Palkintojen 2019 teemana yhteistyö

Ehdokashaku Isännöitsijä 2019, Isännöintiyritys 2019, Isännöintiteko 2019 ja Palveluverkosto-yritys 2019 -palkintoihin on päättynyt. Kiitos kaikille ehdokkaan ilmoittaneille.

Finalistit julkistetaan ennen Isännöintipäiviä elokuussa.

Palkintojen teemana on tänä vuonna yhteistyö. Isännöintiliiton 15-vuotisjuhlavuoden kunniaksi esiin nostetaan yhteistyökykyisiä isännöinnin osaajia ja isännöinnin toimintatapoja, jotka edistävät hyvää yhteistyökulttuuria. Ehdokkaiksi ovat tervetulleita isännöitsijät, isännöintiyritykset, projektit ja tuotteet kaikkialta Suomesta ja kaikenkokoisista yrityksistä. Palveluverkostokategoriaan voivat osallistua Isännöintiliiton Palveluverkostoon kuuluvat yritykset.*

Finalistit julkistetaan ennen Isännöintipäiviä elokuussa, ja voittajat nousevat palkintolavalle Isännöintipäivien iltajuhlassa järjestettävässä palkintogaalassa 18.9.2019, Helsingissä.

Palkitsemiskriteerit 2019

Palkintojen teemaksi on vuonna 2019 valittu yhteistyö.

Isännöitsijä 2019

Palkittava isännöitsijä on esimerkillinen arjen kumppani ja toimii menestyksekkäästi yhteistyössä kollegoiden, asiakkaiden, verkostojen ja sidosryhmien kanssa.

Isännöintiyritys 2019

Palkittava isännöintiyritys on esimerkillinen palvelukumppani, joka vaalii toiminnassaan yhteistyötä edistäviä toimintatapoja. Yrityksellä on toimivat prosessit asiakasyhteistyön tai kumppaniyhteistyön toteuttamiseen.

Isännöintiteko 2019

Palkittava isännöintiteko on yhteistyönä syntynyt tai hyvää yhteistyökulttuuria edistävä isännöinnin hanke, palvelu tai tuote.

Palveluverkostoyritys 2019

Palkittava yritys kuuluu Isännöintiliiton Palveluverkostoon, ja sen toimintatavat tai tuotteet edistävät hyvää yhteistyötä ja kumppanuutta.

*Kilpailun säännöt

Osallistujia saavat ehdottaa isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit sekä Isännöintiliiton jäsenyritysten edustajat ja jäsenyhdistysten jäsenet. Myös itseään, hankettaan, palveluaan tai yritystään saa ehdottaa. Kilpailuun voi hyvin ilmoittautua mukaan, vaikka olisikin ollut ehdokkaana tai finalistina Isännöintiliiton palkintoihin aiemmin – palkitsemiskriteerit vaihtuvat vuosittain.

Palkittavan isännöitsijän on työskenneltävä Isännöintiliiton jäsenyrityksessä tai hänen on oltava Isännöintiliiton jäsenyhdistyksen jäsen. Palkittavan yrityksen on oltava Isännöintiliiton jäsenyritys. Palkittavan isännöintiteon on oltava Isännöintiliiton jäsenen tuote, palvelu tai hanke. Palkittavan palveluverkostoyrityksen on kuuluttava Isännöintiliiton Palveluverkostoon.

Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat tänä vuonna asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta, toimitusjohtaja Jarno Tuimala Kiinkosta ja yhteysjohtaja Timo Tossavainen Kiinteistöliitosta. Raati valitsee kunkin palkintosarjan finalistit.
Finalisteista valitaan lopulliset voittajat tänä vuonna ensi kertaa yleisöäänestyksellä, joka jatkuu Isännöintipäiville asti. Äänestykseen voivat osallistua isännöintiyritysten asiakkaat ja yhteistyökumppanit sekä Isännöintiliiton jäsenyritysten edustajat ja jäsenyhdistysten jäsenet. Äänestää eivät kuitenkaan voi Isännöintiliiton henkilökuntaan ja hallitukseen kuuluvat ihmiset. Eniten yleisöääniä saaneet voittajat julkistetaan palkintogaalassa Isännöintipäivillä Helsingissä 18.9.2019.

Kaikkien ehdotusten tehneiden kesken on arvottu 100 € SuperLahjakortti. Lahjakortin voittajalle on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Alle on koottu tietoa Isännöintiliiton palkintofinalisteista ja -voittajista vuosilta 2017-2018.