Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi

HAKU ON PÄÄTTYNYT

Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat ja aikataulut käsissäsi?

SAATAT OLLA ETSIMÄMME, SILLÄ HAEMME OSAAVAAN JA ILOISEEN TIIMIIMME ASIAKASLEHTIEN TUOTTAJAA / VIESTINTÄASIANTUNTIJAA

Isännöintiliiton Mielipidevaikuttamisen palvelut -yksikössä tuotamme inspiroivia sisältöjä taloyhtiöasumisen aiheista esimerkiksi palkittuun Kotitalo-lehteen, isännöintiyritysten asiakaslehtiin, kotitalolehti.fi-verkkopalveluun sekä isännöintiyrityksiä ja taloyhtiöasukkaita palveleviin digitaalisiin viestintätuotteisiin. Haemme osaavaan tiimiimme jäsenyritysten asiakaslehtien kokonaisuudesta vastaavaa reipasta viestinnän ammattilaista, joka hallitsee asiakaslehden tuotantoprosessin alusta loppuun. Lisäksi etsimämme henkilö osaa konsultoida jäsenyrityksiämme asiakasviestinnästä niin strategisella kuin käytännön tekemisen tasolla.

Etsimältämme henkilöltä toivomme:

• laajaa osaamista viestinnästä myös strategisella tasolla
  • kokemusta asiakkuuksien hoitamisesta ja asiakaslehtien tuottamisesta
  • sujuvaa sisällön ideointia, tuottamista, editointia ja sisältökokonaisuuksien hallintaa
  • projektinhallintataitoja, mm. projektin vetämistä suunnittelusta toteutukseen, töiden ja aikataulujen koordinointia ja yhteistyöverkostojen hyödyntämistä
  • kokemusta palvelumyynnistä
  • ymmärrystä digitaalisesta viestinnästä ja markkinoinnista
  • kykyä ottaa nopeasti tehtävä haltuun sekä tehtäväkokonaisuuksia että yksittäisiä työpyyntöjä
  • reipasta, iloista ja kehityshaluista asennetta
  • eduksi katsotaan taloyhtiömaailman tuntemus sekä kokemus viestintäkonsultin työstä.

Työskentelet osaavan ja hauskan tiimin kanssa toimistollamme Helsingin Kampissa. Työ on vakituinen. Meillä Isännöintiliitossa on kilpailukykyinen palkkaus ja hyvät henkilöstöedut.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän pikaisesti vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si marianne@isannointiliitto.fi, kuitenkin viimeistään 11.2.2019.

Lisätietoja tehtävästä antaa Mielipidevaikuttamisen palvelut -yksikön vt. esimies, kehityspäällikkö Marianne Falck-Hvilstafeldt p. 0400 608 920, marianne@isannointiliitto.fi. Parhaiten tavoitat Mariannen perjantaina 25.1. klo 10-11, ja tiistaina 29.1. klo 10-11.