Isännöinti Ilkka Saarinen Oy palkittiin Vuoden työnantaja -kilpailussa

Kunniamainintaa olivat vastaanottamassa Petri Setälä (vas.), Ilkka Saarinen ja Kristina Saarinen.

Isännöinti Ilkka Saarinen Oy sai kunniamaininnan Vuoden työnantaja 2018 -kilpailussa. Vuoden työnantajaksi valittiin Koti Puhtaaksi Oy. Palkinto ja kunniamaininnat julkistettiin tänään aamulla Tampere-talossa.

Kilpailu perustuu pirkanmaalaisten yritysten henkilöstön tai yritystä lähellä olevien henkilöiden ilmoituksiin, joita kilpailuun tuli 114 yrityksestä. Näistä kilpailun raati valitsi kahdeksan finalistia.

– Saamamme kunniamaininta kuuluu koko työyhteisölle, josta olen todella ylpeä. Se, että olemme hyvä yritys ja työyhteisö ei ole yksittäinen kampanja, vaan lupaus hyvästä työpaikasta on lunastettava vuoden jokaisena päivänä, sanoo toimitusjohtaja Ilkka Saarinen.

Vuodesta 1983 järjestetyn kilpailun tavoite on nostaa esiin parhaat työnantajat ja hyvän työnantajuuden käytännöt.  Vuoden Työnantajan valinnassa painotetaan työntekijöistä huolehtimista, työntekijöiden motivoimista ja kehittämistä sekä työhyvinvointia ja -kulttuuria. Lisäksi huomioidaan yrityksen tunnusluvut sekä vaikutus alueen työllisyyteen ja talouteen.

Uutishuoneeseen