Vauhtia asukasviestintään uudella uutiskirjeellä

Olet vastaanottanut ensimmäisen Isännöintiliiton Viestintävinkit-uutiskirjeen. Jatkossa kaikkien asukasviestinnän palveluiden ajankohtaiset sisällöt sekä tuoreimman Kotitalon jutut löytyvät suoraan yhdestä kirjeestä.

Jokaisen kirjeen avaa isännöintiyrityksen asiakasviestinnän kehittämiseen sparraava artikkeli, jäsenohje tai video. Lisäksi luvassa on ajankohtaisia sisältöjä ja vuoden kiertoon sopivia tiedottamisen aiheita Asumisen tietopankista sekä Viesti+-palvelusta. Asukasviestinnän vinkkien lisäksi nostamme myös taloyhtiöitä ja isännöintialaa koskevasta uutisoinnista poimintoja luettavaksi. Kirje saapuu aina Kotitalo-lehden ilmestymisen aikaan ja esittelee tuoreimman numeron sisältöjä ja aiheita.

Viestintä on isännöintiyrityksen yhteinen asia, siksi kaikki Isännöintiliiton jäsenyritysten työntekijät saavat Viestintävinkit sähköpostiinsa. Uutiskirjeen vinkit ovat käyttökelpoisia kaikille vastaanottajille, ja palveluiden tilaajat pääsevät klikkaamalla ja kirjautumalla suoraan sisältöihin. Kaikkea materiaalia voi hyödyntää omiin tarpeisiin esimerkiksi taloyhtiösivuilla tai yrityksen omilla verkkosivuilla.

Uutta Viestintävinkit-uutiskirjettä on ollut suunnittelemassa ja konseptoimassa vuonna 2018 Isännöintiliiton Asiakasviestinnän työkalut -työryhmä.

Tutustu kirjeeseen ja lähetä kommentteja, toiveita ja ajatuksia meille. Kehitämme uutiskirjeitämme jatkuvasti.