ja toimistokiinteistöihin.
    Tutustu millainen voisi olla sinun kohteesi oma posti ja ota yhteyttä.

• Purkupiha Group

Purkupiha on yksi Suomen suurimmista purkualan yrityksistä ja yksi johtavista rakennusten purkajista.

Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto on yli 30 miljoonaa euroa.

Asiakas saa saman katon alta luotettavat ja asiantuntevat palvelut asbestipurkutöissä sekä kaikki rakennusten ja teollisuuden purkutyöt ja rakennus- ja purkujätteen kierrätyspalvelut.

www.purkupiha.fi

• Raksystems

Raksystems on vuonna 1989 perustettu rakennus- ja kiinteistöalan asiantuntijayritys. Olemme Suomen suurin kuntotarkastusyhtiö. Olemme tehneet yli 100 000 kuntotarkastusta ja -tutkimusta sekä suunnitelleet ja valvoneet satoja peruskorjaushankkeita.

Tarjoamme asiakkaillemme palvelukokonaisuuksia, joiden avulla varmistamme kiinteistöomaisuuden arvon säilymisen ja terveellisen elinympäristön. Toimimme aktiivisesti alan kehitystehtävissä kiinteistöjen ja kansallisomaisuutemme edunvalvojina.

www.raksystems.fi

p. 030 670 550

asiakaspalvelu@raksystems.fi

• RCO Security

RCO Security on voimakkaasti kasvava pohjoismainen turvallisuusalan yritys, joka tunnetaan laadukkaiden turvallisuusjärjestelmien ja tuotteiden valmistajana Pohjoismaissa.

Valikoimaamme kuuluvat mm. monipuoliset kulunvalvonta-, rikosilmoitin- ja ovipuhelinratkaisut sekä laajat integraatiot muihin turvallisuusjärjestelmiin.

RCO tunnetaan korkeasta pohjoismaisesta laadusta sekä uusista innovaatioista. Tuotteemme on kehitetty Pohjoismaiset olosuhteet huomioon ottaen; tuotekehityksemme sekä tuotteidemme valmistus ja laadunvarmistus tapahtuvat Ruotsissa. Toimimme Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

RCO Security Oy

Karhumäentie 3

www.rcosecurity.fi ja www.rco.se

• Recover Nordic

Recover Nordic on pohjoismaiden johtava vahinkosaneerauksen ja korjausrakentamisen ammattilainen. Suomessa tarjoamme laadukkaita palveluitamme yrityksille, yhteisöille ja yksityisille asiakkaillemme. Suomessa Recover Nordic Oy on toiminut yli 5 vuotta ja meitä on tällä hetkellä yli 60 vahinkosaneerauksen ammattilaista. Henkilökuntaamme koulutamme säännöllisesti ylläpitääksemme ammattitaitoa. Olemme JVT- ja Kuivausliikkeiden liiton jäsenyritys sekä vakuutusyhtiöiden suosittelema vahinkosaneerausyritys.
    Teemme kosteuskartoitukset, desinfioinnit, purkutyöt, kuivaukset ja korjausrakentamisen, niin vesi- kuin palovahinkojenkin osalta. Korjausrakentamispalvelumme kattaa kaiken pienistä kylpyhuone- tai keittiökorjauksista monipuolisiin yritysten ja julkisten tilojen korjaus- ja tasonnostoprojekteihin. Meidät tavoittaa hädän hetkellä Uudellamaalla, vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden niin vesi- palo- kuin muidenkin vahinkojen sattuessa.

www.recovernordic.fi
    Asiakaspalvelu 09 23 14 3700
    24h päivystys Uusimaa 020 13 13 555
    vahinko@recovernordic.fi

• Sadex

Sadexilta taloyhtiönne suojaksi ja turvaksi laadukkaat sadevesijärjestelmät, tikkaat ja kattoturvatuotteet, helposti ja vaivattomasti ammattitaitoisella asennuksella. Meiltä löydät markkinoiden laajimman tuotevalikoiman, aidosti kattavan takuun sekä alan parhaan palvelun. NPS-lukumme on 70 ja vuosittain teemme yli 5500 urakkaa.

