Koko taloyhtiön Kotitalo

Kotitalo-lehti on uudistuneen verkkolehden ja tilausmallin myötä jatkossa koko taloyhtiön käytössä.

Kotitalo-lehti on nyt koko talo­yhtiön asumisen ajankohtaismedia. Kotitalo edistää isännöinnin arvostusta sekä asiakkaidesi ymmärrystä taloyhtiöasumisen asioista ja helpottaa samalla työtäsi. Kotitalo on ainoa media, jossa isännöinnin näkökulma tuodaan aina esiin. Sen tarkoitus on helpottaa isännöinnin arkea.

Verkkolehden uudistuksen myötä uudistimme Kotitalon tilausmallin. Uudistus tulee voimaan ensi vuoden alusta.
Jatkossa Kotitalon tilaus on koko taloyhtiölle, jotta laadukkaista asumisen sisällöistä hyötyvät kaikki osakkaat ja asukkaat. Kotitalo helpottaa isännöinnin työtä eniten, kun ymmärrys taloyhtiö­asumisen asioista paranee koko talo­yhtiössä.

Kotitalo vaikuttaa yhä laa­jempaan asiakasmäärään ja ympäröivään yhteiskuntaan kasvattaen samalla isännöinnin arvostusta, ymmärrystä ja mainetta. Syksyllä strategia­uudistusta varten tehdyssä jäsenkyselyssämme nousi vahvasti esiin toive parantaa juuri näitä asioita.

Tilaa Kotitalo asiakkaillesi tai ilahduta heitä kahdella näytelehdellä:

kotitalolehti.fi tai tilaajapalvelu
tilaukset@kotitalolehti.fi,
puh. 050 533 5123.
Tilaushinta taloyhtiölle on 150 euroa /vuosi (sis. alv.).

Taloyhtiötilauksella talo­yhtiön osakkaat ja asukkaat saavat lukuoikeuden uudistuneeseen kotitalolehti.fi-­verkkolehteen ja hallitus vuoden paperilehdet, 8 numeroa. Osakkaat ja asukkaat saavat avaimet verkkolehteen tekemällä taloyhtiökoodilla käyttäjä­tunnukset kotitalolehti.fi:ssä. Taloyhtiökoodi löytyy jokaisen paperilehden takakannesta osoitteen yläpuolelta.

Kotitalo on isännöinnin asiakaslehti ja tarjolla kaikkien Isännöintiliiton jäsenyritysten asiakkaille ja muille talo­yhtiöasumisesta kiinnostuneille.