Joko tunnet Isännöinti-lehden ja Kotitalon?

Isännöinti-lehti on jäsenyyteen kuuluva etu ja se postitetaan niille henkilöjäsenille ja jäsenyrityksissä työskenteleville, joiden tiedot ovat Isännöintiliiton jäsenrekisterissä ja jotka eivät ole erikseen peruuttaneet paperilehteä. Lehden e-julkaisu löytyy Mappi-jäsensivuilta.

Lehti tarjoaa tietoa alan ilmiöistä, lakiaiheista, korjaushankkeista ja kertoo muiden isännöintiammattilaisten arjesta.

− Toivon, että Isännöinti-lehti tarjoaa jäsenille apua ja ajatuksia arkeen. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvä lehti taustoittaa aiheita, kun taas kolmen viikon välein ilmestyvä jäsenten uutiskirje kertoo ajankohtaisimmat asiat, Isännöintiliiton jäsenviestintäpäällikkö Piia Kunnas kertoo.

Kotitalon kohderyhminä ovat asumisensa ratkaisuista tietoiset tai tietoisiksi haluavat ihan tavalliset asukkaat sekä taloyhtiöiden nykyiset tai tulevat hallituksen jäsenet. Kotitalo on Isännöintiliiton Palvelu Oy:n kustantama journalistisin periaattein tehtävä lehti, joka edistää asumisen taitoja ja vaikuttaa näin myös yhteiskunnallisesti.

− Taloyhtiöasumiseen liittyvälle laadukkaalle tiedolle on suuri tarve. Kotitalo kertoo asumisen ilmiöistä, tekee taloyhtiön toimintaa tutuksi ja jakaa konkreettisia vinkkejä ja parhaita käytäntöjä eteenpäin, kertoo Kotitalon päätoimittaja Päivi Maaniitty.

Isännöintiliiton jäsenet pääsevät lukemaan kotitalolehti.fi:n sisältöjä maksutta. Katso ohjeet kirjautumiseen. Kotitalosta kiinnostuneet asukkaat ja osakkaat löytävät tietoa tilausvaihtoehdoista täältä.