Kotitalo-media hakee sisällöntuottajaa

Kotitalo-media tarjoaa inspiroivia, laadukkaita ja hyödyllisiä sisältöjä taloyhtiöasumisesta palkitussa Kotitalo-lehdessä, Suomen hienoimmassa taloyhtiömaailman ajankohtaismediassa kotitalolehti.fi:ssa ja muissa digitaalisissa viestintäpalveluissamme. Isännöintiliitossa teemme työtä, jolla on merkitystä 2,7 miljoonan taloyhtiössä asuvan suomalaisen arkeen. Jaamme asiantuntemustamme Kotitalo-median kautta isännöinnin asiakkaille ja muille taloyhtiöasumisesta kiinnostuneille.

Haemme osaavaan ja iloiseen tiimiimme reipasta

sisällöntuottajaa

Haluatko tuottaa laadukkaita ja vaikuttavia asumisen sisältöjä palkittuun asumisen mediaan? Naputteleeko sormesi nopsaan timanttista tekstiä niin printtiin kuin verkkoon? Innostutko haasteesta kirjoittaa ymmärrettävästi joskus vaikeistakin aiheista? Tartutko reippaasti toimeen?

Nyt tarvitsemme Kotitalo-median mahtavien sisältöjen tuotantoon lisäkäsiparia! Haemme uutismaiseen rytmiin tottunutta sisällöntuottajaa, jolla on

• kokemusta ja osaamista monenlaisten printti- ja digitaalisten sisältöjen kirjoittamisesta ja editoimisesta
  • taitoa kirjoittaa kiinnostavasti ja ymmärrettävästi niin asumisen arkisista aiheista kuin esimerkiksi talouden luvuista
  • kielioppi, faktojen tarkastaminen ja hakukoneoptimoitu tekstin tuottaminen hallussa
  • ymmärrystä siitä, miten printtisisältöjä muokataan verkkoympäristöön sopiviksi ja päinvastoin
  • kyky luoda houkuttelevia ja tarinallisia verkkosisältöjä ja -otsikoita
  • visuaalista silmää juttujen kuvittamiseksi verkossa
  • kokemusta ja näkemystä sosiaalisen median hyödyntämisestä
  • reipasta ja iloista asennetta.

Kokemus kiinteistöalan ja asumisen aiheista sekä uutismaisesta, nopeatempoisesta sisällöntuotannosta ovat isoja plussia.

Työskentelet osaavassa ja hauskassa Kotitalo-median tiimissä toimistollamme Helsingin Kampissa. Työ on vakituinen. Meillä Isännöintiliitossa on kilpailukykyinen palkkaus ja hyvät henkilöstöedut.

Aloitamme sopivien henkilöiden kanssa haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä. Lähetäthän vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si marianne@isannointiliitto.fi kuitenkin viimeistään 30.9.2019.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönjohtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt p. 0400 608 920, marianne@isannointiliitto.fi ja Kotitalo-median päätoimittaja Maria Mäkinen p. 044 9743 578, maria.makinen@isannointiliitto.fi. Parhaiten tavoitat Mariannen maanantaina 16.9. klo 15-17, perjantaina 20.9. klo 9-10 ja 14-15 ja maanantaina 23.9. klo 15.30-17. Marian tavoitat varmimmin torstaina 19.9. klo 10-11, maanantaina 23.9. klo 12-13 ja perjantaina 27.9. klo 13-14.