Etsimme asumisen kehittäjiä

Isännöintiliiton myöntämä palkinto on kunnianosoitus innovatiivisesta ja edistyksellisestä työstä isännöinnin parissa. Isännöintiliitto palkitsee tänä vuonna isännöinnin tienraivaajia, joilla on rohkeutta kokeilla uutta.

Isännöitsijä 2018

Palkittava isännöitsijä kuuntelee asiakkaita ja kehittää asumista strategisesti. Ehdota tästä.

Isännöintiyritys 2018

Palkittava isännöintiyritys kuuntelee asiakkaita ja kehittää asumista strategisesti. Ehdota tästä.

Isännöintiteko 2018

Palkittava isännöintiteko on asiakaslähtöinen isännöinnin hanke, palvelu tai tuote, joka kehittää asumista strategisesti. Ehdota tästä.

Kerro, kuka mielestäsi ansaitsee tunnustuksen hyvästä isännöinnistä? Kaikkien ehdotusten tehneiden kesken arvotaan 100 € SuperLahjakortti.

Osallistujia voivat ehdottaa ehdokkaat itse, isännöintiliiton jäsenyritysten henkilöstö, isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit sekä Isännöintiliiton paikallisyhdistysten jäsenet. Palkittavan isännöitsijän on työskenneltävä Isännöintiliiton jäsenyrityksessä tai hänen on oltava Isännöintiliiton paikallisyhdistyksen jäsen. Palkittavan yrityksen on oltava Isännöintiliiton jäsenyritys. Palkittavan isännöintiteon on oltava Isännöintiliiton jäsenyrityksen tuote, palvelu tai hanke.

Voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivillä Lahdessa 12.9. Lahjakortin voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.