Azets on ostanut Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:n

Taloushallinnon, palkanlaskennan ja HR-palveluiden Pohjoismaiden johtava toimija laajentaa Suomessa liiketoimintaansa ja tarjoaa jatkossa laadukkaita isännöintipalveluita taloyhtiöille. Azets on ostanut Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy:n, jonka liikevaihto oli vuonna 2016 lähes 3 miljoonaa euroa.

– Kiinteistön käyttäjät ovat yhä vaativampia digitaalisten työkalujen sekä palveluiden sisällön ja laadun suhteen. Azetsilla on paljon annettavaa isännöintiin ja asukasviestintään prosessien automatisointiosaamisen ja asiakasportaalien kehittämisen kautta. Tavoitteenamme on luoda sujuvaa ja viihtyisää asumista sekä kohottaa asuntojen ja kiinteistöjen arvoa, kertoo Azetsin kehitysjohtaja Jaana Palomäki yrityksen tiedotteessa.

Isännöitsijätoimisto Jarmo Rantamäki Oy ISA jatkaa toimintaansa nykyisellä brändillään ja toiminimellään. Jarmo Rantamäki jatkaa Isännöinti Rantamäen toimitusjohtajana.

– Aiomme tulevaisuudessakin toimia alan edelläkävijänä. Varmistamme nyt asemamme uusien resurssien ja viimeisimpien työkalujen avulla. Azets osoittautui meille juuri oikeaksi omistajaksi, koska heilläkin on intressi kehittyä ja kasvaa, sanoo Rantamäki.

Isännöinti Rantamäki henkilökuntineen muuttaa syksyllä keskeisellä paikalla sijaitsevaan Azets-taloon Elielinaukio 5B:hen.

Takaisin Uutishuoneeseen