Kotitalo

Kotitalo on nyt koko taloyhtiön ajankohtaismedia ja entistä vaikuttavampi isännöinnin asiakaslehti. Taloyhtiötilauksella hallituksen jäsenet saavat 8 kertaa vuodessa paperilehden ja kaikki asukkaat ja osakkaat verkkolehden käyttöönsä.

PALAUTETTA KOTITALON LUKIJOILTA:

”Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.”

”Hyvää taloyhtiötietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.”

”Kotitalon jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.”

”Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.”

Lukevatko asiakkaasi jo Kotitaloa?

Kotitalo-media tarjoaa taloyhtiöasumisen tietoa ja ajankohtaisia juttuja koko taloyhtiölle: hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.

Paperinen Kotitalo-lehti antaa taloyhtiönsä kehittämisestä kiinnostuneille hallituksille eväät punnittuihin päätöksiin. Kahdeksan kertaa vuodessa ilmestyvä lukupaketti tuo kiinteistöalan luotettavimmat asiantuntijat ja kiinnostavimmat ilmiöt suoraan taloyhtiön päättäjien käsiin.

Taloyhtiöasumisen tieto ja arjen neuvot löytyvät Kotitalon verkkolehdestä. Verkkolehteä voivat lukea kaikki osakkaat ja asukkaat omilla tunnuksillaan. Käyttäjätunnukset voi tehdä taloyhtiökoodilla, joka löytyy paperisen Kotitalon takakannesta. Asukkaat ja osakkaat saavat koodin myös Kotitalon tilaajapalvelusta.

Haluan tilata lehden asiakkailleni tai kuulla lisää

Kotitalo-lehden tilaajapalvelu:

tilaukset@kotitalolehti.fi.

Näin Kotitalo auttaa työssäsi:

• Kotitalon avulla asiakkaasi ymmärtävät isännöintipalvelun arvon ja tärkeyden. Isännöitsijä esiintyy Kotitalossa asiantuntevana ammattilaisena.
  • Kotitalo säästää isännöinnin aikaa avaamalla hallituksen ja isännöinnin rooleja ja työnjakoa.
  • Vastuullinen isännöinti huolehtii asiakkaistaan varmistamalla, että hallitus saa oikeaa ja tärkeää tietoa toimintansa tueksi. Tämä tieto löytyy Kotitalosta.

Kotitalo, Edit, Kotitalo-lehti