Sadex on nopeasti kasvava kotimainen perheyritys, joka vastaa taloyhtiöiden ränni-, tikas- ja kattoturvaurakoista avaimet käteen -periaatteella suunnittelusta asennukseen. Sadexilla on kahdeksan toimipistettä Suomessa ja yksi Ruotsissa. Neljän veljeksen intohimoinen tekeminen on Sadexin tunnusmerkki, joka on levinnyt kaikkiin Sadexlaisiin – me tehdään niin kuin itselle tehtäisiin.

www.sadex.fi

• Sharp Business Systems Finland Oy

Tarjoamme Suomessa ammattikäyttöön dokumenttienhallintaa, esitystekniikkaa ja palkittuja monitoimilaitteita ja kosketusnäyttöjä. Tuotteemme sisältävät myös asennus- ja huoltopalvelut ympäri Suomen. Meillä on Helsingissä mahtava demotila, jossa inspiroidut varmasti. Näytillä on kaikki yritysratkaisumme. Tervetuloa tutustumaan!

www.sharp.fi

puhelinvaihde: 0207 302 700

info.fi@sharp.eu

• Sitowise

Sitowise on 1400 hengen asiantuntijayritys, joka tarjoaa kaikki rakennetun ympäristön suunnittelu-, asiantuntija- ja digitaaliset palvelut saman katon alta. Palvelumme kattavat kaikki korjausrakentamisen palvelut tutkimus- ja tarkastuspalveluista suunnittelupalveluihin, rakennuttamiseen ja valvontaan niin pienissä projekteissa kuin mittavissa, koko kiinteistön laajuisissa peruskorjaushankkeissakin.

Tarjoamme kaiken mitä korjaushankkeessasi tarvitset – koko Suomessa.

www.sitowise.com/taloyhtiopalvelut

• Sweco

Olemme valtakunnallisesti merkittävä ja arvostettu korjausrakentamisalan palvelutuottaja. Asuinrakennusten julkisivukorjauksiin ja putkiremontteihin tarjoamme monipuolista kokonaispalvelua varusteenamme vuosikymmenien kokemus ja ammattitaito.

Palvelut kattavat kaikki korjauksiin liittyvät osa-alueet: tutkimukset, hankesuunnittelu, toteutussuunnittelu (arkkitehti-, rakenne-, LVI- ja sähkösuunnittelu), visualisointi, rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta, viestintä, mallinnus ja energiapalvelut.

www.sweco.fi/taloyhtiopalvelut

p. 0207 393 000

taloyhtiopalvelut@sweco.fi

• Talokeskus

Suomen Talokeskus Oy huolehtii kiinteistöistä koko niiden elinkaaren ajan. Talokeskuksessa työskentelee yli 110 rakennusalan asiantuntijaa – he auttavat ennakoimaan, pystyvät ratkaisemaan ja varmistavat lopputuloksen, kun korjaat vanhaa ja rakennat uutta.

www.talokeskus.fi

Ota yhteyttä asiakkuuspäällikkö Jaakko Suomelaan:

jaakko.suomela@talokeskus.fi

• Taloyhtio.Info

Olemme asumisviihtyvyyteen keskittynyt yritys. Sähköisen asioinnin kanavana luomme mahdollisuuden asukkaillesi hoitaa asumiseen liittyvät asiat heille sopivana ajankohtana juuri sieltä missä he ovat. Sinulle isännöitsijänä tuomme mahdollisuuden tehdä keskitettyjä toimenpiteitä taloyhtiöillesi sekä mahdollisuuden päästä yhdellä kirjautumisella kaikkien yhteistyökumppaneidesi tarjoamiin järjestelmiin yhdestä paikasta, keskitetysti. Sinun asukkaidesi hyvinvointi ja asumisviihtyvyys on myös meidän asiamme!

www.taloyhtio.info

tuomas@taloyhtio.info

• Talpet

Talopesulat Oy on suomalainen vuonna 1978 perustettu perheyritys. Olemme erikoistuneet pesulakoneiden ja kuivauslaitteiden valmistukseen ja myyntiin. Talpet-tuotevalikoimaan sisältyvät kaikki nykyaikaisessa pesulassa tarvittavat koneet ja kalusteet. Talpet-pesulakoneiden parhaat ominaisuudet ovat kestävyys ja helppokäyttöisyys, jotka on testattu jo tuhansissa kohteissa pesuteollisuudessa, sairaaloissa, hoitolaitoksissa, taloyhtiöissä, opiskelija- ja nuorisoasuntokohteissa ja siivouskeskuksissa.

