Onko yrityksesi Isännöintityöpaikka 2021?

Isännöintiliiton palkinnot ja niihin liittyvä palkintogaala tuo säihkettä syksyyn.

Palkitut kokoontuivat ryhmäkuvaan vuonna 2019.

Kilpakategoriat on tänä vuonna uudistettu, jotta esille saadaan entistä monipuolisemmin alalta löytyvää ammattitaitoa. Isännöintiammattilainen-sarjaan esimerkiksi voi ilmoittaa yhtä hyvin asiakaspalvelijan kuin vaikka kirjanpitäjänkin.

Asumisteko-kategoriaan toivotaan ehdokkaiksi hyvää taloyhtiöasumista tai isännöintiä edistäviä hankkeita tai palveluja. Isännöintiliiton palveluverkostoyritykset ja isännöintiyritykset kisaavat sarjassa yhdessä.

Isännöintiyritys-kategoria muuttuu Isännöintityöpaikka-palkinnoksi, sillä hyvä isännöintiyritys on myös hyvä työpaikka. Vuoden parhaat ja esimerkillisimmät isännöitsijät mittelöivät tuttuun tapaan Isännöitsijä-palkinnosta.

Ehdokashaku on auki 15. elokuuta saakka. Mukaan voi totuttuun tapaa ilmoittaa itsensä, kollegansa, isännöintiyrityksensä, kehityshankkeensa tai vaikka palvelukumppaninsa – kunhan kilpailun muut ehdot täyttyvät.

Isännöinnin “Oscarit” jaetaan Isännöintipäivien iltajuhlassa.

Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna toimitusjohtajat Harri Hiltunen Kiinteistöliitosta, Annukka Mickelsson Kiinteistönvälitysalan Keskusliitosta ja Miimu Airaksinen Suomen Rakennusinsinöörien Liitosta sekä toiminnanjohtaja Marianne Heikkilä Martoista ja kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta.

Tarkemmat hakuohjeet ja linkit ehdokasilmoittautumiseen.