Muut jäsenedut

Isännöintiliiton yritysjäsenenä saat rahanarvoisia etuja ja alennuksia eri tahoilta.

Alennukset ja edut

Isännöinnin auktorisointi ISA ry

• Alennus auktorisointimaksusta -100 €
  • Alennus vuosimaksusta -50 €

ISA-yhdistyksen verkkosivut

Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy

Jäsenille maksuton puhelinneuvonta sekä jäsenhinnoitellut lakipalvelut. Lue tarkemmat tiedot Isännöintiliiton tarjoamista lakineuvontapalveluista.

Talopesulat Oy/Talpet

20 % alennus kaikista tuotteista Isännöintiliiton yritysjäsenille. Ota yhteyttä:
Jorma Hyrske, jorma.hyrske@talpet.fi, p. 040 5011156

Talpetin sivut

Rakennustieto Oy

15 % alennus Rakennustiedon kustantamista kirjoista, kun tilauksen yhteydessä maininta, että on Isännöintiliiton yritysjäsen. Tilaukset osoitettava osoitteeseen kari.jokitalo@rakennustieto.fi

Rakennustiedon sivut

Intrum Justitia Oy

Luottotieto- ja perintäpalvelua vuosihintaan 95 € +alv (norm. 195 € +alv)

Vuosisopimushinta Intrum Justitian asiakkaiden asiakasyhtiöille 25 € +alv

Lisätietoja saa numerosta 09 2291 1600 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info.finland@intrum.com

Intrum Justitian sivut

Suomen Tilaajavastuu Oy

Suomen Tilaajavastuu Oy tarjoaa Isännöintiliiton jäsenille seuraavat jäsenedut:

Isännöintiliiton jäsenet saavat 20% alennusta Luotettava Kumppani -palvelun vuosimaksusta. Luotettava Kumppani -ohjelma hoitaa toimittajan ja urakoitsijan puolesta tilaajavastuulain edellyttämien tietojen noutamisen eri rekistereistä ja pitää tiedot aina ajan tasalla.

Isännöintiliiton jäsenet saavat myös Valvoja -työkalusta 15% alennuksen ensimmäiselle vuodelle mikäli sopimus solmitaan ajalla 1.1.2015-31.12.2015. Valvoja-palvelu on tilaajavastuulain noudattamista ja seurantaa helpottava työkalu eri kokoisten organisaatioiden käyttöön yrityksen koosta tai toimialasta riippumatta.

Isännöintiliiton jäsenet saavat VALTTI-henkilökorteista 15% alennuksen. Veronumero.fi on maksuton palvelu työntekijöiden veronumerojen ilmoittamiseksi. Jatkossa Veronumero.fi palvelun kautta voi tehdä veromenettelylain vaatimat ilmoitukset yhteisiltä rakennustyömailta Verohallinnolle.