Kultaisia ansiomerkkejä hyvästä yhteistyöstä

Isännöintiliitto on myöntänyt kultaisen ansiomerkin 9.5.2019 poikkeuksellisen ansiokkaasta työstä isännöintialan ja Isännöintiliiton hyväksi seuraaville henkilöille:

• Marina Furuhjelm
  • Jaana Sallmén
  • Jarno Tuimala
  • Kati Vankka
  • Antero Miikki
  • Markku Kulomäki
  • Marjut Joensuu

Kultainen ansiomerkki myönnetään Isännöintiliiton hallituksen yksimielisen päätöksen perusteella poikkeuksellisen ansiokkaasta toiminnasta Isännöintiliiton hyväksi tai toiminnasta isännöintitoimialan hyväksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti.

Ansiomerkit luovutettiin juhlatilaisuudessa Helsingin Kaivohuoneella, jonne oli kutsuttu Isännöintiliiton työryhmät sekä sidosryhmiä juhlistamaan Isännöintiliiton 15-vuotista taivalta. Juhlavuoden teemana on yhteistyö, ja juhlinta jatkuu syksyllä eri paikkakunnilla järjestettävän koulutuskiertueen merkeissä.

Uutishuoneeseen