Isännöintiyritys 2017: Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy

Tiedote

Isännöintiyritys 2017 -palkinnon on saanut Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, joka palvelee osakkaita ja hallituksia sähköisesti ja kehittää digitaalista toimintakulttuuria jatkuvasti.

Yrityksen asiakaspalvelu toimii esimerkiksi chatin kautta, hallituksen kokouksia hoidetaan verkossa ja sähköisellä allekirjoituksella nopeutetaan toimintaa.

Taloyhtiösivut toimivat asiakkaan tietopankkina, jolloin halutun tiedon voi jakaa taloyhtiöiden hallituksille, osakkaille ja asukkaille saman tien. Taloyhtiökohtaiset verkkosivut ovat olleet käytössä jo vuodesta 2000.

Verkkopalvelussa hallitukset voivat halutessaan tarkistaa taloyhtiön maksuvalmiuden ja laskut vaikka päivittäin. Kehitysjohtaja Nina Gromoffin mukaan avoimuus on lisännyt isännöintiyrityksen ja asiakkaan välistä luottamusta.

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy:n Esko Pietikäinen, Essi Liljemark ja Nina Gromoff. Kuva: Anne Vatén.

– Toimistomme on saanut asiakkailta erityiskiitoksia tavoitettavuudesta ja modernien viestintäkanavien käytöstä. Yksi syy henkilöstön viihtyvyyteen ovat sähköiset järjestelmät, jotka tuovat uusia ratkaisumalleja hektiseen työtahtiin, kertoo toimitusjohtaja Esko Pietikäinen.

Tällä hetkellä Helsingin Seudun Isännöitsijät isännöi 480 taloyhtiötä ja työllistää 47 työntekijää. Sen liikevaihto oli viime vuonna 5 miljoonaa euroa.

Isännöintiliiton palkinnot jaettiin Isännöintipäivillä Tampereella 7. syyskuuta. Isännöintipäivät on isännöintialan suurin vuosittainen tapahtuma, jonne alan ammattilaiset kokoontuvat kouluttautumaan ja verkostoitumaan.

Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alalla ansioituneita isännöintiyrityksiä, isännöitsijöitä ja isännöintitekoja. Tänä vuonna Isännöintiliiton palkintojen teemana oli digitalisaatio. Isännöintiyritys 2017 -kategoriassa etsittiin yritystä, joka on panostanut digitaalisiin palveluihin ja hyödyntää monipuolisesti digitaalisuutta asiakkaiden hyväksi.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Esko Pietikäinen, esko.pietikainen@hsi.fi, Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy
Kehitysjohtaja Nina Gromoff, nina.gromoff@hsi.fi, Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy
Viestinnän suunnittelija Meri Siippainen, meri.siippainen@isannointiliitto.fi, 050 5522971, Isännöintiliitto

Uutishuoneeseen