Isännöintiliitto uudistaa kehitystoimintaansa

Isännöintiliitto uudistaa kehitystoimintaansa ja perustaa sitä varten uuden yksikön. Yksikön johtajaksi on nimitetty Juha-Pekka Manninen.

– Isännöintiliiton kehitys- ja tutkimustoiminta on vahvistunut voimakkaasti viime vuosina, ja haluamme panostaa siihen jatkossa entistä selkeämmällä organisaatiolla, sanoo Isännöintiliiton toimitusjohtaja Tero Heikkilä.

Manninen, 48, työskentelee tällä hetkellä Colliers Isännöinti Oy:n Väli- ja Pohjois-Suomesta vastaavana asiakkuusjohtajana. Hänellä on 15 vuoden laaja kokemus eri tehtävistä isännöintialalta. Koulutukseltaan hän on rakennusinsinööri.

– On hienoa päästä kehittämään isännöintialaa. Toimiala on murroksessa, ja haluan olla mukana auttamassa sen mahdollisuuksien hyödyntämisessä, Juha-Pekka Manninen sanoo.

– Manninen tuo taloon merkittävästi isännöintialan osaamista, kuten, johtamis-, vuokratalo- ja teknistä osaamista, Tero Heikkilä sanoo.

Uutishuoneeseen