Kiinteistöliiketoiminnan osaaja (isännöintiala), 19.09.2022 – 30.06.2023, LAB-ammattikorkeakoulu, verkko-opetus

LAB-ammattikorkeakoulussa uusi koulutus: Kiinteistöliiketoiminnan osaaja opintokokonaisuus valmistaa isännöintialalle

LAB-ammattikorkeakoulussa alkaa syyskuussa 2022 uusi opintokokonaisuus – Kiinteistöliiketoiminnan osaaja 30 op, isännöintiala.

Kiinteistöliiketoiminnan opintokokonaisuudessa kasvatetaan valmiuksia työskennellä kiinteistöalalla etenkin asunto-osakeyhtiön isännöinnin näkökulmasta. Opinnot koostuvat 30 opintopisteen opintokokonaisuudesta. Opinnoissa perehdytään isännöintialaan, asunto-osakeyhtiön hallintoon ja talouteen, viestintään ja asiakaspalveluun, talonrakentamisen perusteisiin sekä kiinteistön ylläpitoon ja korjausrakentamisen perusteisiin. Opinnot hyväksiluetaan tutkintoon, jos myöhemmin hakeutuu tutkinto-opiskelijaksi LAB-ammattikorkeakoulun liiketalouden alalle. Opintokokonaisuudesta voi suorittaa myös pienempiä osia omien tarpeiden mukaisesti.

Tutkinnon nimi: Kiinteistöliiketoiminnan osaaja, isännöintiala (30 op)
Ajankohta: 19.09.2022 – 30.06.2023
Paikkakunta: Verkko-opiskelu (LAB-ammattikorkeakoulu, verkkokampus)
Tavoitteet ja hyödyt, kohderyhmä ja sisältö: Katso koulutuksen verkkosivut
Hinta: 200 € (alv. 0%)
Hakeminen: Ilmoittautuminen / haku 5.9.2022 mennessä

Kiinteistöliiketoiminnan opintokokonaisuus soveltuu sinulle, joka olet kiinnostunut isännöinnistä tai työskentelystä isännöintitoimistossa tulevana ammattivaihtoehtona tai haluat oppia perustiedot tietyn aihealueen osalta. Opintokokonaisuus soveltuu myös asunto-osakeyhtiöiden hallitusten jäsenille sekä asuntosijoittamisesta kiinnostuneille. Osallistuminen ei edellytä ennakkotietoja aihealueista.

Tatu Saarinen, lehtori, p. +358 44 7081832, tatu.saarinen@lab.fi