Isännöintiliiton palkintofinalistit 2020 ovat tässä

Isännöinnin tähtigaalassa palkitaan tänä vuonna vastuullisia isännöinnin osaajia ja toimintatapoja. Asiantuntijoista koostunut palkintoraati on valinnut yhteensä 12 finalistia neljässä kilpasarjassa. Lopulliset voittajat valitaan yleisöäänestyksellä, anna äänesi suosikeillesi

Ehdokkaiksi olivat edellisvuosien tapaan tervetulleita isännöitsijät, isännöintiyritykset, projektit ja tuotteet kaikkialta Suomesta ja kaikenkokoisista yrityksistä. Palveluverkostokategoriaan voivat osallistua Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset.

Saimme paljon hyviä ehdokashakemuksia, joista finalistit valitsi palkintoraati. Valinnoissa painotettiin tämän vuoden teemaa, vastuullisuutta. Finalistin vastuullisuus voi näkyä esimerkiksi toimintatavoissa asiakkaiden ja yhteistyökumppanien suuntaan tai siinä, miten yritys ottaa vastuuta henkilöstöstään, alueestaan, ympäristöstä ja yhteiskunnasta.

Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toiminnanjohtaja Satu Grekin Kuntoutusyrittäjistä ja toimitusjohtaja Jyrki Laurikainen Raklista sekä asiantuntija (asuinrakennusten energiatehokkuus) Teemu Kettunen Motivalta.

Yleisöäänillä valitut voittajat palkitaan 18.11.2020 Isännöintipäivien virtuaalitapahtumassa.

Onnea kaikille finalisteille ja lämmin kiitos osallistumisesta kisaan niille ehdokkaille, jotka eivät tällä kertaa tulleet valituksi kärkikolmikoihin.

Isännöitsijä 2020 -finalistit

Isännöintiteko 2020 -finalistit