talpet.fi

info@talpet.fi

• Telia

Telia on uuden sukupolven kansainvälinen ja paikallisesti vahva operaattori. Autamme luomaan uudenlaisia yhteyksiä ja haluamme helpottaa sinun, yrityksesi ja yhteisösi arkea. Sijoitamme joka vuosi suomalaisiin yhteyksiin noin 200 miljoonaa euroa, tarjoamme töitä noin 3300 ihmiselle ja työllistämme välillisesti tuhansia muita. Maailmanlaajuisten yhteyksien ansiosta tarjoamme sinulle parhaat palvelut missä ikinä liikutkin.

telia.fi/taloyhtio

p. 020032333

• Tietoaika / Domus

Tietoaika on valtakunnallisesti toimiva kotimainen ohjelmistotalo, jonka kehittämää Domus-isännöintijärjestelmää käyttää jo lähes 300 isännöintiyritystä. Valtaosa yrityksistä käyttää Domusta pilvipalveluna hyödyntäen sähköisiä ratkaisuja taloushallinnossa, isännöinnissä, viestinnässä, toiminnanohjauksessa sekä tehtävienhallinnassa. Pitkälle integroidun järjestelmän kaikki Domus-ohjelmaosat on kehitetty Tietoajassa. Lopputuloksena on saumattomasti toimiva kiinteistöhallinnon kokonaisratkaisu.

www.tietoaika.fi

p. 0207 343 711

myynti@tietoaika.fi

• Tilaajavastuu

Tarjoamme palvelut tilaajavastuulain ja veronumerolain noudattamista varten. Toimitamme asiakkaillemme joko suoraan tai partneriemme kautta sähköisiä palveluita, jotka helpottavat organisaatioiden hallinnollisten velvoitteiden hoitamista.

www.tilaajavastuu.fi

p. 0600 301 339

asiakaspalvelu@tilaajavastuu.fi

• Turun Lukko

Turun Lukko tarjoaa laadukkaat lukitusratkaisut koteihin ja yrityksiin aina suunnittelusta toteutukseen asti.

CALLOCK -avaa ovet puhelinsoitolla! Valittavissa 2 eri vaihtoehtoa maksullisuuteen liittyen:

Maksullinen aukaisu

• käyttäjä maksaa käytön joka laskutetaan hänen puhelinlaskulla -> tilanhaltija saa tuloutuksen tililleen

Kuukausi tai käyttäjäkohtainen hinnoittelu:

• taloyhtiöissä esim. autotallin nosto-ovissa joissa hinta määräytyy autopaikkojen/asuntojen mukaan (käyttäjäkohtainen).
    • tai yritysten tiloissa ulkoportissa / kulunvalvontana ovissa hinta määräytyy käyttäjien mukaan (kk. perusteinen).

youtu.be/turunlukko/callock

www.turunlukko.fi

info@turunlukko.fi

• Turvaexpertit

Turvaexpertit on luotettava sopimuskumppani, joka ei jätä asiakkaitaan pulaan.

Meiltä saa paikalle ammattilaisen, kun tarvitaan uusimpien tekniikoiden mukaisia turvallisuus- ja kulunvalvontaratkaisuja. Hallitsemme laajoja kokonaisuuksia esimerkiksi kulunhallinnan,
    oviautomatiikan, pääkäyttöpalveluiden ja asiantuntijapalveluiden osalta.

Meille tärkeintä on asiakkaamme turvallisuus, sekä palvelu parhaaseen vasteaikaan ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.
    Turvaexpertit – Turvallisuuspalveluiden edelläkävijä.

www.turvaexpertit.fi

p. 020 365 247

myynti@turvaexpertit.fi

• Vahanen

Vahanen-yhtiöt on isännöitsijän luotettavin asiantuntijakumppani, jonka avulla onnistut kiinteistönpidossa. Tarjoamme isännöinnin tueksi kaikki kiinteistössä tarvitsemasi asiantuntijapalvelut, kuten taloyhtiöstrategia ja tutkimuspalvelut sekä korjaus- ja lisärakentamisen rakennuttaminen, projektinjohto, valvonta ja suunnittelu.

