Isännöinti Granbergilla kehitetään asiakasviestintää
Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Isännöintiyritys 2017 -finalisti Isännöinti Granberg Oy on jatkanut asiakasviestinnän kehittämistä menestyksekkäästi.
Taloyhtiöelämään liitetään usein ongelmia, kuten riitoja ja häiriöitä. Isännöintialan laajan kyselyn mukaan asukkaat ovat kuitenkin tyytyväisiä asumiseensa. Tämän kevään aikana noin 3000 asukasta on kertonut...
Taloyhtiöiden sosiaaliset ongelmat kasvattavat isännöinnin työmäärää. Asumisneuvonnan tarve näkyy asunto-osakeyhtiöissä, toteaa Isännöintiliitto.
Helppokäyttöinen palvelu selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyrityksille arvokasta tietoa asukkaiden tarpeista.
Tiedote Asumisen palveluiden tuottaminen isännöintipalvelujen rinnalla on iso mahdollisuus tulevaisuuden isännöinnille. Kirkkonummen Huolto tarttui mahdollisuuteen ja suunnitteli asumispalveluiden verkkokaupan, joka sai Isännöintiteko 2017 -palkinnon. Asumispalvelujen...
Tiedote Isännöintiyritys 2017 -palkinnon on saanut Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, joka palvelee osakkaita ja hallituksia sähköisesti ja kehittää digitaalista toimintakulttuuria jatkuvasti. Yrityksen asiakaspalvelu toimii esimerkiksi...
Kotitalo-lehti on uudistuneen verkkolehden ja tilausmallin myötä jatkossa koko taloyhtiön käytössä.
Asukkaan kuolema taloyhtiössä koskettaa omaisten lisäksi muun muassa naapureita, hallitusta ja isännöintiä, ja vaatii kaikilta ripeitä otteita. Surun lisäksi työmäärä ja kustannukset voivat olla järkytys.
Lakiasiantuntija vastaa
Lakiasiantuntija vastaa