Webinaari: Märkätilan rakenteet ja rakennusaikaisten tietojen dokumentointi

Märkätilan laattojen alle jääneet rakenteet ovat monelle mysteeri. Isännöintiliiton ja Kiillon 18.1.2023 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, kuinka isännöitsijä voi varmistua siitä, että märkätilan rakenteet ovat turvallisia. Aiheeseen pureuduttiin sekä vedeneristyksen, tuoteperheen että dokumentoinnin näkökulmasta.

Lisäksi käytiin läpi ajatuksia siitä, miten esimerkiksi Kiilto voi jatkossa helpottaa isännöitsijän työtä märkätilan rakentamisen aikana ja taata mielenrauhaa märkätilan käytön ajalle.

Webinaarissa pohdittiin:

• Kuka vastaa mistäkin märkätilan rakentamisessa?
  • Miten märkätilan rakenteiden suunnittelu ja tuotteiden sopivuus varmistetaan?
  • Mikä on vedeneristeen merkitys märkätilan toteutuksessa?
  • Mikä merkitys tuoteperheellä on?
  • Miten märkätilarakentamisen dokumentointia voisi tehdä helpommin?

Webinaarissa aiheesta oli kertomassa Kiillon suunnittelijapalvelupäällikkö Tanja Starck. Hänen kanssaan oli keskustelemassa Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi täältä.