Lisävirtaa myyntiin -tilaisuudessa opittiin omasta myyntityylistä

Torstaina 23.5.2019 järjestetyn, Isännöintiliiton Palveluverkostolle suunnatun Lisävirtaa myyntiin -tilaisuuden aiheena oli “Tunne toimiala ja itsesi”. Tilaisuuden käynnisti Isännöintiliiton jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäen puheenvuoro isännöintialan keskisimmistä luvuista. Tämän jälkeen vuorossa oli “Tunnista vahvuutesi, tunne asiakkaasi” -koulutus, jonka aikana paikalle saapunut, monilukuinen joukko Palveluverkosto-yritysten edustajia pääsi perehtymään siihen, mikä on heidän oma tyylinsä kommunikoida ja myydä.

Inspire Group Oy:n CEO, Organisational & Leadership, Development Coachin Jussi Reinekarin vetämä koulutus sai osallistujat ylös penkeistä ja miettimään asiakkaan kohtaamista sopivan kommunikointitavan kautta. Osallistavan koulutuksen aikana paikalle saapuneet saivat oppia, millaisia erilaisia kommunikointityylejä ihmisillä on ja miten eri kommunikointityylin omaavia henkilöitä kannattaisi lähestyä. Koulutus herätti ajatuksia ja osa osallistujista huomasi koulutuksen kuluessa, että heidän kommunikointityylinsä on hieman eri kuin mitä he olivat alunperin ajatelleet. Tilaisuus keräsi kiitosta ja tunnelma iltapäivän aikana oli innostunut. Voit katsoa tunnelmia tilaisuudesta alta.

Lisävirtaa myyntiin -tilaisuudet on suunniteltu Isännöintiliiton Palveluverkoston tarpeisiin. Tilaisuudet ovat maksuttomia Isännöintiliiton Palveluverkosto-yritysten edustajilla. Seuraavat Lisävirtaa myyntiin -tilaisuudet järjestetään syksyllä ja voit ilmoittautua niihin jo alta.

Lisävirtaa myyntiin 3.9.2019: Näin valmistaudut Isännöintipäiviin

Lisävirtaa myyntiin 22.11.2019: Trendit ja näkymät