Colliers International ostaa Ovenian

Maailman johtava kiinteistöjohtamisalan yritys Colliers International ilmoitti tänään ostavansa Ovenia Groupin, Suomen johtavan kiinteistöjohtamis- ja isännöintipalveluja tarjoavan yrityksen.

Viimeisen kahdentoista kuukauden aikana Ovenia on tuottanut yli 45 miljoonaa euroa liikevaihtoa. Ovenia tulee toimimaan Suomessa jatkossa nimellä Colliers International Finland.

Colliers International Finlandin toimitusjohtaja Sirpa Ojala.

Ovenia perustettiin vuonna 1980 ja sen pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Ovenia Groupiin kuuluvat Ovenia Oy, Ovenia Isännöinti Oy ja Realprojekti Oy ja yritys työllistää 550 henkilöä.Tytäryhtiöineen Ovenia tarjoaa kaupallisia kiinteistöjohtamispalveluita kiinteistösijoittajille ja kiinteistöjä käyttäville yrityksille, kiinteistöjen kehitys- ja konsultointipalveluja, kauppakeskusten johtamispalveluja sekä asuinkiinteistöjen isännöintipalveluja.

– Kun Ovenia rakentui ja kasvoi nykymuotoonsa, se kolminkertaistui alkuperäisestä Ovenia Oy:stä. Nyt on seuraavan kasvuvaiheen aika, yhdessä alan kansainvälisen markkinajohtajaosaajan kanssa. Johtotiimimme on innoissaan Colliers Internationaliin liittymisestä, koska tulemme hyötymään heidän resursseistaan ja ainutlaatuisesta yrityskulttuuristaan sekä heidän kyvystään palvella asiakkaita sekä paikallisesti että maailmanlaajuisesti, toimitusjohtjaa Sirpa Ojala sanoo lehdistötiedotteessa.

Uutishuoneeseen