Jäsenohje: Henkilöstökokemuksen mittaaminen Jäsenohje: Henkilöstökokemuksen mittaaminen Jäsenohjeet Miksi henkilöstön tyytyväisyyttä työhön, työkavereihin ja yritykseen pitää mitata? Kun henkilöstö voi hyvin, myös asiakkaat saavat parempaa palvelua. Miten mittaa henkilöstön tyytyväisyyttä?
Jäsenohje: Näin johdat taloyhtiötä, taloyhtiön asukas- ja strategiakyselyt Jäsenohje: Näin johdat taloyhtiötä, taloyhtiön asukas- ja strategiakyselyt Jäsenohjeet Miksi kannattaa tehdä asukaskyselyitä tai laajempia taloyhtiön strategiakyselyitä? Miten kyselyiden avulla johdetaan asiakkuuksia? Miten kyselyitä tehdään, tarvitsenko kumppanin avuksi?
Jäsenohje: Taloyhtiöstrategia ja taloyhtiön johtaminen Jäsenohje: Taloyhtiöstrategia ja taloyhtiön johtaminen Jäsenohjeet Mikä on taloyhtiöstrategia? Miten strategia tehdään ja ketkä osallistuvat sen tekoon? Miten kiteytät strategian helposti ymmärrettäväksi pariksi lauseeksi?
Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohje: Isännöinnin eettiset ohjeet Jäsenohjeet Mitä ovat isännöinnin eettiset ohjeet? Miksi ne on tehty ja kenelle tarkoitettu? Onko sinulla kysyttävää eettisistä ohjeista?
Jäsenohje: Uuden työntekijän perehdyttäminen isännöintiyrityksessä Jäsenohje: Uuden työntekijän perehdyttäminen isännöintiyrityksessä Jäsenohjeet Milloin perehdytys alkaa ja päättyy? Miten perehdyttäminen toteutetaan? Millainen on hyvä perehdyttämissuunnitelma? Hyödynnä myös mallipohja perehdyttämissuunnitelman tekemiseen.
Jäsenohje: Kunnossapitotarveselvitys Jäsenohje: Kunnossapitotarveselvitys Jäsenohjeet Mitä hallituksen viiden vuoden kunnossapitotarveselvitys sisältää ja kuka sen laatii? Miten kunnossapitotarveselvitys käsitellään yhtiökokouksessa?