Isännöintiliiton palveleva tiimi vahvistuu

Isännöintiliitossa aloittaa maalis-huhtikuun taitteessa kaksi uutta avainasiakaspäällikköä. Tavoitteena on vahvistaa Isännöintiliiton asiantuntijapalveluja jäsenille sekä yhteistyökumppanien palveluverkostoa.

Jani Monosen toimenkuvaan kuuluvat jäsenten kontaktointi ja liiton erilaisten asiantuntijapalvelujen tunnettuuden kasvattaminen. Jäsenpalvelujen avulla isännöintiyritys voi esimerkiksi kehittää työhyvinvointia ja johtamisen työtapoja, helpottaa tiedottamista taloyhtiön arjessa tai kartoittaa taloyhtiön asukkaiden tarpeita ja tyytyväisyyttä.

Janne Tiitan toimenkuvaan kuuluvat kiinteistöalan yrityksistä koostuvan palveluverkoston vahvistaminen ja tapahtumien näyttelyosastojen, tapahtumakumppanuuksien ja mediatilan myynti. Palveluverkoston avulla Isännöintiliitto pystyy tarjoamaan kattavan paletin eri alojen ammattilaisia ja osaamista isännöinnin ja taloyhtiöiden tarpeisiin.

Pyrimme olemaan isännöitsijöiden ja isännöintiyritysten tukena mahdollisimman laajalti.

– Olemme iloisia saadessamme tiimiimme näin kokeneita avainasiakaspäälliköitä. Janin kokemus isännöinnistä ja it-järjestelmäpuolelta yhdistettynä Jannen kokemukseen erilaisista mediataloista vahvistaa meidän asiantuntevaa palvelumyyntiämme. Jäsenpalvelujen sekä palveluverkoston tavoitteena helpottaa isännöitsijöiden työtä ja auttaa arjessa. Meidän palvelujamme voi hyödyntää myös isännöintiyrityksen kehittämisessä, vaikkapa palveluprosessien sparraamisessa tai johtamisen kehittämisessä. Pyrimme olemaan isännöitsijöiden ja isännöintiyritysten tukena mahdollisimman laajalti, Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva sanoo.

Isännöintiliiton tavoitteena on muun muassa auttaa isännöinnin ammattilaisia onnistumaan työssään.

Lisätietoja:

Mia Koro-Kanerva