Kymmenen isännöintialalla ansioitunutta sai ansiomerkin 2017

Vuonna 2017 Isännöintiliitto myönsi 9 ansiomerkkiä ja yhden kultaisen ansiomerkin.

Isännöintiliitto myöntää ansiomerkkejä tunnustukseksi pitkäaikaisesta työstä Isännöintiliiton jäsenyhdistyksen tai -yrityksen, Isännöintiliiton tai isännöintitoimialan hyväksi.

Isännöintiliiton ansiomerkkiAnsiomerkki myönnettiin viime vuonna seuraaville henkilöille:

• Hirvonen Mikko, Savonlinnan Isännöintikeskus Oy
  • Kortesoja Juha, Oulun Kiinteistötieto Oy
  • Kotti Sirkka, Isännöinti Ilkka Saarinen Oy
  • Männistö Ilmari, Enermatic Oy / As Oy Harakkakallio
  • Mäntynen Tuula, Isännöinti Ilkka Saarinen Oy
  • Saarinen Kristina, Isännöinti Ilkka Saarinen Oy
  • Salo Anna, Isännöinti Ilkka Saarinen Oy
  • Salo Juha, Taloisännöitsijät Oy
  • Tuusa Marjo, Varsinais-Suomen Isännöitsijät ry

Isännöintiliiton kultainen ansiomerkki

Kultaisen ansiomerkin Isännöintiliitto myöntää poikkeuksellisen ansiokkaasta toiminnasta Isännöintiliiton hyväksi tai toiminnasta isännöintitoimialan hyväksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti. Vuonna 2017 Isännöintiliitto myönsi ansiomerkin Isännöintiliitossa johtajana toimineelle Kaisa Leiwolle.

Tiedätkö jonkun, joka ansaitsisi tunnustusta työstään?

Isännöintiliiton jäsen tai hallitus voi ehdottaa ansiomerkkiä isännöintialaan liittyvissä tehtävissä ansioituneille henkilöille. Ehdotuksen ansiomerkin saajaksi voi jättää Isännöintiliiton sivuilla sähköisellä lomakkeella.

Lue lisää ansiomerkeistä.