Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä. Sisältö: Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt asukkaille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt hallituksille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt isännöinnille Tarra1: Käytämme taloyhtiösivuja Tarra2: Käytämme taloyhtiösivuja Tiedote1A: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1B: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote1C: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1D: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote2A: Asukastunnukset sivuille Tiedote2B: Asukastunnukset sivuille Tiedote4: Suunnitteletko remonttia? Tiedote5: Selkeyttä vastuunjakoon Tiedote6: Energiansäästövinkkejä Tiedote7: Yhtiökokoustietoa Tiedote8: Uusi hallituksen jäsen Tiedote9: Talven vinkkejä Video: Taloyhtiösivut aktiiviseen käyttöön