Isännöintiliiton palkintofinalistit 2021 julki

Isännöintiliiton palkintokilpailun 12 finalistia on valittu. Nyt on sinun vuorosi vaikuttaa ja äänestää omat suosikkisi voittoon. Kunkin kilpasarjan eniten ääniä saaneet voittajat julkistetaan 10.11. Isännöintipäivillä Turussa.

Lämmin kiitos kaikille Isännöintiliiton palkintokisaan ehdokkaansa ilmoittaneille. Saimme tänä vuonna ehdokasilmoittautumisen yhteensä miltei 80 ehdokkaasta, joista 12 on nyt valittu finaaliin. Kurkkaa finalistit alta ja vaikuta voittajavalintoihin antamalla äänesi suosikeillesi. Ketkä nousevat lavalle marraskuussa, kun “isännöinnin Oscarit” jaetaan Turussa?

Vuonna 2021 Isännöintiliitto palkitsee osaamista neljässä kategoriassa. Kuhunkin on valittu kolme finalistia jatkoon:

• Isännöintiammattilainen 2021
  • Isännöitsijä 2021
  • Isännöintityöpaikka 2021
  • Asumisteko 2021

Finalistivalinnat ehdokkaista on tehnyt asiantuntijoista koostuva palkintoraati. Finalistit valinneen palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna kehitysjohtaja Miimu Airaksinen SRV Yhtiöt Oyj:stä, pääsihteeri Marianne Heikkilä Marttaliitosta, toimitusjohtaja Harri Hiltunen Kiinteistöliitosta, toimitusjohtaja Annukka Mickelsson Kiinteistönvälitysalan Keskusliitosta ja kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa Isännöintiliitosta.

Sarjoihin toivottiin tänä vuonna ehdokkaiksi vuoden parhaita tekijöitä, tekoja ja työpaikkoja. Ehdokkaiksi olivat  tervetulleita isännöitsijät ja isännöintiyrityksissä työskentelevät muut ammattilaiset sekä isännöintiyritykset kaikkialta Suomesta. Asumisteko-sarjaan saattoivat ilmoittaa tuotteensa, palvelunsa tai hankkeensa niin Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset kuin Isännöintiliiton jäsenyritykset ja jäsenyhdistyksetkin.

Tutustuthan finalisteihin alla olevien esittelyjen kautta ennen äänestystä.

ÄÄNESTYKSEEN

Onnea kaikille finalisteille yleisöäänestykseen!

Isännöitsijä 2021 -finalistit

Isännöintiammattilainen 2021 -finalistit