Webinaari: Asiantuntijapalveluiden kilpailuttaminen taloyhtiöiden korjausrakentamisessa

Isomman korjaushankkeen kilpailutus voi pohdituttaa isännöitsijää. 14.2.2023 järjestetyssä Contrustin ja Isännöintiliiton webinaarissa käytiin läpi tarkemmin asiantuntijapalveluiden kilpailutusta taloyhtiön korjausrakentamisessa.

Webinaarissa käsiteltiin seuraavia aiheita:

• Kuntotutkimuksen tarjouspyyntö
  • Suunnittelupalveluiden kilpailutus
  • Korjaushankkeen valvonnan kilpailutus

Lisäksi käytiin pikaisesti läpi caseja siitä, mitä käy, mikäli kuntotutkimuksen, suunnittelijan tai valvojan kilpailutuksessa oiotaan mutkia.

Webinaari tarjosi kuulijalle muistilistoja asiantuntipalveluiden kilpailuttamiseen, joiden avulla kilpailutus sujuu tulevaisuudessa entistäkin helpommin.

Webinaarissa aiheesta oli kertomassa Antti Leppänen, Ins. (AMK) – rakennustekniikka Contrust Oy:ltä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voi ladata itsellesi täältä.