Tässä ovat palkintovoittajat 2022

Isännöinnin ”Oscarit” eli tämän vuoden palkintovoittajat on julkistettu. Voittajat isännöitsijä Anne Pulkkinen ja kiinteistöassistentti Janika Palokangas kukitettiin Isännöintipäivien iltajuhlassa Jyväskylässä 21.9.

Janika Palokangas ja Anne Pulkkinen
Janika Palokangas ja Anne Pulkkinen voittivat Isännöintiliiton palkintokilpailun 2022. Kuva: Jarkko Laine.

Palkintoja jaettiin tällä kertaa kahdessa kategoriassa: Isännöitsijä 2022 ja Isännöintiammattilainen 2022. Kummassakin kilpasarjassa etsittiin ehdokkaiksi tekijöitä, jotka haluavat edistää koko toimialan arvostusta.

Kilpasarjojen lopulliset voittajat ratkaisiyleisöäänestys, joka päättyi 13.9. Kiitos kaikille äänestäjille!

Yleisöäänestyksessä oli mukana yhteensä kuusi finalistia, kahdessa kilpasarjassa. Finalistivalinnat mukaan ilmoittautuneista ehdokkaista oli tehnyt palkintoraati. Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna yhteysjohtaja Timo Tossavainen (Kiinteistöliitto), toimitusjohtaja Kirsi Hautala (Rakentamisen Laatu RALA ry), toiminnanjohtaja Anne Viita (Vuokralaiset VKL ry) ja vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa (Isännöintiliitto).

Tällä sivulla voit tutustua sekä palkintovoittajiimme että kisassa mukana olleisiin kaikkiin finalisteihin.

Isännöitsijä 2022 -finalistit

Isännöintiammattilainen 2022 -finalistit