Uusia nimityksiä Isännöintiliitossa

Taloyhtiömaailmassa kokenut moniosaaja Ann-Mari Sandholm aloitti 12.6. Isännöintiliiton viestintä- ja koulutuspäällikkönä. Tehtävien uudelleenjärjestelyn myötä vahvistetaan myös Isännöintiliiton panostusta vastuullisuustyöhön.

Isännöintiliiton tiimi vahvistuu kesän aikana uusilla henkilöillä. FM Ann-Mari Sandholm aloitti 12.6. viestintä- ja koulutuspäällikkönä. Sandholm vastaa jatkossa Isännöintiliiton media- ja vaikuttamisviestinnästä sekä osaamisen kehittämisen ja laajan tapahtumatarjonnan sisältöjen suunnittelusta.

– Isännöintiliiton tehtävänä on vaikuttaa viestinnän keinoin ottamalla osaa julkiseen asumisen keskusteluun ja tuomalla esiin isännöinnin asiantuntijuutta ja merkitystä. Tätä teemme  sekä perinteisessä että sosiaalisessa mediassa. Ann-Mari tukee asiantuntijoitamme tässä ja palvelee mediaa myös esimerkiksi löytämään kiinnostavia tarinoita ja juttuaiheita asumisen parista ja isännöinnin työkentältä. Ann-Marilla on aiemmista tehtävistään Kiinteistöliitto Uusimaalla vankkaa kokemusta ja verkostoja taloyhtiömaailmasta, mikä auttaa häntä sekä viestinnässä että koko alaa kehittävien koulutusten suunnittelussa, Isännöintiliiton toimitusjohtaja Mia Koro-Kanerva

Rekrytoinnin myötä mediaviestintää aiemmin hoitanut VTM Liina Länsiluoto keskittyy jatkossa puhtaasti vastuullisuusasioiden edistämiseen. Länsiluodon uusi nimike on vastuullisuuspäällikkö.

– Strategiassamme korostuu vahvasti isännöintialan vastuullinen kehittäminen. Pystymme nyt suuntaamaan hieman lisäresurssia tähän tärkeään teemaan, Koro-Kanerva sanoo.