Kotitalo-media

Kotitalo on taloyhtiöasumisen suunnannäyttäjä. Se tarjoaa konkreettisia ratkaisuja ja vinkkejä sekä ajankohtaisia asumisen puheenaiheita taloyhtiön hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.

PALAUTETTA KOTITALON LUKIJOILTA:

”Kotitalossa on paljon neuvoja, joiden avulla taloyhtiön asioita voi hoidella sujuvammin.”

”Hyvää taloyhtiötietoa helposti ymmärrettävässä muodossa.”

”Kotitalon jokaisessa numerossa on ajankohtaisia artikkeleita, joita olemme jakaneet esimerkiksi taloyhtiömme ilmoitustaululle tiedoksi.”

”Ajankohtaista tietoa, punnittua puhetta ja vinkkejä hallitustyöskentelyyn.”

Lukevatko asiakkaasi jo Kotitaloa?

Kotitalo-media tarjoaa taloyhtiöasumisen tietoa ja ajankohtaisia juttuja koko taloyhtiölle: hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.

Paperinen Kotitalo-lehti ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa ja tarjoaa tuhdin lukupaketin taloyhtiömaailman ajankohtaisista aiheista. Laadukas lehti auttaa taloyhtiöissä asuvia tai niiden parissa työskenteleviä luomaan yhdessä taloyhtiöihin maailman parasta asumista.

Taloyhtiöasumisen tuorein tieto ja arjen neuvot löytyvät Kotitalon verkkolehdestä osoitteesta kotitalolehti.fi. Verkkolehteä voivat lukea kaikki taloyhtiön osakkaat ja asukkaat omilla tunnuksillaan. Käyttäjätunnukset voi tehdä taloyhtiökoodilla, joka löytyy paperisen Kotitalon takakannesta. Asukkaat ja osakkaat saavat koodin myös Kotitalon tilaajapalvelusta.

Haluaisiko asiakasyhtiösi lukea Kotitaloa?

Kotitalo-lehden tilaajapalvelu:

tilaukset@kotitalolehti.fi.

Isännöintiliiton jäsenyrityksen työntekijänä pääset luomaan omat tunnukset kotitalolehti.fihin suoraan sähköpostiosoitteellasi. Näin luot tunnukset jäsenenä.

Kotitalo, Edit, Kotitalo-lehti