Jäsenet äänestivät Kotitalon kansikisan voittajan

Isännöinti-lehden numerossa 9/2017 pyysimme jäseniämme äänestämään Kotitalo-lehden parasta kantta 2017.

Eniten ääniä keräsi kansi 6/2017, jonka teemana oli taloyhtiöpalvelujen digiloikka. Kannen kuvituksen toteutti kuvittaja Maxim Usik.

Kuvitusten ideat syntyvät Kotitalon toimituksen sekä visuaalisesta suunnittelusta vastaavan Berry Creativen Pia Ettalan ja Timo Berryn yhteistyönä.

– Kannen tekeminen on aina ryhmätyötä. Ensin keskustelemme aiheesta, joka kanteen halutaan nostaa. Mietimme yhdessä, miten aihe tiivistetään yhdeksikuvaksi. Tämän jälkeen kuvittaja tuo aiheeseen oman kädenjälkensä. Hyvä kansikuva kommentoi jutun aihetta, mutta myös antaa siihen jotain lisää. Hyvässä kannessa pyritään oivalluksiin huumoria unohtamatta, Pia Ettala sanoo.

Kansikisan arvonnassa Ilkka Suppasen design-kynttelikön voittivat Vilma Kaisla, Ilona Merikanto, Minna Repo, Milla Lassila ja Kaisa Komulainen. Onnittelut voittajille!