Ilmoita yrityksenne Vuoden työpaikka -kisaan

Isännöintiliitto haluaa nostaa esiin alan parhaita työpaikkoja ja kannustaa yrityksiä henkilöstökokemuksen kehittämiseen. Sen vuoksi palkitsemme vuonna 2023 ensimmäistä kertaa isännöintialan Vuoden työpaikan.

Voittaja valitaan hakulomakkeella annettujen tietojen ja Isännöintimittarin Henkilöstökokemus-kyselyn tulosten perusteella. Kilpailun osallistuminen on auki 31.8.2023 saakka. Huomaathan, että henkilöstökokemuksen kyselyn tulosten täytyy olla valmiina siihen mennessä, joten nyt on hyvä aika ryhtyä toimeen. Vuoden työpaikka 2023 julkistetaan Isännöintipäivien iltajuhlassa Lahdessa 27.9.2023.

Miksi henkilöstökokemuksen mittaaminen kannattaa?

1. Perustat johtamisesi tutkittuun tietoon, ei mutuun tai kahvipöytäkeskusteluihin.
  2. Näet helposti kehityskohteet ja vahvuudet. Silloin sinun on johtajana helpompi tehdä asioita, joilla on oikeasti vaikutusta.
  3. Rakennat työnantajamielikuvaa. Työnhakijat ovat kiinnostuneita siitä, kuinka henkilöstökokemukseen panostetaan. Mittausten tuloksia esittelemällä panostukset ja niiden tulokset on helppo todentaa.
  4. Henkilöstö kokee tulleensa kuulluksi. Kuulluksi tulemisen tunne linkittyy vahvasti työntekijöiden kokemukseen siitä, voivatko he vaikuttaa omaan työhönsä ja sen sisältöön.

Näin teet Henkilöstökokemus-kyselyn

• Päätä henkilöstökokemustutkimuksen ajankohta ja tilaa tutkimus Mapista. Henkilöstökokemus-kyselyn hyödyntäminen on maksutonta Isännöintiliiton jäsenyrityksille.
  • Lähetä tutkimuslinkki henkilökunnallesi.
  • Muistuttele tutkimuksesta ja kannusta vastaamaan.
  • Käy tulokset läpi. Mieti kehityskohteet ja vahvuudet. Jos et tiedä mitä tulosten perusteella pitäisi tehdä tai kuinka ne kannattaisi käydä läpi henkilökunnan kanssa, kysy apua Isännöintiliitosta.
  • Käy tulokset läpi henkilökunnan kanssa ja kerro, mihin toimenpiteisiin aiot ryhtyä tulosten perusteella.
  • Tee kehitystoimenpiteitä.
  • Seuraa kehitystä ja toimenpiteiden vaikutusta tekemällä uusi henkilöstökokemuskysely säännöllisesti.

Lue lisää Vuoden työpaikka -kilpailusta ja osallistu