Isännöintiliiton talous- ja hallintopäälliköksi Jamilla Heiskanen

Isännöintiliiton talous- ja hallintopäälliköksi on valittu Jamilla Heiskanen. Heiskanen tulee Suomen Osakesäästäjät ry:stä, jossa hän on taloushallinnon lisäksi vetänyt muun muassa liiketoimintauudistusta, paikallisyhdistystoiminnan strategista kehittämistä, jäsenlehden ja nettisivujen konseptiuudistusta. Heiskanen aloittaa toimessaan talous- ja hallintopäällikkö Laura Blissin jäädessä vanhempainvapaalle marraskuussa 2019.

– Olen todella innoissani, että saamme juuri Jamilla Heiskasen meidän innostuneeseen ammattilaisjoukkoon. Heiskanen on näkyvä tyyppi nuorten talousorientoituneiden ihmisten keskuudessa, kantaaottava somepersoona ja innostava ja taitava aktivoimaan alueellista järjestötoimintaa. Näen, että hänen talousosaamisensa lisäksi näistä asioista on meille Isännöintiliitossa todella paljon iloa ja hyötyä. Uusien nuorien osaajien kiinnostuksen herättäminen on alalle elinehto, sanoo Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva.

– On upeaa päästä työskentelemään kehittyvään Isännöintiliittoon heidän upean tiiminsä ja toimitusjohtaja Mia Koro-Kanervan kanssa. Tunnen yhdistystoiminnan hyvin ja kokemukseni edunvalvontaorganisaation kehittämisestä, motivoinnista ja kasvattamisesta tuovat ehdotonta lisäarvoa myös uudelle työnantajalleni. Vaikka olen talousihminen, olen aina uskonut yhteistyöhön ja ihmisiin ja odotan innolla pääseväni uuden tiimin kanssa auttamaan isännöintialaa kehittymään, Jamilla Heiskanen iloitsee.