Tässä ovat Isännöintiliiton palkintofinalistit

Isännöinnin tähtigaalassa palkitaan tänä vuonna yhteistyön taitajia. Asiantuntijoista koostunut palkintoraati on valinnut yhteensä 12 finalistia neljässä kilpasarjassa. Nyt on sinun vuorosi vaikuttaa ja äänestää omat suosikkisi voittoon.

Palkintojen teemana on tänä vuonna yhteistyö. Isännöintiliiton 15-vuotisjuhlavuoden kunniaksi esiin nostetaan yhteistyökykyisiä isännöinnin osaajia ja isännöinnin toimintatapoja, jotka edistävät hyvää yhteistyökulttuuria.

Saimme poikkeuksellisen paljon hyviä ehdokkaita, joista palkintoraati on valinnut finalistit. Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toimitusjohtaja Jarno Tuimala Kiinkosta ja yhteysjohtaja Timo Tossavainen Kiinteistöliitosta.

Äänestä vuoden parhaita

Finalisteista valitaan lopulliset voittajat tänä vuonna ensi kertaa yleisöäänestyksellä. Äänestysaikaa on Isännöintipäiville 18.9. klo 12.00 asti.

Finalisteista valitaan lopulliset voittajat tänä vuonna ensi kertaa yleisöäänestyksellä, joka jatkuu Isännöintipäiville asti.

Äänestykseen voivat osallistua isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit sekä Isännöintiliiton jäsenyritysten edustajat ja jäsenyhdistysten jäsenet. Äänestää eivät kuitenkaan voi Isännöintiliiton henkilökuntaan ja hallitukseen kuuluvat ihmiset. Eniten yleisöääniä saaneet voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivien iltajuhlassa 18. syyskuuta. Tule mukaamme jännittämään, keille isännöintialan ”Oscarit” tänä vuonna menevät.

Onnea kaikille finalisteille ja lämmin kiitos osallistumisesta kisaan niille ehdokkaille, jotka eivät tällä kertaa tulleet valituksi kärkikolmikoihin.

Äänestä

Isännöitsijä 2019 -finalistit