Uusia nimityksiä Isännöintiliitossa

Viestinnän asiantuntijaksi on nimitetty Laura Hyvönen, joka toimii vastedes Asumisen tietopankin sekä Viesti+ ja Hae isännöintiä -palvelujen tuotepäällikkönä sekä jatkaa työtään Kotitalo-median parissa.

Viestinnän asiantuntijaksi on niin ikään nimitetty Merilla Kivineva. Kivineva vastaa muun muassa Isännöintiliiton mediayhteyksistä ja ulkoisesta viestinnästä sekä jatkaa työtään Kotitalo-median parissa.

Inka Kovanen on nimitetty tapahtumatuottajaksi Isännöintiliittoon. Kovanen on työskennellyt aiemmin Alma Talentilla.

Piia Kunnas on aloittanut isännöintiyritysten asiakaslehtien tuottajana. Kunnas siirtyi toimeensa Myynti & Markkinointi -lehdestä.

OTM Jenni Lauhia aloittaa Isännöintiliitossa lakiasiantuntijana kesäkuun alussa. Lauhia on erikoistunut kiinteistöjuridiikkaan ja työskennellyt aiemmin muun muassa Realia Group Oy:ssä. Hän siirtyy Isännöintiliittoon tuomioistuinharjoittelusta Kouvolan käräjäoikeudesta.

Päivi Maaniitty on aloittanut Kotitalo-lehden uutena tuottajana. Maaniitty on työskennellyt aiemmin Otavamedialle ja Almalle.

Maria Mäkinen on nimitetty Kotitalo-median päätoimittajaksi. Mäkinen on vastannut aiemmin julkaisupäällikkönä kotitalolehti.fi -sivustosta ja asiakaslehdistä.