Kotitalo-mediaan tuo vahvistusta toimittaja Mia Rouvinen

Toimittaja Mia Rouvinen aloittaa Kotitalo-median sisällöntuottajana joulukuun alussa. Rouvinen siirtyy Isännöintiliittoon Helsingin Sanomista. Hänellä on pitkä ja monipuolinen tausta toimittajana muun muassa Sunnuntaisuomalaisessa ja tuottajana Sanomalehti Karjalaisessa.

– Rautaisten ammattilaisten joukkomme täydentyy. Mia Rouvinen vahvistaa laajalla kokemuksellaan Kotitalo-median laadukasta sisällöntuotantoa ja tuo uudistuneeseen Kotitalon verkkolehteen osaamista digitaalisista toimituksellisista sisällöistä. Rouvinen tietää, kuinka verkkolehti toimii printin rinnalla sekä hänellä on vahva osaaminen uutismaisista, laadukkaista ja ajanhermolla olevista sisällöistä, Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva sanoo.

– Asuminen puhuttaa tällä hetkellä paljon muun muassa eriytyvien asuntomarkkinoiden ja ilmastonmuutoksen takia. Odotankin innolla, että pääsen aloittamaan työni Kotitalo-mediassa asumisen ja taloyhtiöelämän sisältöjen parissa. Taloyhtiömuotoinen asuminen kasvaa etenkin kasvukeskuksissa, ja se lisää kysyntää luotettavalle, asukasta ja osakasta palvelevalle materiaalille myös verkossa. On mahtavaa olla tuomassa Kotitalon laadukkaita sisältöjä tarjolle entistä enemmän myös diginä, Mia Rouvinen kertoo.

Kotitalon uudistaminen jatkuu vahvasti ensi vuonna, kun Kotitalo on jatkossa koko taloyhtiön ajankohtaismedia. Kotitalon verkkolehti on tarjolla taloyhtiön kaikille osakkaille ja asukkaille, jolloin panostamme yhä enemmän laadukkaisiin verkkosisältöihin.

Kotitalo on useasti palkittu vuoden parhaana asiakaslehtenä ja sitä kustantaa Isännöintiliitto.