Tervetuloa Energiaseminaariin 6.2.2020

Isännöintiliitto järjestää 6.2. energiateemaisen koulutustapahtuman Helsingissä. Asiantuntijoiden puheenvuoroissa energiakysymyksiin paneudutaan niin lainsäädännön, rahoituksen, ympäristön kuin case-esimerkkienkin kautta.

Isännöintiliiton asiantuntijat Reetta Yrttimaa ja Marianne Falck-Hvilstafeldt johdattavat kuulijat siihen, millainen on isännöinnin asiantuntijarooli energiakysymyksissä. Jaana Sallmén jatkaa teemaa kertomalla energia­tehokkuusdirektiivin muutosten vaikutuksista.

Energiatehokkaan asumisen edistäminen vaatii paitsi tietoa, myös investointeja. Rakennus­neuvos Jyrki Kauppinen ympäristöministeriöistä kertoo haettavissa olevasta energia-avustuksesta, ja ylitarkastaja Kari Lappalainen ARA:sta puhuu sähköautojen lataus­infran avustusten säännöistä ja hakemisesta.

Päivä päättyy case-esimerkkeihin energiahankkeista.

Ilmoittaudu mukaan