Taloyhtiöhankkeissamme panostamme erityisesti viestintään ja hyvään yhteispeliin. Meille on tärkeää, että jokainen hanke viedään läpi asiakkaan etua vaalien.

www.vahanen.com

info@vahanen.com

• Verto / Vercon

Vercon Oy Verto myy ja valmistaa laadukkaita huoneistokohtaisia vedenmittausjärjestelmiä yli 30 vuoden kokemuksella. Yhtiöstä on kasvanut johtava huoneistokohtaisen vedenmittaustiedon palvelutoimittaja, jolla on jo yli 200 000 tyytyväistä asiakasta ympäri Suomea. Yhtiö on tunnettu tuotteidensa korkeasta laadusta, nopeista toimituksista, ensiluokkaisesta asiakaspalvelustaan ja asiantuntemuksesta toimintaympäristössänsä.

Vercon Oy on osa Partnos -konsernia, yli 50-vuotiasta suomalaista perheyritystä.

www.verto.fi

verto@verto.fi

• Vesivek

Vesivek on tehnyt 25 000 kattoremonttia ja yli 200 000 ränni- tai kattotuoteasennusta. Kotimainen yhtiö työllistää lähes 600 ammattilaista. Tehtävämme on yllättää asiakkaamme neljänsuoralla: palvelulla, tehokkuudella, laadulla ja siisteydellä.

www.vesivek.fi

myynti@vesivek.fi

• Villeroy & Boch Gustavsberg

Villeroy & Boch Gustavsberg on pohjoismaiden johtava kylpyhuonekalusteiden valmistaja. Konserniin kuuluvat tuotemerkit Gustavsberg ja Villeroy & Boch, joiden valikoimissa on kylpyhuonetuotteita koko kylpyhuoneeseen, kuten esimerkiksi WC-istuimia, pesualtaita, hanoja, kylpyhuonekalusteita, kylpyammeita ja poreammeita. Yhteistä kaikille tuotteillemme on kauniin ajattoman designin lisäksi fiksut ominaisuudet, joista hyötyy niin käyttäjä kuin ympäristökin. Vuosisatojen kokemuksella tuomme markkinoille jatkuvasti uusia innovaatioita helpottamaan jokapäiväistä elämää.

Gustavsberg-konsernin omistaa saksalainen Villeroy & Boch AG, joka on eräs Euroopan suurimmista kylpyhuonekalusteiden valmistajista. Lisätietoa tuotteista, sekä inspiraatiota kylpyhuoneen sisustamiseen löydät osoitteesta www.gustavsberg.fi tai www.villeroy-boch.eu.

Myyntipalvelumme puhelinnumero ja sähköpostiosoite:

p. (09) 32918811

myynti@gustavsberg.com

• Visma

Visma Software on Suomen johtava pk-yrityksille ERP- ja taloushallintojärjestelmiä tuottava ohjelmistoyritys. Visma Fivaldi on kiinteistöhallinnan kokonaisjärjestelmä, jolla hyödynnät sähköisen toimintaympäristön tuomat mahdollisuudet ja palvelet asiakkaitasi paremmin. Järjestelmällä hallitaan yli 12 000 taloyhtiötä ympäri Suomen. Isännöinnin, huollon ja talouden toiminnot samassa järjestelmässä takaavat, että työ hoituu mutkattomasti. Digitaaliset taustaprosessit ja viestintäkanavat mahdollistavat tehokkaan hallitustyöskentelyn sekä sujuvan arjen asukkaille.

visma.fi/fivaldi-isannointi

fivaldimyynti@visma.com

• YIT Talon Tekniikka

YIT Talon Tekniikka toteuttaa paremmat putkiremontit viiden vuoden takuulla. YIT Talon Tekniikka on helppo ja joustava kumppani yli sadan putkiremontin kokemuksella ja yli sadan vuoden rakentamisen osaamisella. Vahvuuksiamme ovat projektinhallinta, asukaslähtöinen toimintatapa sekä sitoutunut ja palveleva henkilökunta.

www.talontekniikka.fi