Isännöintiliiton palkintovoittajat 2020 julkaistiin

Isännöinnin tähtigaalassa palkittiin vastuullisia isännöinnin osaajia ja toimintatapoja. Asiantuntijoista koostunut palkintoraati valitsi yhteensä 12 finalistia neljässä kilpasarjassa. Lopulliset voittajat valittiin yleisöäänestyksellä, jonka tulokset julkistettiin 18.11. Isännöintipäivien virtuaaligaalassa.

Katso, keille Isännöintiliiton palkinnot menivät tänä vuonna.

Ehdokkaiksi olivat edellisvuosien tapaan tervetulleita isännöitsijät, isännöintiyritykset, projektit ja tuotteet kaikkialta Suomesta ja kaikenkokoisista yrityksistä. Palveluverkostokategoriaan voivat osallistua Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset.

Saimme paljon hyviä ehdokashakemuksia, joista finalistit valitsi palkintoraati. Valinnoissa painotettiin tämän vuoden teemaa, vastuullisuutta. Finalistin vastuullisuus voi näkyä esimerkiksi toimintatavoissa asiakkaiden ja yhteistyökumppanien suuntaan tai siinä, miten yritys ottaa vastuuta henkilöstöstään, alueestaan, ympäristöstä ja yhteiskunnasta.

Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toiminnanjohtaja Satu Grekin Kuntoutusyrittäjistä ja toimitusjohtaja Jyrki Laurikainen Raklista sekä asiantuntija (asuinrakennusten energiatehokkuus) Teemu Kettunen Motivalta.

Onnea kaikille voittajille ja finalisteille!

Isännöitsijä 2020 -finalistit

Isännöintiteko 2020 -finalistit