Lisävirtaa isännöintiin -kiertue on jo traditio

Lisävirtaa isännöitiin -tilaisuudet alkoivat jälleen lokakuussa. Syksyn koulutuskiertueesta on tullut perinne, jossa Isännöintiliiton asiantuntijat kohtaavat jäsenistöä ympäri Suomen. Tilaisuuksissa jäsenet voivat verkostoitua keskenään ja jututtaa kiertueella mukana olevien juhlavuoden kumppaneiden edustajia.

– Liiton jalkautuminen on aina hyvä asia. Verkostoituminen on kivaa, ja siihen oli varattu riittävästi aikaa, kommentoi Porin tapahtumaan osallistunut jäsen palautekyselyssä.

Luento-osuuksissa kuullaan tänä vuonna asiaa muun muassa yhteistyöverkostoista ja sopimusasioista. Moni saapuu nimenomaan kohtaamaan uusia yhteistyökumppaneita, joilla on ohjelmassa oma paneelinsa.

– Kannattaa saapua ajoissa, jos haluaa aikaa tutustua kumppaneihin, tapahtumakoordinaattori Hilla Ronkainen vinkkaa.