Y-Säätiö-konserni on liittynyt mukaan Isännöintiliittoon

Y-Säätiö-konserni on liittynyt marras-joulukuun vaihteessa mukaan Isännöintiliittoon. Y-Säätiö-konserni on Suomen neljänneksi suurin vuokranantaja.

Säätiö työllistää tällä hetkellä 26 isännöitsijää. Isännöitsijät toimivat pääkaupunkiseudulla ja muualla Suomessa kuudessa aluetoimistossa.

– Liityimme mukaan Isännöintiliittoon, sillä haluamme olla mukana kehittämässä isännöintiä ja koko kiinteistöalaa, sanoo toimitusjohtaja Juha Kaakinen Y-Säätiön tiedotteessa.

Kaakisen mukaan isännöitsijät ovat keskeisessä roolissa, kun puhutaan hyvän asiakaskokemuksen luomisesta.

– Isännöitsijöillä on valtava asiantuntemus asumiseen liittyvistä kysymyksistä.

Isännöintiliitto odottaa tuoreelta yhteistyötä paljon.

– Olemme erittäin tyytyväisiä, että isännöinnin yhteiseen kehittämiseen on tullut mukaan Y-Säätiön kaltainen iso toimija, sanoo Isännöintiliiton toimitusjohtaja Tero Heikkilä.

Uutishuoneeseen