Ehdokkaiden ilmoittaminen Isännöintiliiton palkintokisaan on päättynyt. Saimme monia hyviä ehdotuksia, joiden pohjalta valitaan kunkin palkintokategorian finalistit. Finalisteille tiedotetaan finaalipaikasta elokuussa 2018.

Myös ehdotuksen antaneiden kesken arvottu 100 euron SuperLahjakortti on arvottu ja voittajalle ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Lämmin kiitos kaikille ehdotuksen jättäneille!

Palkitsemiskriteerit 2018

Tämän vuoden palkintojen teemoiksi on valittu asiakkaiden kuuntelu ja asumisen strateginen kehittäminen.

Isännöitsijä 2018

Palkittava isännöitsijä kuuntelee asiakkaita ja kehittää asumista strategisesti.

Isännöintiyritys 2018

Palkittava isännöintiyritys kuuntelee asiakkaita ja kehittää asumista strategisesti.

Isännöintiteko 2018

Palkittava isännöintiteko on asiakaslähtöinen isännöinnin hanke, palvelu tai tuote, joka kehittää asumista strategisesti.

Kilpailun säännöt

Osallistujia saattoivat tänä vuonna ehdottaa ehdokkaat itse, isännöintiliiton jäsenyritysten henkilöstö, isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit sekä Isännöintiliiton paikallisyhdistysten jäsenet. Palkittavan isännöitsijän on työskenneltävä Isännöintiliiton jäsenyrityksessä tai hänen on oltava Isännöintiliiton paikallisyhdistyksen jäsen. Palkittavan yrityksen on oltava Isännöintiliiton jäsenyritys. Palkittavan isännöintiteon on oltava Isännöintiliiton jäsenyrityksen tuote, palvelu tai hanke.

Finalisteille tiedotetaan finaalipaikasta henkilökohtaisesti elokuussa 2018. Voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivillä Lahdessa 12.9.

Kaikkien ehdotusten tehneiden kesken arvottiin 100 € SuperLahjakortti. Lahjakortin voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti.