Isännöintiliitto hakee tutkimus- ja kehityspäällikköä

Me Isännöintiliitossa autamme isännöintiä kehittymään ja vastaamaan entistä paremmin tulevaisuuden asumisen tarpeisiin. Olemme nopean toiminnan etujärjestö isännöitsijöille ja isännöintipalveluja tuottaville yrityksille ja yhteisöille. Teemme työtä noin 600 jäsenyrityksemme ja 23 paikallisyhdistyksemme hyväksi.

Etsimme nyt joukkoomme sinua,

tutkimus- ja kehityspäällikkö

Työssäsi vaikutat suoraan Suomen tärkeimpään kansallisvarallisuuteen, joka koskettaa jopa 2,7 miljoonaa suomalaista: koteihin, kiinteistöihin, asumiseen ja isännöintiin. Olet keskeisellä paikalla kehittämässä mielenkiintoisessa murroksessa elävää isännöintialaa.

Vastuullasi on Isännöintiliiton koko tutkimustoiminta ja sen kehittäminen. Pystyt vetämään läpi niin pieniä kyselyitä kuin isoja tutkimusprojektejakin, ja analysoit jo olemassa olevaa dataa. Olet kiinnostunut asumisesta yhteiskunnallisena ilmiönä, mutta pystyt kuitenkin tarkastelemaan asioita myös ruohonjuuritasolla, yksittäisen taloyhtiön, isännöitsijän ja asukkaan silmin. Kokemus isännöinti- tai kiinteistöalasta luetaankin eduksesi.

Tehtäviisi kuuluu myös isännöintialan edunvalvonta ja verkostoidut eri vaikuttajatahojen kanssa luontevasti. Olet vakuuttava esiintyjä ja pystyt tuottamaan tutkimusdatasta innostavia ja helppotajuisia esityksiä. Olet positiivinen kehittäjäpersoona ja trendien tuntija, joka nauttii ihmisten kanssa työskentelemisestä.

Tarjoamme työn mahtavassa porukassa, jossa tehdään työtä intohimolla ja sydämellä. Olet osa poikkitieteellistä asiantuntija- ja kehitysyksikköä, jossa eri alojen asiantuntijat tekevät vaikuttamis- ja edunvalvontatyötä, kouluttavat jäsenistöä, tuottavat erilaisia palveluja ja tekevät monipuolista kehitystyötä koko isännöintialan hyväksi. Pääset työskentelemään rautaisten ammattilaisten etujoukossa toimialajärjestössä, joka pitää huolta työntekijöistään.

Tehtävä on kokonaan uusi ja sitä voidaan räätälöidä tehtävään valitun henkilön vahvuuksien ja mielenkiinnon kohteiden mukaisesti. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän pikaisesti vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si reetta.yrttimaa@isannointiliitto.fi, kuitenkin viimeistään 22.3.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehitysjohtaja Reetta Yrttimaa, reetta.yrttimaa@isannointiliitto.fi, puh. 044 548 5281. Parhaiten tavoitat Reetan perjantaina 6.3. klo 15.00-16.00 tai torstaina 12.3. klo 10.00-11.00.