Kotitalon verkkotuottajana aloitti Piia Sandström

Piia Sandströmillä on pitkä kokemus toimittajan työstä. Ennen siirtymistään Isännöintiliittoon Sandström toimi Puumiehet ry:n viestinnän asiantuntijana, jossa hän vastasi puualan ammattilehden toimittamisesta ja taittamisesta sekä yhdistyksen monipuolisista viestinnän tehtävistä. Sandström on toiminut aiemmin Medialiitossa mediakasvatusprojektissa päätoimittaja-projektipäällikkönä sekä toimittajana ja tuottajana Keskisuomalainen-konsernissa.

Sandströmin vastuulla tulee olemaan Kotitalon verkkolehden kehittäminen ja tuottaminen. Näiden lisäksi hän vastaa Kotitalon sosiaalisen median kanavista ja uutiskirjeen tuottamisesta.

– Kotitalo on paitsi rakastettu printtilehti myös täsmätietoa taloyhtiöiden hallituksille ja osakkaille tarjoava verkkolehti sekä kasvava sosiaalisen median yhteisö. Piia vahvistaa monipuolisella toimituksellisella osaamisellaan tiimiämme hienosti ja jatkaa Kotitalon viemistä eteenpäin digitaalisissa kanavissamme, sanoo Kotitalo-median päätoimittaja Päivi Maaniitty.

Sandströmin sai hakemaan Kotitalo-mediaan verkkotuottajaksi oma kokemus Kotitalosta.

– Seuraan paljon alaa ja olin kiinnittänyt huomiota Kotitaloon. Lehti oli jäänyt mieleeni laadukkaalla sisällöllä ja hyvällä visuaalisella ilmeellä, Piia Sandström summaa.

Uudesta työstään Kotitalo-mediassa Sandström on innoissaan.

– Taloyhtiömaailma on todella mielenkiintoinen! Odotan innolla, että pääsen syventämään tietojani taloyhtiökentästä. Haluan lisätä Kotitalon tunnettuutta ja auttaa taloyhtiöitä löytämään meidän asiantuntevan median, jonka avulla he voivat kasvattaa omaa tietämystään taloyhtiöasumisesta, kertoo Sandström.

Kotitalo on taloyhtiöasumisen erikoismedia, joka tarjoaa tietoa ja mielenkiintoisia artikkeleita taloyhtiöasumisesta. Kotitalon verkkolehti on tarjolla taloyhtiön kaikille osakkaille ja asukkaille. Kotitalolehti.fistä löydät myös verkkokurssit.