Kotitalolehti.fi tuo sähköistä näkyvyyttä asiantuntijasisällöille

Isännöintiliiton mediaperhe kasvaa uudella tulokkaalla, kun helmikuussa 2019 avataan täysin uudistunut kotitalolehti.fi -verkkomedia. Sivusto tarjoaa aiempaa monipuolisemmat mahdollisuudet tuottaa asiantuntijasisältöä sekä tavoittaa isännöintialan päättäjiä ja taloyhtiöiden vastuuhenkilöitä verkossa. Oman yrityksen asiantuntijuutta ja osaamista voi osoittaa asiantuntija-artikkelissa tai blogikirjoituksessa, jotka jaetaan myös Kotitalon yhä suositummassa uutiskirjeessä.

Taloyhtiömaailmassa parhaat tulokset saavutetaan hybridimarkkinoinnin keinoin. Sisältömarkkinointi, uutiskirje ja printtimainonta yhdistyvät esimerkiksi uudessa lanseerauspaketissa, joka tarjoaa tehokkaan täsmäkampanjan esimerkiksi uudelle tuotteelle tai palvelulle.

Kaksi lehteä ja kohderyhmää

Tuttu Kotitalo-lehti ilmestyy vuonna 2019 kahdeksan kertaa. Kolme kertaa Suomen parhaana asiakaslehtenä palkittu Kotitalo tarjoaa tänäkin vuonna rautaisen annoksen ratkaisuja ja tietoa taloyhtiöpäättäjille. Lisäjakelut ja näkyvyys alan päätapahtumissa lisäävät vaikuttavuutta entisestään.

Isännöinti-lehti on alan ammattilaisille suunnattu asiantuntijalehti, joka tavoittaa 3/4 Suomen ammatti-isännöitsijöistä ja yhteensä yli neljätuhatta isännöintialan ammattilaista. Asiantuntija-artikkelien ja perinteisen prittinäkyvyyden lisäksi lehden ohessa jaettavat liitteet ovat suosittu ja vaikuttava kanava saada oma viesti suoraan isännöitsijän työpöydälle.

Valitse oma kokonaisuutesi suoraan mediakortista tai pyydä tarjous juuri teille sopivasta näkyvyydestä isännöintialalle. Isännöintiliiton mediaratkaisuihin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä avainasiakaspäällikkö Maria Haloseen.