Anu Heimala aloittaa myyntiasiantuntijana Isännöintiliitossa

Kuva: Oiva Isännöinti Noste Oy

Anu Heimala on nimitetty Isännöintiliiton myyntiasiantuntijaksi. Hän siirtyy tehtävään Oiva Isännöinti Noste Oy:stä, missä hän työskenteli isännöitsijänä.

Isännöintiliiton myyntiasiantuntijana Anu Heimala vastaa lisämaksullisten jäsentuotteiden ja yritysjäsenyyden myynnistä. Hän aloittaa tehtävässään 2.5.2024.

Heimala tulee työskentelemään osana jäsenpalvelu- ja kehitysyksikköä. Yksikön päätehtävä on huolehtia siitä, että Isännöintiliitto tuottaa jäsenilleen oikeanlaisia palveluja.

– Olen iloinen siitä, että saamme Anun myötä Isännöintiliittoon roppakaupalla osaamista ja kokemusta isännöinnin arjesta. Anu on kokenut isännöitsijä ja rautainen ammattilainen, jolla on sekä myyntikokemusta että järjestötaustaa. Hän on myös hyvin verkostoitunut ja tuntee jo tuotteemme. Eli kaikin puolin täydellinen henkilö tehtävään, jäsenpalvelu- ja kehitysyksikköä luotsaava Reetta Yrttimaa sanoo.

Heimalalla on lähes 13 vuoden kokemus isännöinnistä. Hän on suorittanut isännöinnin ammattitutkinnon ja erikoisammattitutkinnon. Aikaisemmalta koulutukseltaan hän on datanomi. IT-alalla Heimala ehti toimia 15 vuotta.

– Ennen isännöintialalle siirtymistä tein kompetenssikehitystä ja toimin muun muassa Office-tuotteiden kouluttajana. IT-osaaminen on joka liiketoiminnan perusta, ja siitä on ollut hyötyä myös isännöintialalla, Heimala sanoo.

Heimala on toiminut myös Keski-Suomen Ammatti-Isännöitsijöiden hallituksessa. Hän on kiinnostunut järjestötyöstä ja edunvalvonnasta.

– Miellän myös isännöitsijän työn yhdenlaiseksi edunvalvonnaksi. Isännöitsijä huolehtii siitä, että osakkaiden yhdenvertaisuus toteutuu taloyhtiön päätöksenteossa. Olen innoissani tulevasta tehtävästä ja erityisesti jäsenyritysten edustajien tapaamisesta ja alan kehittämisestä Isännöintiliiton jäsenyyksien ja jäsentuotteiden kautta.