Isännöintiliiton lakitiimi vahvistuu – OTM Sara Rintamo aloitti 18.9. lakiasiantuntijana

Isännöintiliiton uudeksi lakiasiantuntijaksi on nimetty OTM Sara Rintamo. Rintamo siirtyy Isännöintiliittoon ympäristöjuristin tehtävistä suunnittelu- ja konsulttitoimisto Rambollilta. Rintamo on aiemmin työskennellyt rakennuslakimiehenä Helsingin kaupungilla sekä juristina asianajotoimistossa ja hänellä on monipuolista kokemusta kaupunkiympäristön juridiikasta.

– Olen todella iloinen, että saamme Saran lakitiimimme vahvistukseksi. Uskon, että Sara tuo erittäin hyvää ja tarpeellista osaamista vaikuttamis- ja tutkimustiimiimme, kertoo Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva.

Uudessa työssä Isännöintiliitossa Rintamoa kiinnostavat asumisasiat ja juridiikka niiden ytimessä.

– Isännöintialalla kiinnostaa sen laaja kosketuspinta lähes jokaisen suomalaisen elämään. Minulle työstä tekee mielekästä ihmiskontaktit ja juridiikan tuominen pykälistä käytäntöön. Uskon molempien olevan isännöintialan ytimessä, kertoo Rintamo.

– Olen innoissani saadessani tehdä asumisen juridiikkaa! Odotan uudelta työltäni kinkkisiä juridisia kysymyksiä ja uusien asioiden oppimista, summaa Rintamo.

Rintamo tulee tutuksi jäsenillemme syksyn ja talven mittaan erilaisissa koulutustapahtumissamme. Isännöintipäivillä 27.–28.9. Rintamo ja koko Isännöintiliiton henkilökunta on paikalla, Lahdessa siis tavataan!