Vuonna 2018 myönnettiin 17 ansiomerkkiä

Vuonna 2018 Isännöintiliitto myönsi 12 ansiomerkkiä, 3 hopeista ansiomerkkiä ja kaksi kultaista ansiomerkkiä.

Isännöintiliiton ansiomerkki

Isännöintiliitto myöntää ansiomerkkejä tunnustukseksi pitkäaikaisesta työstä Isännöintiliiton jäsenyhdistyksen tai -yrityksen, Isännöintiliiton tai isännöintitoimialan hyväksi.

Ansiomerkki myönnettiin viime vuonna seuraaville henkilöille:

• Marianne Aho-Mankki
  • Pertti Hirvonen
  • Jukka Kariniemi
  • Timo Laaksonen
  • Yrjö Lipponen
  • Petteri Lötjönen
  • Jarmo Multanen
  • Anu Männistö
  • Ari Perälä
  • Seppo Pusa
  • Risto Pöysä
  • Jan-Erik Wasenius

Isännöintiliiton hopeinen ansiomerkki

Hopeinen ansiomerkki myönnetään tunnustukseksi pitkäaikaisesta ja/tai ansiokkaasta työstä Isännöintiliiton jäsenyhdistyksen tai -yrityksen, Isännöintiliiton tai isännöintitoimialan hyväksi. Edellytyksenä on myös, että henkilölle on aikaisemmin myönnetty Isännöintiliiton ansiomerkki.

Hopeinen ansiomerkki myönnettiin vuonna 2018 seuraaville henkilöille:

• Toivo Korhonen
  • Petri Setälä
  • Jan-Erik Wasenius

Isännöintiliiton kultainen ansiomerkki

Kultaisen ansiomerkin Isännöintiliitto myöntää poikkeuksellisen ansiokkaasta toiminnasta Isännöintiliiton hyväksi tai toiminnasta isännöintitoimialan hyväksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti. Vuonna 2018 Isännöintiliitto myönsi kultaisen ansiomerkin Isännöintiliiton pitkäaikaisille hallituksen jäsenille Jyrki Makkoselle ja Seppo Tahkolalle.

Tiedätkö jonkun, joka ansaitsisi tunnustusta työstään?

Isännöintiliiton jäsen tai hallitus voi ehdottaa ansiomerkkiä isännöintialaan liittyvissä tehtävissä ansioituneille henkilöille. Ehdotuksen ansiomerkin saajaksi voi jättää Isännöintiliiton sivuilla sähköisellä lomakkeella.

Lue lisää ansiomerkeistä.

Uutishuoneeseen